Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cifrele de afaceri in publicitatea online. Cum o duc companiile?

11-Iun-2014
533
Ca firma, suntem intotdeauna interesati sa investim si in zona de publicitate online. Tendintele si directiile care se anunta de fiecare data pot duce la cresteri sau scaderi, la majorari de preturi, la campanii scurtate, la bugete diminuate.

In functie de contextul economic, de bugetul clientului sau de serviciile agentiei, piata de publicitate online isi poate modifica profilul de la un interval de timp relativ scurt la un altul.

Astfel, piata romaneasca de publicitate online, incluzand doar o parte din banii cheltuiti pe publicitate prin Google si Facebook, s-a ridicat in 2013 la 112,9 milioane de lei (25,5 milioane euro, calculat la cursul mediu anual), in crestere cu 15% fata de anul precedent, potrivit ultimului studiu pe aceasta tema realizat de IAB Romania si PwC Romania, dat publicitatii marti si citat de HotNews.ro.

Studiul ROADS nu ia in calcul toate cheltuielile prin Google si Facebook - entitati internationale care nu raporteaza aceste cifre pentru piata romaneasca - ci doar datele livrate de unele agentii de media.

Asa cum se arata intr-un comunicat PwC Romania care o citeaza pe Ioana Anescu, director executiv IAB Romania (organizatie ce reprezinta industria online), "motivul pentru care piata de publicitate online a inregistrat aceasta evolutie in 2013 este, intr-o oarecare masura, cresterea volumului de tranzactii raportate prin Facebook si Google, datorat intrarii in studiu a jucatorilor din zona agentiilor media. In plus, campaniile sunt de la an la an planificate mai responsabil, mai eficient si mai bine orientat catre indeplinirea obiectivelor vizate".
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Regimul fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Regimul fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii

HotNews.ro precizeaza ca o alta evaluare a pietei de publicitate online, facuta recent, este cea a agentiei de media Initiative care estimeaza piata romaneasca de publicitate online la 50 de milioane de euro, incluzand Google si Facebook.

Iata care sunt principalii investitori in publicitate online, pe sectoare, citati de HotNews.ro:

Telecom - 12,4 milioane lei
Financiar - 7 milioane lei
Auto - 4,6 milioane lei
Cosmetice - 4,4 milioane lei
Produse alimentare - 4,2 milioane lei
Bauturi - 4,2 milioane lei
Retail online - 3,7 milioane lei
Farmaceutice - 2,4 milioane lei
Retail - 2,1 milioane lei
Divertisment&media - 1,9 milioane lei
Electronice - 1,8 milioane lei
Calculatoare - 1,5 milioane lei
Turism&transport - 1,4 milioane lei
Business&industrial - 1,4 milioane lei
organizatii guvernamentale, sociale, politice - 1,2 milioane lei
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cifrele de afaceri in publicitatea online. Cum o duc companiile?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Transfer dreptul de proprietate asupra bunurilor. Ce regim fiscal se aplica?
    • In analiza de mai jos, avem ca subiect o persoana fizica rezidenta in Romania care a vandut altei persoane fizice NON-UE bunuri facute in Romania. Vom vedea ce declaratii este obligata persoana fizica din Romania sa depuna si ce impozite trebuie sa plateasca pentru venitul obtinut din vanzarea acestor bunuri. In stabilirea obligatiilor fiscale trebuie identificata natura si scopul operatiunii, precum si provenienta bunurilor. Astfel in situatia in care vanzarea vizeaza un transfer a dreptului de...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza Nomenclatorul obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic
    • Incepand cu anul 2017, prin Legea 170/2016 privind impozitul specific unor activitati, publicata in Monitorul Oficial nr.812/14.10.2016, a fost prevazuta obligatia de plata a impozitului specific pentru persoanele juridice romane care desfasoara activitati corespunzatoare codurilor CAEN prevazute de legea mai sus mentionata. In acest sens, a fost efectuata actualizarea continutului nomenclatorului in baza caruia se declara obligatiile fiscale de plata la bugetul de stat utilizand formularul 100,...» citeste mai departe aici

  • Zoom fiscal: Modificarea formularelor de inregistrare fiscala
    • Prin OMFP 511/2017 au fost aduse modificari si completari Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.698/2015 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor si a tipurilor de obligatii fiscale care formeaza vectorul fiscal. Prin acest ordin obligatiile fiscale de declarare cu caracter permanent au fost completate cu impozitul specific introdus prin Legea 170/2016 incepand cu 01 ianuarie 2017. Astfel, categoriile de obligatii fiscale de...» citeste mai departe aici

  • Mai putine formulare de depus in 2017! Ce contribuabili scapa de D 392 A si 392B?
    • ANAF a anuntat recent ca se anuleaza pentru declaratiile 392A si 392B (D 392A si D 392B) obligativitatea de depunere pentru anumite categorii de contribuabili. Astfel, contribuabilii neinregistrati sau inregistrati in scopuri de TVA si a caror cifra de afaceri este inferioara sumei de 220.000 lei la data de 31.12.2016 nu mai au obligatia completarii si depunerii formularului 392A - "Declaratie informativa privind livrarile de bunuri si prestarile de servicii efectuate in anul 2016"-, respectiv a...» citeste mai departe aici

  • Termenul limita pentru depunerea formularelor 402 si 403 este 28 februarie 2017
    • Data de 28 februarie 2017 este termen limita de depunere a declaratiilor informative - formularul 402 si formularul 403 pentru anul 2016. Declaratiile se completeaza cu informatiile necesare realizarii schimbului automat de informatii, cu privire la rezidentii din alte state membre ale Uniunii Europene. Platitorii de venituri de natura salariala precum si asiguratorii au obligatia completarii si depunerii formularului 402 - "Declaratie informativa privind veniturile de natura salariala sau...» citeste mai departe aici

  • Vanzare cladire veche. Anulare cod TVA din oficiu. Ce regim fiscal se aplica?
    • Avem in analiza urmatoare ca subiect o societate comerciala in inactivitate fiscala din cauza expirarii duratei detinerii spatiului cu destinatia de sediu social. Firmei i se anuleaza din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA si parcurge formalitatile de reactivare, dar nu solicita si inregistrarea in scopuri de TVA in vederea obtinerii unui cod valabil de TVA. Societatea intentioneaza sa vanda o constructie veche. Stabilim cum trebuie procedat d.p.d.v. al TVA-ului la emiterea facturii si ce...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.