Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Contabilitatea Fondurilor Europene: Societati comerciale si PFA

26-Mai-2014
1944
In perioada 2014 - 2020 avem la dispozitie aproximativ 40 de miliarde de euro pe care Romania le-a primit de la UE.

De la o activitate la alta, de la co-finantare la finantare proprie, de la venituri la cheltuieli, de la o firma la alta, lucrurile se schimba drastic. Doar contabilii cu experienta solida in domeniu pot avea siguranta ca demersurile de a tine contabilitatea fondurilor europene vor avea mereu rezultate exceptionale.

CD-ul Contabilitatea fondurilor europene pentru societati comerciale si PFA reprezinta cel mai nou produs al profesionistilor Rentrop&Straton. Realizeaza traseul complet al banilor europeni pentru proiectul dvs., de la solicitare la cheltuieli, investitii si, in final, la restituire.

Va prezentam cuprinsul CD-ului "Contabilitatea fondurilor europene pentru societati comerciale si PFA":
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri - conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri - conform Codului fiscal 2017
Vezi detalii
Preturi de Transfer - Curs video
Preturi de Transfer - Curs video
Vezi detalii


CUPRINS:

1. Aspecte contabile privind inregistrarea fondurilor europene

1.1 Contabilitatea fondurilor europene pentru societati comerciale
- Indeplinirea conditiilor de recunoastere
- Incasarea
- Efectuarea cheltuielilor realizarea investitiilor
- Restituirea ca urmare a neindeplinirii prevederilor contractuale
1.2 Contabilitatea fondurilor europene pentru persoanele care aplica contabilitatea in partida simpla

2. Implicatii fiscale ce decurg din atragerea si utilizarea fondurilor europene
2.1 Societati comerciale
2.2 Persoane fizice autorizate

3. Principalele probleme legate de contabilitatea fondurilor europene
3.1 Documente justificative pentru cheltuielile efectuate
3.2 Recunoasterea dreptului de a primi fondurile europene
3.3 Corelarea veniturilor cu cheltuielile
3.4 Inregistrarea finantarii din resurse proprii

4. Cazuri practice:
"Cheltuieli eligibile si neeligibile in finantarile nerambursabile, la constructia unui siloz"
"Eligibilitatea cheltuielilor cu personalul din fonduri nerambursabile. Proiect de cercetare industriala, dezvoltare experimentala"
"Achizitie teren pentru o “ferma vegetala” din fonduri nerambursabile, inregistrare pe venituri"
"Fonduri nerambursabile. Exercitarea dreptului de deducere TVA"
"PFA. Impozit pe veniturile realizate din practicarea apiculturii"

Lista continua! Click aici pentru a afla mai multe informatii cu privire la contabilitatea fondurilor europene pentru societati comerciale si PFA>>>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Contabilitatea Fondurilor Europene: Societati comerciale si PFA":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 9-15 ianuarie 2017
    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nationale si cercetarii...» citeste mai departe aici

  • MFP si ANAF extind spatiul privat virtual si pentru persoanele juridice
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala extinde serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) pentru toti contribuabilii. Astfel, pe langa persoanele fizice, si contribuabilii persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central, precum si alte documente, daca acceseaza serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV). La randul lor, contribuabilii...» citeste mai departe aici

  • Sedinta ANAF privind Formularul 088. Deschidere totala a ANAF catre mediul de afaceri
    • Intr-un comunicat recent, se arata ca presedintele ANAF, domnul Bogdan-Nicolae Stan, impreuna cu specialisti ai institutiei au participat in data de 17 ianuarie, la prima sedinta a grupului de lucru care va identifica solutiile pentru posibile probleme generate de eliminarea formularului 088. Cu aceasta prima ocazie, presedintele ANAF a anuntat deschiderea totala a institutiei fata de mediul de afaceri, astfel incat activitatea acesteia sa simplifice interactiunea contribuabililor cu organele...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Scoaterea din evidenta vectorului fiscal a impozitului pe constructii se va face la nivel centralizat
    • Persoanele juridice romane, cu exceptia institutiilor publice, institutelor nationale de cercetare-dezvoltare, asociatiilor, fundatiilor si a celorlalte persoane juridice fara scop patrimonial, potrivit legilor de organizare si functionare; persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania; precum si persoanele juridice cu sediul social in Romania infiintate potrivit legislatiei europene au fost obligati la plata impozitului pe constructii...» citeste mai departe aici

  • Calculul si declararea impozitului pe profit pentru organizatiile nonprofit. Cum procedam?
    • Prin cele ce urmeaza, facem referire la o asociatie care are drept obiect de activitate practicarea medicinei alternative si care inregistreaza in anul 2016 atat venituri din cotizatii si donatii, cat si venituri din predarea cursurilor in domeniu. In cazul in care cheltuielile asociatiei sunt de 1500 lei respectiv veniturile din cotizatii 1000 lei, iar cele din predarea de cursuri de 4000 lei (activitate economica), stabilim daca asociatia datoreaza impozit pe profit pe anul 2016, precum si...» citeste mai departe aici

  • Cifra de afaceri pentru plafon perioada fiscala. Cum procedam privind includerea in plafon a vanzarii de mijloace fixe?
    • In analiza de mai jos, avem o societate care realizeaza venituri brute din: - incasari pe anul 2016 - aproximativ 200.000 lei - vanzari mijloace fixe (apartament) - aproximativ 300.000 lei - plafonul perioada TVA (lunar/trimestru) 2016 = 454.110 lei. Stabilim daca la calculul plafonului TVA de 100.000 euro se includ si veniturile din vanzarea mijloacelor fixe. De asemenea, cu precizarea ca in anul 2016 este cu TVA la trimestru, vom vedea daca pentru anul 2017 este cu TVA lunar. Potrivit art. 322...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.