Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF a publicat noul ordin privind structura si organizarea institutiei

03-Dec-2013
3028
A fost publicat OANAF nr. 3507/2013 privind structura organizatorica a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Redam mai jos continutul noului act normativ:


MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

O R D I N NR. 3507

Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii


in temeiul dispozitiilor art.9 alin.(7) si art.11 alin.(3) din Hotararea Guvernului Romaniei nr.520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
in conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;

Avand in vedere:

- structura organizatorica a aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, prevazuta in anexa nr.1 din Hotararea Guvernului Romaniei nr.520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;

- prevederile Ordinului nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, privind aprobarea structurii organizatorice pe directii, servicii, birouri, compartimente a directiilor (generale)/structurilor din cadrul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;

- Nota nr.942394/2013 a Directiei generale de organizare si resurse umane, aprobata de conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, referitoare la redistribuirea a 300 posturi de la nivelul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala la Directia generala regionala a finantelor publice Bucuresti;

- Nota de fundamentare nr.1123518/2013 aprobata de conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, privind suplimentarea numarului de personal al Directiei generale de investitii, achizitii publice si servicii interne;

- Adresa nr.853260/2013 a Directiei generale de integritate;

- Avizul nr.43237/2013 al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici;

- Referatul de aprobare nr.942712/2013 al Directiei generale de organizare si resurse umane;

Emite urmatorul,
O R D I N

Art.1 (1) Structura pe directii, servicii, birouri, compartimente a directiilor (generale)/structurilor din cadrul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala aprobata prin anexa nr.1 la Ordinul nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa nr.1 la prezentul ordin.

(2) Numarul de posturi repartizat pe directii (generale) structuri si functii aprobat prin anexa nr.2 la Ordinul nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa nr.2 la prezentul ordin.

(3) Statul de functii al aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala aprobat prin anexa nr.3 la Ordinul nr.1115/2013 al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa nr.3 la prezentul ordin.

Art.2 Anexele nr.1 - 3 fac parte integranta din prezentul ordin.

Art.3 Directia generala de organizare si resurse umane impreuna cu Directia
generala antifrauda fiscala, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii
interne, Directia generala de integritate si Directia generala de administrare a marilor
contribuabili vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Emis in Bucuresti, la data de 14.11.2013

P R E S E D I N T E
GELU-STEFAN DIACONU

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF a publicat noul ordin privind structura si organizarea institutiei":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • ANAF aduce lamuriri privind modul de anulare a codului de TVA
    • ANAF a transmis recent informatii oficiale referitoare la modul de anulare a codului de TVA. Raspunsul a vizat cateva interventii ale domnului Adrian Benta, consultant fiscal, in ce priveste anularea codului de TVA. Iata explicatiile oferite de ANAF: Procedura efectiva de anulare a inregistrarii in scopuri de TVA se realizeaza in urma unei discutii fata in fata cu persoana impozabila, identificata cu risc fiscal. Aceste persoane sunt invitate la sediul organului fiscal, in vederea evaluarii...» citeste mai departe aici

  • Ce declaratii fiscale depunem pana la 27 februarie?
    • Prin cele ce urmeaza, reamintim contribuabililor interesati ca, luni, 27 ianuarie 2017, inclusiv, este ultima zi in care se pot depuna la administratiile financiare teritoriale, urmatoarele declaratii: - Formular 010 - Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica. Se completeaza, pentru anul 2017, de persoanele juridice romane platitoare de impozit pe profit care la data de 31 decembrie 2016 indeplinesc...» citeste mai departe aici

  • Luni, 27 februarie 2017, expira termenul pentru declararea impozitului pe profit pentru anumite categorii de contribuabili
    • Potrivit art.41, alin.(5) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a declara si plati impozitul pe profit pana la data de 25 februarie inclusiv a anului urmator celui pentru care se calculeaza impozitul, urmatoarele categorii de contribuabili: - organizatiile nonprofit; - contribuabilii care obtin venituri majoritare din cultura cerealelor, a plantelor tehnice si a cartofului, pomicultura si viticultura. Intrucat termenul limita...» citeste mai departe aici

  • Trecerea de la micro la impozit pe profit. Cum procedam la aplicarea plafonului de 45.000 euro?
    • In analiza de mai jos, avem o societate a trecut de la data de 01.01.2017 la impozitul pe venit. La data de 31.12.2016 veniturile erau sub 100.000 euro. Capitalul social al societatii este de 69.000 lei, societatea opteaza sa treaca la impozit pe profit de la data de 01.02.2017. Vom vedea cum trebuie depusa declatia 100 pentru primul trimestru si daca se depune D100 cu impozit microintreprindere pentru luna ianuarie pana in data de 25.02.2017 si pana in data de 25.04.2017 se va depune D100 cu...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 010 microintreprindere dizolvare cu lichidare. Ce ne sfatuieste specialistul?
    • In analiza noastra de mai jos, avem ca exemplu o societate comerciala, platitoare de impozit pe venit, care hotaraste dizolvarea cu lichidare a intreprinderii. Vom stabili cand trebuie depusa la ANAF declaratia 010 cu trecere de la platitor de impozit pe venit la platitor de impozit pe profit. Microintreprinderea este persoana juridica romana care indeplineste cumulativ la data de 31 decembrie a anului anterior conditiile prevazute la art. 47 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile ulterioare....» citeste mai departe aici

  • Asigurarea medicala de sanatate pentru companii, deductibilitate fiscala de 400 de euro pe an
    • La inceput de 2017, una dintre cele mai cunoscute companii de servicii profesionale, de consultanta si audit din lume, PWC, afirma ca rata de crestere a costurilor medicale va fi de 6,5%, procent egal cu cel din anul precedent. In ceea ce priveste companiile care ofera planuri de asigurare de sanatate ca beneficiu la angajare, cea mai mare contributie la costurile angajatorului o au serviciile medicale in regim de spitalizare continua. Mai exact, ponderea acestora in costurile medicale suportate...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.