Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cat pierd agentiile de publicitate dupa ordonanta privind publicitate TV

10-Iun-2014
529
Ordonanta publicitatii TV a avut o influenta semnificativa asupra afacerilor si agentiilor de publicitate din Romania. Astfel, aAgentiile care impart banii de publicitate in mass-media din Romania au inregistrat, cu unele exceptii, pierderi foarte mari in ce priveste cifra de afaceri si profit in 2013.

Aceste pierderi sunt puse pe seama Ordonantei de urgenta prin care guvernul a intervenit in piata de publicitate in primavara anului trecut, noteaza HotNews.ro, eliminand agentiile din circuitul banilor de reclama TV, a facut ca unele agentii sa-si vada profitul evaporat practic, iar altele sa inregistreze scaderi de 40%, 60%, chiar 80% ale cifrelor de afaceri si profitului, intr-o perioada in care, potrivit estimarilor, piata totala de reclama, dar si cea de reclama TV au stagnat.

Astfel, anul trecut in aprilie, a fost publicata fara nicio dezbatere publica si a eliminat, practic, agentiile de media - prin care treceau toti banii de publicitate - din circuitul banilor de publicitate TV, fortand televiziunile si clientii de publicitate sa intre in relatie comerciala directa.

In acest sens, HotNews adauga:

"Potrivit reprezentantilor agentiilor de media intervievati de HotNews.ro in seria "Ad Report", ordonanta nu a facut decat sa incarce birocratic atat clientii de publicitate, cat si televiziunile si agentiile in ceea ce priveste achizitia de spatiu de reclama TV. Potrivit estimarilor lor, piata de publicitate TV s-a mentinut, ca valoare, la un nivel similar cu cel din 2012 - aproape 200 de milioane de euro.
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Regimul fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Regimul fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii

Cifrele de acum arata cat de puternic au fost lovite agentiile in urma OUG 25/2013: scaderea este generalizata, spre deosebire de anii anteriori, cand fluctuatiile au fost mult mai mici. In unele cazuri, aceasta scadere nu este, insa, cauzata exclusiv de ordonanta - unele agentii au suferit mai mult, altele mai putin in functie si de pierderea/castigarea unor clienti sau ponderea mai redusa a bugetelor alocate de clientii unora dintre ele pentru TV".
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cat pierd agentiile de publicitate dupa ordonanta privind publicitate TV":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.