Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum se inregistreaza in contabilitate o donatie de 100.000 euro?

10-Mar-2015
1271

Reprezentantii multor ONG-uri se plang de lipsa banilor. Cum sa iti indeplinesti obiectivele atunci cand nu ai bani? Cum sa ajungi de la Bucuresti la Sinaia daca nu ai combustibil. Nici pana la coltul blocului nu ajungi...



Secretul poate consta in calitatea procedurilor contabile pentru ONG-uri...

Si asa cum spun si specialistii din domeniu: "detinerea unui set clar de proceduri contabile legale, specifice ONG-urilor, constituie baza unei contabilitati corecte si legale, dar si o cale deschisa catre indeplinirea obiectivelor propuse."

Lucrarea pe CD Proceduri contabile pentru ONG a fost lansata! Aflati fara a mai rasfoi tomuri intregi de legislatia cum:

  • se intocmesc documentele justificative
  • se ariveaza aceste documente
  • se realizeaza asocierile in participatiune
  • se clasifica si inregistreaza contractele de leasing
  • se gestioneaza stocurile
  • se modifica legal politiciile contabile
  • se gestioneaza fondurile nerambursabile si donatiile primite
  • se calculeaza si se inregistreaza in contabilitate salariile angajatilor ONG-ului
  • se intocmesc deconturile pentru trezorerie
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA 2016
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA 2016
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii 2016: legislatie fiscal-contabila
Cartea Verde a Contabilitatii 2016: legislatie fiscal-contabila
Vezi detalii
Contabilitatii microintreprinderilor
Contabilitatii microintreprinderilor
Vezi detalii

21 de proceduri contabile pentru ONG-uri, de care poate ca aveti nevoie in munca dvs.:


  1. Procedura privind intocmirea documentelor justificative
  2. Procedura de arhivare a documentelor
  3. Procedura de reconstituire a documentelor pierdute
  4. Procedura de gestionare si inregistrare a imobilizarilor
  5. Procedura pentru clasificarea si inregistrarea contractelor de leasing
  6. Procedura de gestionare a stocurilor
  7. Procedura de gestionare a achizitiilor si a datoriilor catre furnizori
  8. Procedura de gestionare a veniturilor si creantelor
  9. Procedura de gestionare a veniturilor aferente activitatii fara scop patrimonial
  10. Procedura de calcul si inregistrare a salariillor
  11. Procedura de gestionare a casieriei
  12. Procedura pentru deconturile de trezorerie
  13. Procedura de reconciliere a conturilor bancare
  14. Proceduri privind fondurile nerambursabile si subventiile primite
  15. Procedura privind modificarea politicilor contabile
  16. Procedura inchiderii de luna/perioada
  17. Procedura inventarierii patrimoniului
  18. Procedura intocmirii situatiilor financiare anuale
  19. Procedura de repartizare a rezultatului din activitati nepatrimoniale si a rezultatului din activitati economice
  20. Procedura de corectare a erorilor contabile
  21. Proceduri privind asocierile in participatie

Detalii mai multe aici >>>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum se inregistreaza in contabilitate o donatie de 100.000 euro?":
Rating:

Nota: 2.75 din 2 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Subventii noi pentru firme si salariati! Masurile luate de Guvern se aplica deja de la 3 decembrie!
    • Pachetul de masuri active pentru stimularea ocuparii fortei de munca va intra in vigoare incepand cu 3 decembrie 2016, dupa ce Guvernul a adoptat astazi normele de aplicare a OUG 60/2016, iar finantarea este asigurata din fonduri nationale si europene. Normele metodologice adoptate la 29 noiembrie stabilesc modalitatea practica de acordare a primelor de activare, incadrare, instalare de care beneficiaza la angajare persoanele fara un loc de munca, precum si documentele in baza carora se obtin...» citeste mai departe aici

  • Noi reglementari privind Registrul general de evidenta a salariatilor
    • Prin HG 877/2016 au fost aduse modificari si completari Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, modificari ce au intrat in vigoare la data de 28 noiembrie 2016. Principalele modificari vizeaza: 1. Gestiunea separata a registrului general de evidenta a salariatilor care lucreaza in mediul privat si a registrului general de evidenta a personalului platit din fonduri publice. Astfel, incepand cu 28.11.2016 registrul general de evidenta a salariatilor...» citeste mai departe aici

  • Campanie ANAF: Cum ne afecteaza coruptia in plan personal, economic si social
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala deruleaza o campanie nationala pentru constientizarea modului in care faptele de coruptie ne afecteaza in plan personal, economic si social. Campania este formata din doua componente, care se adreseaza publicului larg, pe de-o parte, si personalului ANAF pe de alta parte. 85% din finantare - 1,07 mil lei - provine din Granturi Norvegiene 2009-2014, in cadrul proiectului "Cresterea integritatii in Agentia Nationala de Administrare Fiscala prin cooperare...» citeste mai departe aici

  • Guvernul majoreaza cu 75% indemnizatiile acordate invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi
    • Indemnizatiile pentru invalizi, veterani si vaduve de razboi au fost majorate cu 75%, potrivit unei ordonante de urgenta aprobate de Executiv la finele lunii noiembrie. Conform actului normativ, cele trei categorii vor primi indemnizatii majorate, de la 1 ianuarie 2017, dupa cum urmeaza: a) pentru invalizii de razboi - marii mutilati si cei incadrati in gradul 1 de invaliditate vor primi o indemnizatie de 259 de lei lunar (majorata de la 148 de lei) - cei incadrati in gradul II de invaliditate...» citeste mai departe aici

  • Tratament fiscal pentru ambalaje. Care sunt implicatiile TVA?
    • In cazul pe care vi-l prezentam, o firma isi desfasoara activitatea in sistem lohn in domeniul confectii textile. Societatea primeste materie prima prin transfer, pentru prelucrare, o incorporeaza in produsul finit si incaseaza doar contravaloarea manoperei. Pana acum ambalarea articolelor se facea in cutii speciale, personalizate si primite in acelasi regim. Firmei i se cere ca, din aceasta luna, sa achizitioneze aceste cutii direct din Romania facturate catre firma direct si de asemenea...» citeste mai departe aici

  • Se declara in Declaratia 394 facturile unor livrari cu valoare individuala sub 10.000 lei?
    • In Declaratia 394 pana in ianuarie 2017 nu se declara livrarile catre persoane fizice care au valoarea individuala sub 10.000 lei. Stabilim daca seriile acestor facturi se declara sau in Declaratia 394. Conform prevederilor din Ghidul ANAF din 4.11.2016, pagina 27: Facturile emise catre persoanele fizice se raporteaza in Declaratia 394 la sectiunea D. Pentru perioada 1 octombrie 2016 -31 decembrie 2016, vor fi cuprinse in lista de detaliu, numai facturile emise cu valoare individuala mai mare de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.