Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAP incepe procesul de profesionalizare a specialistilor in achizitii publice

19-Nov-2015
601

Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP) organizeaza, in perioada noiembrie 2015 - ianuarie 2016, opt intalniri regionale cu specialistii responsabili in cadrul structurilor de achizitii publice ale autoritatilor contractante in vederea cresterii gradului de profesionalizare al acestora. Primele intalniri regionale vor avea loc la Timisoara, in data de 18 noiembrie a.c., respectiv la Ploiesti, in data de 26 noiembrie a.c. De asemenea, vor fi organizate astfel de reuniuni si in Craiova, Alba-Iulia, Galati, Iasi, Cluj Napoca si Bucuresti.

Profesionalizarea personalului care realizeaza achizitii publice este o actiune demarata in vederea dezvoltarii capacitatii autoritatilor contractante pe acest segment, masura prevazuta in Strategia nationala in domeniul achizitiilor publice.

In paralel cu organizarea intalnirilor regionale, fiecare entitate care utilizeaza Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) va fi notificata electronic de catre ANAP, in vederea completarii Chestionarului privind analiza personalului cu atributii in domeniul achizitiilor publice. in urma completarii chestionarului va fi realizata o baza de date la nivel national care va contine informatii privind numarul persoanelor care realizeaza achizitii publice in cadrul autoritatilor contractante, studiile, calificarea profesionala si atributiile lor. Aceasta va permite crearea unui profil profesional al angajatilor implicati efectiv in realizarea achizitiilor publice.

Informatiile generate de aceasta baza de date centralizata vor fi utilizate de ANAP pentru initierea procesului de imbunatatire a profesionalismului salariatilor care realizeaza achizitii publice, dar si pentru initierea demersurilor de reglementare a functiei de consilier achizitii publice. in vederea reglementarii acestei functii va fi elaborat un act normativ cu caracter specific, care va implica si modificarea Legii nr. 188/1999 privind statutul functionarului public.

in demersul de colectare a informatiilor cu privire la personalul cu atributii in domeniul achizitiilor publice, ANAP va colabora cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici si va beneficia de sprijinul reprezentantilor Institutiilor Prefectului din toata tara.


Sursa: ANAP

Ghid de proceduri contabile pentru PFA
Ghid de proceduri contabile pentru PFA
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri - conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri - conform Codului fiscal 2017
Vezi detalii
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAP incepe procesul de profesionalizare a specialistilor in achizitii publice":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.