Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ce presupune asistenta financiara comunitara. Vezi noul ordin

07-Mar-2012
1736
Hotararea Guvernului nr. 105/ 2012 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 478/2010 pentru aprobarea structurii organizatorice a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania pentru gestionarea asistentei financiare comunitare, acordata prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 146, din 5 martie 2012.


In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Articol unic. - Hotararea Guvernului nr. 478/2010 pentru aprobarea structurii organizatorice a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania pentru gestionarea asistentei financiare comunitare, acordata prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 352 din 27 mai 2010, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. Titlul se modifica si va avea urmatorul cuprins: "HOTARARE pentru aprobarea structurii organizatorice a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania, precum si a autoritatilor de implementare pentru gestionarea asistentei financiare comunitare acordate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene"

2. Articolul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili
Vezi detalii


"Art. 1. - Prin prezenta hotarare se aproba structura organizatorica a Autoritatii coordonatoare si de management in Romania, respectiv a autoritatilor de implementare, avand ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare comunitare acordate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene, pentru aplicarea prevederilor art. 1 din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare."

3. La articolul 2, dupa litera a) se introduce o noua litera, litera a1), cu urmatorul cuprins:

"a1) autoritate de implementare - institutia desemnata sa implementeze operatiunile eligibile si proiectele finantate din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene si care va actiona prin intermediul unitatii de implementare a Fondului de Solidaritate al Uniunii Europene, structura fara personalitate juridica ce va detine responsabilitatea derularii ajutorului financiar nerambursabil acordat din acest fond;".

4. Articolul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 3. - FSUE este derulat in Romania potrivit deciziilor Comisiei Europene de acordare a unor subventii din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene pentru finantarea operatiunilor de urgenta legate de calamitati produse in Romania, acordurilor de implementare a deciziilor mentionate si hotararilor Guvernului privind utilizarea fondurilor alocate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene pentru decontarea cheltuielilor publice eligibile aferente operatiunilor de urgenta intreprinse in scopul inlaturarii pagubelor provocate de calamitati in Romania."

5. La articolul 4 alineatul (2), litera c) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"c) 8 consilieri-evaluatori - Compartimentul proiecte cu finantare europeana, Directia politici publice;".

6. Dupa articolul 4 se introduc doua noi articole, articolele 5 si 6, cu urmatorul cuprins:

"Art. 5. -
(1) Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Mediului si Padurilor si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii indeplinesc rolul de autoritati de implementare a FSUE, prin intermediul unitatilor de implementare a FSUE
(2) In cadrul fiecarei autoritati de implementare se infiinteaza o unitate de implementare a FSUE alcatuita din cate 7 experti, dupa cum urmeaza:
1. Unitatea de implementare din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, formata din experti, consilieri, consilier juridic si/sau manageri publici, avand urmatoarea structura organizatorica:
a) un coordonator de proiect - Directia generala pentru relatia cu comunitatile locale;
b) 2 reprezentanti - Directia generala pentru relatia cu comunitatile locale;
c) un expert in domeniul achizitiilor publice din cadrul oricarei structuri a Ministerului Administratiei si Internelor;
d) un reprezentant - Directia generala financiara;
e) un reprezentant - Directia generala pentru relatiile cu institutiile prefectului;
f) un consilier juridic din cadrul oricarei structuri a Ministerului Administratiei si Internelor;
2. Unitatea de implementare din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, formata din experti, consilieri, consilier juridic si/sau manageri publici, avand urmatoarea structura organizatorica:
a) un coordonator de proiect - director general, Directia generala relatii financiare externe;
b) 2 reprezentanti - Directia generala relatii financiare externe;
c) 2 reprezentanti - Directia generala infrastructura, transport multimodal si participarea sectorului privat;
d) un reprezentant - Directia generala economica;
e) un reprezentant - Directia generala investitii, domeniu public, achizitii publice si privatizare;
3. Unitatea de implementare din cadrul Ministerului Mediului si Padurilor, formata din experti, consilieri, consilier juridic si/sau manageri publici, avand urmatoarea structura organizatorica:
a) un coordonator de proiect - director general, Directia generala de investitii;
b) 4 reprezentanti - Directia generala de investitii;
c) un reprezentant - Directia generala economica financiara;
d) un reprezentant - Directia generala juridica.

Art. 6. -
(1) Criteriile de incadrare si metodologia de acordare a claselor de salarizare suplimentare prevazute in Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica in mod corespunzator si personalului de specialitate din cadrul unitatilor de implementare care au ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare comunitare acordate din FSUE
(2) Verificarea si confirmarea indeplinirii criteriilor de incadrare in vederea acordarii majorarii salariale personalului prevazut la alin. (1) se realizeaza de catre structurile de resurse umane din cadrul fiecarei autoritati de implementare."

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce presupune asistenta financiara comunitara. Vezi noul ordin":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii (3)

13-Feb-2013

6cnCJG qrwazyfavlio

13-Feb-2013

DSbQI3 , [url=http://yehmcktugqzs.com/]yehmcktugqzs[/url], [link=http://qxeekqzdvjnj.com/]qxeekqzdvjnj[/link], http://bqdizebphjct.com/

10-Feb-2013

Ana Moldovanu:Conform legislaÅ£iei een virgaoe, salariul Dvs se stabileÅ?te een dependenÅ£Ä? de rezultatele individuale.Drept limitÄ? minimÄ? Å?i garanÅ£ie a statului serveÅ?te cuantumul minim garantat al salariului een sectorul real, care eencepeend cu 1 mai curent este stabilit een mÄ?rime de 1300 lei, calculat pentru un program complet de lucru de 169 ore een medie pe lunÄ? HotÄ?reerea Guvernului nr. 260 din 25.04.2012.





Subiectele saptamanii

  • OUG 84/2016 si noul Cod fiscal: Firmele pot deduce TVA din 2017 pentru perioadele cu cod TVA anulat
    • Odata cu noile reglementari privind codul de TVA aduse de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal, va prezentam aspectele esentiale de care sa tineti cont din 2017. Astfel, ca modificare principala, retineti ca persoanele impozabile pot refactura, din 2017, cu TVA catre clienti vanzarile realizate in perioada in care codul de TVA era anulat. Astfel, se schimba regulile privind deducerea TVA in...» citeste mai departe aici

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Plata impozit pe profit si CASS aferent: Termen-limita 15 decembrie
    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor anuale de...» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.