Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

6 schimbari in firma ta pentru o productivitate crescuta si angajati motivati. Investitii minime

13-Iul-2015
1053

Poate ca nu toti managerii sau antreprenorii pun pret pe fericirea angajatilor, insa a avea o echipa multumita de conditiile in care lucreaza inseamna a-ti asigura din start succesul pe termen lung.

Intotdeauna e bine sa analizam situatia la 360 de grade pentru a fi siguri ca nu exista aspecte pe care le pierdem din vedere. De la un salariu prea mic, la incurajari prea putine sau simpla amplasare a birourilor, factorii care ii nemultumesc pe angajati si le scad productivitatea sunt variati.

Compania internationala de asigurari Zurich a implementat un proiect-pilot prin care incearca sa creasca productivitatea si fericirea angajatilor sai. Si functioneaza! Compania a facut unele modificari pe care orice afacere, indiferent de dimensiuni, le poate aplica la scala financiara potrivita, desigur.

Si dupa ce programul-pilot a adus rezultatele dorite, compania efectueaza aceleasi modificari in cadrul unor birouri noi pe care le va deschide anul viitor.

Modificarile au tin cont de dorintele angajatilor si au devenit ulterior realitate. 150 de salariati au participat astfel in programul-pilot derulat cu ajutorul lor, potrivit BusinessInsider.com.

In cadrul programului, acestia au testat mai multe variante de spatii de lucru, optand la final pentru ceea ce le-a placut cel mai mult.

Feedback-ul transmis de angajati a aratat ca acestia nu erau multumiti de birourile traditionale care cuprindeau atat spatii de lucru deschise, cat si cunoscutele birouri pentru o singura persoana.

In colaborare cu Cannon Design, au fost astfel identificate ideile care functioneaza la nivel general, precum si acele aspecte care sunt vazute chiar ca obstacole in calea productivitatii.

Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii

Acestea sunt concluziile obtinute in urma implementarii programului-pilot. In functie de acestea, oricine poate face modificari in cadrul afacerii sale si poate creste productivitatea pe termen lung. E inca un exemplu care demonstreaza cat de important e sa ii ascultam cu adevarat pe oameni!

1. MOBILIERUL PENTRU CASA nu a fost pe gustul angajatilor. Orice tip de mobilier care se regaseste in mod obisnuit intr-o casa s-a regasit in topul lucrurilor pe care angajatii nu isi doresc sa le vada intr-un birou. Astfel de mobilier e vazut ca un obstacol in calea productivitatii.

 2. ANGAJATII VOR HUB-URI DE SOCIALIZARE. In astfel de spatii se regasesc de obicei bucataria si un loc pentru luat masa sau doar pentru discutii. Sunt separate de spatiul de lucru si sunt destinate pentru momentele in care angajatii vor sa ia o pauza.

3. PARAVANELE SPECIALE pentru birouri sunt inca o modificare pe gustul angajatilor. In opinia acestora, un spatiu continua sa ramana deschis, dar creeaza totodata si senzatia de intimitate.

4. SALILE DE CONFERINTE raman printre preferintele angajatilor, cu precizarea ca acestia isi doresc sa le poata folosi atat pentru intalniri cu restul echipei si sedintele oficiale, cat si pentru munca individuala.

5. LUMINA NATURALA se afla in acest top al modificarilor preferate de salariati. Daca birourile pot avea o priveliste care sa includa si copaci sau un colt de natura, cu atat mai bine.

6. BIROURILE INALTE sunt o idee destul de recenta, care a prins insa la cei mai multi angajati. Acestia prefera sa lucreze pe scaune inalte de tip bar, create insa pentru birouri inalte. Acestia vor sa aiba posibilitatea de a lucra si stand in picioare, atunci cand isi doresc acest lucru, schimbandu-si astfel pozitia corpului pe parcursul programului de lucru.

Cei care au testat toate aceste medii si schimbari au sustinut ca au fost mult mai eficienti in timp ce lucrau si ca toate modificarile aduc beneficii.

Chiar daca, in mod cert, exista nenumarate alte aspecte care ii pot nemultumi pe angajati, acestea sunt lucruri pe care companiile ar trebui sa le ia in calcul, mai ales atunci cand isi doresc sa nu vada scaderi semnificative ale rezultatelor pe care le asteapta de la angajatii lor.

 

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "6 schimbari in firma ta pentru o productivitate crescuta si angajati motivati. Investitii minime":
Rating:

Nota: 4.61 din 9 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Plata impozit pe profit si CASS aferent: Termen-limita 15 decembrie
    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor anuale de...» citeste mai departe aici

  • OUG 84/2016 si noul Cod fiscal: Firmele pot deduce TVA din 2017 pentru perioadele cu cod TVA anulat
    • Odata cu noile reglementari privind codul de TVA aduse de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal, va prezentam aspectele esentiale de care sa tineti cont din 2017. Astfel, ca modificare principala, retineti ca persoanele impozabile pot refactura, din 2017, cu TVA catre clienti vanzarile realizate in perioada in care codul de TVA era anulat. Astfel, se schimba regulile privind deducerea TVA in...» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.