Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a V-a)

07-Mar-2011
2180
Alin. (4) al art. 263 a fost modificat de pct. 1 din anexa la HOTaRaREA nr. 1.347 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010.

(5) in cazul unei combinatii de autovehicule (un autovehicul articulat sau tren rutier) de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:
*T*
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Combinatii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) │
│ de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, in lei │ Impozitul, in lei │
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Regimul fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Regimul fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii

│ │ Numarul axelor si masa totala │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maxima autorizata │angajate exclusiv in│angajate in opera- │
│ │ │ operatiunile de │tiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern si │
│ │ │ │international │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │matica sau│ │tica sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu 2+1 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 14 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 16 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 16 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 18 tone │ 0 │ 60 │ 0 │ 60 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 18 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 20 tone │ 60 │ 137 │ 60 │ 137 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 20 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 22 tone │ 137 │ 320 │ 137 │ 320 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 22 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 23 tone │ 320 │ 414 │ 320 │ 414 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 414 │ 747 │ 414 │ 747 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel putin 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 2+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 25 tone │ 128 │ 299 │ 128 │ 299 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 26 tone │ 299 │ 491 │ 299 │ 491 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 26 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 28 tone │ 491 │ 721 │ 491 │ 721 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 28 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 29 tone │ 721 │ 871 │ 721 │ 871 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel putin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 31 tone │ 871 │ 1.429 │ 871 │ 1.429 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel putin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 33 tone │ 1.429 │ 1.984 │ 1.429 │ 1.984 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel putin 33 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 36 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel putin 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│Vehicule cu 2+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.579 │ 2.197 │ 1.579 │ 2.197 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│IV.│Vehicule cu 3+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 1.395 │ 1.937 │ 1.395 │ 1.937 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 1.937 │ 2.679 │ 1.937 │ 2.679 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│ V.│Vehicule cu 3+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel putin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 38 tone │ 794 │ 960 │ 794 │ 960 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel putin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 40 tone │ 960 │ 1.434 │ 960 │ 1.434 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel putin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai mica de 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel putin 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘
*ST*
-------------
Alin. (5) al art. 263 a fost modificat de pct. 2 din anexa la HOTaRaREA nr. 1.347 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010.

(6) in cazul unei remorci, al unei semiremorci sau rulote care nu face parte dintr-o combinatie de autovehicule prevazuta la alin. (5), impozitul pe mijlocul de transport este egal cu suma corespunzatoare din tabelul urmator:
*T*
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Art. 263 alin. (6) │
│ Remorci, semiremorci sau rulote │
├───────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────┤
│ Masa totala maxima autorizata │ Impozit
│ │ - lei -│
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│a) Pana la 1 tona inclusiv │ 8 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│b) Peste 1 tona, dar nu mai mult de 3 tone │ 29 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│c) Peste 3 tone, dar nu mai mult de 5 tone │ 45 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│d) Peste 5 tone │ 55 │
└───────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┘



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Codul fiscal 2011 - Titlul IX (partea a V-a)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Modificari Codul fiscal: OUG 3/2017, Legea nr. 1/2017 si HG nr. 1/2017
    • In urma cu doar un an, incercam sa ne imaginam viitorul pentru antreprenorii din Romania prin prisma a ceea ce, la momentul respectiv, insemna un nou Cod fiscal. Modificarile fiscale abia intrate in vigoare au fost insa schimbate din nou, facand ca lipsa de predictibilitate fiscala sa isi consolideze iarasi prezenta in mediul de afaceri autohton. La inceputul acestui an, in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 15 si 16 din 6 ianuarie 2017, au fost publicate mai multe acte normative prin care se...» citeste mai departe aici

  • 28 februarie e ultima zi de depunere pentru mai multe obligatii fiscale. Se depune si D 394
    • Va reamintim ca pana marti, 28 februarie 2017, trebuie depuse, dupa caz, la unitatile fiscale, urmatoarele: - Declaratia informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit pentru anul precedent - formularul 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut la sursa/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenti - formularul 207 - Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul...» citeste mai departe aici

  • Calendar ANAF: Ce formulare se depun in martie 2017?
    • Regasiti mai jos principalele obligatii declarative si de plata cu termen in luna martie 2017. Acestea sunt formularele pe care trebuie sa le depuneti la organul fiscal competent, dupa caz, la termenele limita precizate mai jos, in luna martie 2017 si in privinta platilor pe care trebuie sa le efectuati, dupa caz, pana la data de 27 martie 2017. I. Obligatii declarative 30 zile de la data infiintarii/ data eliberarii actului legal de functionare/ data inceperii activitatii/ data eliberarii...» citeste mai departe aici

  • Cota zero de TVA atrage factori de risc. Ce obstacole apar pentru firme daca intra in vigoare?
    • In fata acordarii de TVA zero pentru mai multe categorii de tranzactii (dintre care amintim livrari de cladiri si difuzare publicitate in mass-media), ANAF risca sa se trezeasca in imposibilitatea de a solutiona eficient si in timp util numarul mare de cereri de rambursare TVA la care se asteapta deja consultantii fiscali. Mai mult, asa cum au atras atentia specialisti din domeniul fiscalitatii, masurile propuse recent de liderul PSD, Liviu Dragnea, risca sa atraga dupa sine declansarea unor...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza unele formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale
    • ANAF actualizeaza modelele unor formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale, emise si tiparite prin intermediul Unitatii de imprimare rapida. Totodata, prin acest proiect de act normativ au fost prevazute doua noi modele de formulare, respectiv "Decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand penalitati de nedeclarare" si "Notificare privind obligatiile fiscale restante", care vor fi tiparite si transmise debitorilor prin Unitatea de imprimare rapida....» citeste mai departe aici

  • 15 martie 2017: Termen pentru depunerea formularului 204 de catre asocierile fara personalitate juridica
    • Va informam ca miercuri, 15 martie 2017, este termenul-limita pentru depunerea declaratiei anuale de venit aferente anului 2016 pentru asocieri (formularul 204), cu exceptia celor care realizeaza venituri din activitati agricole impuse pe baza normelor de venit. Cine depune declaratia Declaratia 204 se completeaza si se depune in cazul asocierilor fara personalitate juridica, constituite intre persoane fizice care realizeaza venituri din activitati independente - activitati de productie, comert,...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.