Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

De ce trec bancile din Elvetia printr-un val de disponibilizari

18-Iul-2011
1305
In prezent, bancile din Elvetia par sa urmeze un trend al disponibilizarilor din ce in ce mai mari la nivel de institutie. Astfel, Credit Suisse ar putea renunta in curand la aproximativ 1.000 de angajati in incercarea de a economisi 800 de milioane de franci.

In paralel, UBS, cea mai mare banca elvetiana, are in vedere disponibilizarea a peste 5.000 de angajati cu scopul de a face economii in valoare de circa un miliard de franci elvetieni. O publicatie din Elvetia noteaza ca surse din interior au declarat ca masurile nu sunt inca finalizate, dar ca vor fi anuntate odata cu rezultatele bancii pe cel de-al doilea trimestru, in data de 26 iulie.

Chiar daca informatiile nu au fost confirmate de reprezentantii UBS, directorul diviziei de wealth management a bancii, Juerg Zeltner, a declarat recent ca banca trebuie sa isi reduca aceste costuri pentru a face fata conditiilor dure de piata.

In acelasi timp, si Credit Suisse ar putea anunta reducerile de cheltuieli la momentul stabilirii rezultatelor financiare, pe 28 iulie. Acelasi ziar elvetian mentioneaza insa ca UBS vrea sa inchida nu mai putin de 27 sucursale din Zurich pentru economisirea a 90 de milioane de franci pe an.

In 2008, la inceputul crizei financiare globale, cea mai mare banca elvetiana a inregistrat pierderi uriase, insa a fost salvata de guvernul elvetian. Inca dinaintea declansarii crizei, UBS isi redusese numarul de angajati de la 78.000 la 64.000, insa anul trecut a inregistrat o crestere a numarului de angajati cu 1.000.
Ghid de proceduri contabile pentru PFA
Ghid de proceduri contabile pentru PFA
Vezi detalii
Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii
Consilier Achizitii Publice
Consilier Achizitii Publice
Vezi detalii

Au crescut insa, in acelasi timp, si costurile cu personalul de la UBS, ca urmare a cresterii salariilor de baza in incercarea de a pastra angajatii de valoare si pentru a nu-i pierde in favoarea concurentei.

Profiturile bancilor de investitii au fost destul de afectate in cel de-al doilea trimestru al anului in curs, ca urmare a crizei datoriilor de stat din Europa. Bancile elvetiene intampina in acest moment si probleme produse de aprecierea francului elvetian la maxime record fata de dolar si euro, fiind produsa astfel o crestere a preturilor locale.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "De ce trec bancile din Elvetia printr-un val de disponibilizari":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noi prevederi legale privind impozitul pe veniturile microintreprinderilor valabile in anul 2017. OFICIAL ANAF
    • Incepem prin a va reaminti ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 16 din data de 06.01.2017 a fost publicata OUG 3/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal. Va recomandam si materialul cuprinzator: SISTEMUL TVA LA INCASARE IN 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi Astfel, potrivit actului normativ anterior mentionat, incepand cu data de 1 februarie 2017, sunt obligate la plata impozitului pe veniturile microintreprinderilor, persoanele juridice romane...» citeste mai departe aici

  • Ce modificari face ANAF dupa eliminarea formularului 088
    • Potrivit programului de guvernare, unul dintre obiectivele Guvernului este reducerea sarcinilor administrative excesive ale contribuabililor, astfel Agentia Nationala de Administrare Fiscala a analizat oportunitatea eliminarii formularului (088) "Declaratie pe propria raspundere pentru evaluarea intentiei si a capacitatii de a desfasura activitati economice care implica operatiuni din sfera TVA" si a decis renuntarea la acesta. Din analiza procedurilor referitoare la inregistrarea in scopuri de...» citeste mai departe aici

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Atentie! Din februarie inregistrati firmele si PFA-urile gratuit
    • Incepand cu luna februarie 2017, ca urmare a eliminarii a 102 taxe nefiscale, veti putea inregistra in mod gratuit, la Registrul Comertului, o societate cu raspundere limitata (SRL) sau o forma de organizare de tip persoana fizica autorizata (P.F.A). Astfel, noile reglementari privind taxele eliminate se regasesc in Legea nr. 1/2017. In cuprinsul legii se mentioneaza astfel ca se elimina si taxele cerute pana in prezent de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru...» citeste mai departe aici

  • Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 9-15 ianuarie 2017
    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nationale si cercetarii...» citeste mai departe aici

  • PFA si baza de calcul contributii pensii. Ce includem la cheltuieli?
    • In randurile urmatoare, vom vedea cum se calculeaza baza pentru contributia la pensii datorata de un PFA: VENITURI - CHELTUIELI (exclusiv cheltuieli cu asigurarile sociale) si daca la cheltuieli includem si cheltuiala cu impozitul si cheltuiala cu sanatatea. Iata raspunsul specialistului: Conform art. 148 alin. (3) din Codul fiscal, pentru persoanele fizice fizice care realizeaza venituri din activitati independente si care determina venitul net anual in sistem real baza lunara de calcul al...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.