Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Corelarea politicilor publice cu nevoile intreprinzatorilor. Discutii cu Florin Jianu

07-Oct-2014
445
La inceputul saptamanii a avut loc o dezbatere in prezenta reprezentantilor Coalitiei pentru Dezvoltarea Romaniei. In aceasta privinta, Florin Nicolae Jianu, ministrul intreprinderilor mici si mijlocii, mediului de afaceri si turismului, a declarat ca discutiile cu mediul de afaceri privind administratia centrala reprezinta un pas important in corelarea politicilor publice cu nevoile intreprinzatorilor.

In concret, in aceasta privinta, citat de Agerpres, acesta a declarat:

"Cred in necesitatea instituirii parteneriatului public-privat pe cat mai multe paliere, pentru a avea o voce unitara si a putea actiona in interesul tuturor. Mai mult, consultarea mediului de afaceri in legatura cu deciziile care se iau la nivelul administratiei centrale este un pas important in corelarea politicilor publice cu nevoile intreprinzatorilor, in vederea cresterii competitivitatii economice a Romaniei".

De asemenea, ministrul intreprinderilor mici si mijlocii, mediului de afaceri si turismului a avut luni o consultare cu reprezentantii ai Coalitiei pentru Dezvoltarea Romaniei, in vederea stabilirii unor initiative a caror implementare va fi sustinuta prin parteneriatul public-privat, precum legea "business angel", incubatoarele de afaceri, mediatorul de credite, programe de educatie antreprenoriala, se arata intr-un comunicat al Departamentului pentru IMM.

Au fost prezenti la aceste discutii au luat parte Marius Ghenea, Dora Surugiu, Dragos Anastasiu, Liviu Rogojinaru, Felix Patrascanu, Dragos Petrescu si Radu Burnete, iar din partea DIMMMAT, alaturi de ministrul de resort au participat secretarul de stat Anca-Laura Ionescu si secretarul de stat George Brezoi.
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii

Coalitia pentru Dezvoltarea Romaniei este o initiativa privata care reuneste cei mai reprezentativi membrii ai organizatiilor de business din tara, informeaza Agerpres, care adauga ca din coalitie fac parte 20 de asociatii de afaceri, 17 organizatii in calitate de membri asociati, iar scopul principal al acesteia este de a oferi o baza coerenta pentru consultare cu Guvernul si alte institutii publice pe teme care au impact asupra climatului economic si de afaceri din Romania.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Corelarea politicilor publice cu nevoile intreprinzatorilor. Discutii cu Florin Jianu":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

  • Cerinte in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta
    • Redam, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 - OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cerintele in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta: (1) Inainte ca un contract, altul decat un contract la distanta sau un contract in afara spatiilor comerciale, sau orice oferta similara sa...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Surplus realizat din rezerve din reevaluare si acoperirea pierderilor contabile. Cum procedam?
    • In analiza urmatoare, la data de 31.12.2014 societatea prezinta: - pierdere contabila neta din anii precedenti in suma de 500.000 lei (cont 1171); - rezultat reportat (pierdere) provenit din corectarea erorilor contabile in suma de 10.000 lei, - pierdere exercitiu curent 300.000 lei (cont 121), - rezultat reportat reprezentand surplus realizat din rezerve din reevaluare (cont 1175) in suma de 60.000 lei. Avand in vedere prevederile OMFP 1802/2014 pct. 109 alin. 1 si alin. 2, stabilim daca poate...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.