Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANOFM continua proiectul Green Jobs

07-Nov-2011
1845
Proiectul "Green Jobs - Crearea unui sistem de analiza si monitorizare a locurilor de munca verzi in Romania" desfasurat de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca are prevazuta o activitate continua pana in anul 2013.

Acest proiect a fost demarat in urma cu 4 ani si este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiectul este implementat in parteneriat cu Consultores Tecnicos Especialistas en Personas S.L din Spania, Creare Resurse Umane SRL si Senior Interactive SRL, si are ca obiectiv general crearea unui sistem de identificare si inregistrare a locurilor de munca verzi din Romania si identificarea instrumentelor necesare pentru stimularea infiintarii unor astfel de locuri de munca, in vederea cresterii capacitatii Serviciilor Publice de Ocupare de a anticipa si gestiona schimbarile de pe piata muncii, in acord cu cerintele europene.

Obiectivele specifice ale proiectului includ identificarea celor mai bune practici, la nivel european, pentru definirea, identificarea si inregistrarea locurilor de munca verzi, evaluarea situatiei actuale din Romania si promovarea conceptului de "locuri de munca verzi", precum si identificarea modalitatilor de stimulare a infiintarii de locuri de munca verzi in Romania.

Proiectul prevede, intre alte activitati, realizarea unui studiu comparativ privind sistemul de identificare si inregistrare a locurilor de munca verzi in 5 state membre ale UE si a unui studiu national cu privire la situatia actuala a locurilor de munca verzi in Romania, organizarea a 8 seminarii regionale si a unui seminar national pentru prezentarea si dezbaterea rezultatelor studiului national, realizarea unui portal web specializat pentru informare si comunicare in domeniul "locurilor de munca verzi" din Romania, precum si crearea unei baze de date la nivel national cu locuri de munca verzi pentru sectoarele de activitate relevante si actualizarea permanenta a acesteia.

Grupul tinta al proiectului il constituie personalul propriu al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca. Valoarea totala a proiectului este de 13.717.955,10 lei, din care 9.977.663 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile. Durata proiectului este de 36 de luni, iar implementarea acestuia a inceput in 1 iunie 2011.
Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri - conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri - conform Codului fiscal 2017
Vezi detalii
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANOFM continua proiectul Green Jobs":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Declaratii si plati obligatorii pana la 20, respectiv 25 ianuarie 2017
    • Cele mai importante obligatii declarative si de plata sunt reamintite in aceasta de perioada de catre ANAF. Aducem astfel in atentia contribuabililor interesati lista de declaratii si plati cu termene stabilite pentru 20, respective 25 ianuarie 2017. ATENTIE! ANAF a propus prelungirea cu doua zile a termenului limita pentru depunerea declaratiilor fiscale si plata creantelor scadente la 25 ianuarie 2017 ANAF a inaintat proiectul de Ordonanta de Urgenta privind prorogarea termenului de depunere a...» citeste mai departe aici

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • ANAF propune spre aprobare formulare pentru stabilirea din oficiu a CAS pentru persoanele fizice
    • ANAF adapteaza formularele utilizate de organele fiscale pentru stabilirea din oficiu a CAS pentru presoanele fizice, in cazul in care acestea nu-si indeplinesc obligatiile declarative conform prevederilor legale stabilite la art.106, art.107 si art.342 alin. (1) din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala. Persoanele fizice care datoreaza contributie de asigurari sociale au, potrivit legii, obligatii declarative. Nedepunerea declaratiei fiscale da dreptul organului fiscal sa...» citeste mai departe aici

  • Plafon microintreprindere. Care e regimul fiscal in 2017?
    • In cele ce urmeaza, tinem cont de faptul ca pentru incadrarea microintreprinderilor criteriul referitor la numarul salariatilor a fost eliminat din Codul fiscal. Asadar, stabilim in ce masura o societate cu peste 10 salariati poate plati cota de 1% daca respecta celelalte conditii. De asemenea, vom vedea ce plafon se ia in calcul pentru anul 2017 de la sfarsitul anului 2016 in vederea pastrarii cotei de impozitare pe veniturile microintreprinderilor sau a trecerii de la platitor de impozit pe...» citeste mai departe aici

  • Despre microintreprinderi si economia Romaniei. Ce cred specialistii
    • Mai multi specialisti si oameni de afaceri sunt de parere ca economia Romaniei isi continua trendul ascendent si ca unele masuri lipsite de predictibilitate fiscala nu vor influenta semnificativ dezvoltarea economica. Intr-un interviu pentru Capital.ro, consultantul fiscal Adrian Benta a precizat ca, in opinia sa, stabilitea economica a Romaniei, per ansamblu, "nu poate fi amenintata prin masurile propuse de noua putere politica din Romania. Cu siguranta vor fi masuri care afecteaza echilibrul...» citeste mai departe aici

  • Gestiunea furnizorilor si a clientilor: exemple si explicatii
    • Pentru orice firma, gestiunea furnizorilor este unul dintre elementele vitale ale companiei. Un fel de sistem circulator care trebuie sa oxigeneze la timp intregul organism pentru a putea functiona la parametrii corecti. Mai ales cand vorbim despre firme care detin stocuri, au activitate de productie si au achizitii sau vanzari frecvente, in cantitati mici si diferite. Intr-o astfel de companie, gestionarea furnizorilor este extrem de costisitoare, atat ca timp cat si ca volum de documente...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.