Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Certificatul "Firma de Incredere" recunoaste profesionalismul in randul antreprenorilor

07-Apr-2016
380

Firmele de consultanta juridica, contabilii, avocatii, notarii fac parte din categoria profesionalistilor care nu pun accent pe promovare. De inteles, din moment ce aici faptele rasuna mai puternic decat vorbele. Poate tocmai de asta cei mai multi membri inscrisi pana acum in proiectul Firma de Incredere, pe care il vom prezenta in randurile ce urmeaza, vin din aceste domenii. Aici calitatea si raspunderea sunt cuvinte de ordine, caci altfel intreaga activitate a afacerilor pe care le consiliaza se sustine pe o fundatie instabila. Legea leaga si dezleaga, prin urmare acest subiect nu poate fi tratat altfel decat cu maxima seriozitate.

Propunerea de intrare in program a fost pana acum primita cu deschidere de cei mai multi, deoarece competitia exista in orice segment generator de castig si astfel o modalitate de promovare ce implica investitii minime, care se bazeaza pe recunoasterea obiectiva a competentelor, rezoneaza cu cei care isi desfasoara activitatea in aceast camp de profesii.

Proiectul propus spre discutie urmareste sa includa intr-o baza de date toti acei intreprinzatori care, in urma verificarii cu un algoritm special conceput pentru masurarea coeficientului de opinie, nu figureaza avand comentarii negative din partea clientilor in mediul online. Analiza de sentiment, concept familiar managerilor de afaceri si directorilor de marketing pentru evaluarea propriilor performante, devine un instrument in mana clientului. Acesta are acum posibilitatea sa aleaga mai rapid si mai informat dintr-o baza de date selectionata cu ajutorul unor metode de masurare statistica.

Membrii, pe de alta parte, dobandesc prin apartenenta la acest proiect un element care ii diferentiaza si le creste vizibilitatea. Astfel ei primesc date de acces pe profilul propriu in cadrul platformei Firma de Incredere, un site excelent optimizat SEO, pot pune autocolante pe geamurile exterioare ale birourilor sau ale masinilor de firma si de asemenea pot utiliza inteligent logo-ul proiectului imprimandu-l pe carti de vizita, pe contracte, pe site-ul propriu sau alte canale de popularizare.

Certificatul acreditat de Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor, pe care participantii il primesc si il expun în birouri este un titlu onorific, nu are mai multa greutate aparenta ca un afis publicitar care vinde iluzia unui viitor mai bun sau a unei acceptari sociale. Vorbeste in schimb despre faptul ca a venit momentul sa promovam activitatile celor care au lucruri mai importante de facut decat sa isi construiasca imagini, ca de exemplu sa isi multumeasca clientii prin rezultate.

Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii

 

Diana Tanase

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Certificatul "Firma de Incredere" recunoaste profesionalismul in randul antreprenorilor":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 9-15 ianuarie 2017
    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nationale si cercetarii...» citeste mai departe aici

  • MFP si ANAF extind spatiul privat virtual si pentru persoanele juridice
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala extinde serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) pentru toti contribuabilii. Astfel, pe langa persoanele fizice, si contribuabilii persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central, precum si alte documente, daca acceseaza serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV). La randul lor, contribuabilii...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Scoaterea din evidenta vectorului fiscal a impozitului pe constructii se va face la nivel centralizat
    • Persoanele juridice romane, cu exceptia institutiilor publice, institutelor nationale de cercetare-dezvoltare, asociatiilor, fundatiilor si a celorlalte persoane juridice fara scop patrimonial, potrivit legilor de organizare si functionare; persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania; precum si persoanele juridice cu sediul social in Romania infiintate potrivit legislatiei europene au fost obligati la plata impozitului pe constructii...» citeste mai departe aici

  • Calculul si declararea impozitului pe profit pentru organizatiile nonprofit. Cum procedam?
    • Prin cele ce urmeaza, facem referire la o asociatie care are drept obiect de activitate practicarea medicinei alternative si care inregistreaza in anul 2016 atat venituri din cotizatii si donatii, cat si venituri din predarea cursurilor in domeniu. In cazul in care cheltuielile asociatiei sunt de 1500 lei respectiv veniturile din cotizatii 1000 lei, iar cele din predarea de cursuri de 4000 lei (activitate economica), stabilim daca asociatia datoreaza impozit pe profit pe anul 2016, precum si...» citeste mai departe aici

  • Cifra de afaceri pentru plafon perioada fiscala. Cum procedam privind includerea in plafon a vanzarii de mijloace fixe?
    • In analiza de mai jos, avem o societate care realizeaza venituri brute din: - incasari pe anul 2016 - aproximativ 200.000 lei - vanzari mijloace fixe (apartament) - aproximativ 300.000 lei - plafonul perioada TVA (lunar/trimestru) 2016 = 454.110 lei. Stabilim daca la calculul plafonului TVA de 100.000 euro se includ si veniturile din vanzarea mijloacelor fixe. De asemenea, cu precizarea ca in anul 2016 este cu TVA la trimestru, vom vedea daca pentru anul 2017 este cu TVA lunar. Potrivit art. 322...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.