Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Eliberarea Certificatului privind atestarea impozitului platit in Romania de persoane juridice straine

25-Iul-2016
620

In vederea obtinerii certificatului, contribuabilii trebuie sa depuna/prezinte urmatoarele:

- cerere pentru eliberarea certificatului privind atestarea impozitului platit in Romania de persoane juridice straine;
- certificatul de inregistrare fiscala al nerezidentului ca beneficiar al venitului.


De asemenea, se vor depune/prezenta in copie si original si urmatoarele documente:

- certificat de rezidenta fiscala a persoanei juridice straine, valabil pentru anul in care se fac platile catre nerezident, insotit de traducere autorizata in limba romana, in original;
- copii ale contractelor, semnate pentru conformitate cu originalul, insotite de traduceri in limba romana certificate de traducatori autorizati;
- copia declaratiei tip de inregistrare a contractelor incheiate cu persoane juridice/fizice nerezidente, conform OPANAF nr. 1400/2012 (Declaratie de inregistrare a contractelor/documentelor care justifica prestarile de servicii pe teritoriul Romaniei, initiale/aditionale (conexe) incheiate cu persoane juridice straine sau persoane fizice nerezidente;
- copii ale facturilor externe, semnate pentru conformitate cu originalul, insotite de traduceri in limba romana certificate de traducatori autorizati;

Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii 2016: legislatie fiscal-contabila
Cartea Verde a Contabilitatii 2016: legislatie fiscal-contabila
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA 2016
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA 2016
Vezi detalii

- copii ale dispozitiilor de plata valutara externa sau dupa extrasele de cont care atesta plata venitului catre persoana nerezidenta;
- declaratie pe proprie raspundere a beneficiarului de venit potrivit careia, pentru impozitele cuprinse in cerere, nu s-a mai solicitat si obtinut un alt certificat de atestare pentru sumele solicitate;
- copia declaratiei informative privind impozitul retinut si platit pentru veniturile cu regim de retinere la sursa pe beneficiarii de venit nerezidenti, conform art. 119 alin.(1) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal;
- centralizatorul privind modul de achitare a facturilor externe si plata impozitelor datorate, dupa caz;
- copia scadentarului: rata si dobanda la contractele de leasing financiar sau la contractele de credit, dupa caz;
- balanta de verificare, dupa caz.


In cazul dividendelor se vor depune/prezenta si urmatoarele:

- copia bilantulului contabil aferent anului din care provin dividendele;
- copia balantei de verificare aferenta lunii in care s-au repartizat dividendele si a lunii in care s-au platit dividendele;
- copia hotararii adunarii generale a ac?ionarilor sau a asociatului unic privind repartizarea dividendelor. 

Sursa: ANAF

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Eliberarea Certificatului privind atestarea impozitului platit in Romania de persoane juridice straine":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noi reglementari privind Registrul general de evidenta a salariatilor
    • Prin HG 877/2016 au fost aduse modificari si completari Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, modificari ce au intrat in vigoare la data de 28 noiembrie 2016. Principalele modificari vizeaza: 1. Gestiunea separata a registrului general de evidenta a salariatilor care lucreaza in mediul privat si a registrului general de evidenta a personalului platit din fonduri publice. Astfel, incepand cu 28.11.2016 registrul general de evidenta a salariatilor...» citeste mai departe aici

  • Subventii noi pentru firme si salariati! Masurile luate de Guvern se aplica deja de la 3 decembrie!
    • Pachetul de masuri active pentru stimularea ocuparii fortei de munca va intra in vigoare incepand cu 3 decembrie 2016, dupa ce Guvernul a adoptat astazi normele de aplicare a OUG 60/2016, iar finantarea este asigurata din fonduri nationale si europene. Normele metodologice adoptate la 29 noiembrie stabilesc modalitatea practica de acordare a primelor de activare, incadrare, instalare de care beneficiaza la angajare persoanele fara un loc de munca, precum si documentele in baza carora se obtin...» citeste mai departe aici

  • Campanie ANAF: Cum ne afecteaza coruptia in plan personal, economic si social
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala deruleaza o campanie nationala pentru constientizarea modului in care faptele de coruptie ne afecteaza in plan personal, economic si social. Campania este formata din doua componente, care se adreseaza publicului larg, pe de-o parte, si personalului ANAF pe de alta parte. 85% din finantare - 1,07 mil lei - provine din Granturi Norvegiene 2009-2014, in cadrul proiectului "Cresterea integritatii in Agentia Nationala de Administrare Fiscala prin cooperare...» citeste mai departe aici

  • Se declara in Declaratia 394 facturile unor livrari cu valoare individuala sub 10.000 lei?
    • In Declaratia 394 pana in ianuarie 2017 nu se declara livrarile catre persoane fizice care au valoarea individuala sub 10.000 lei. Stabilim daca seriile acestor facturi se declara sau in Declaratia 394. Conform prevederilor din Ghidul ANAF din 4.11.2016, pagina 27: Facturile emise catre persoanele fizice se raporteaza in Declaratia 394 la sectiunea D. Pentru perioada 1 octombrie 2016 -31 decembrie 2016, vor fi cuprinse in lista de detaliu, numai facturile emise cu valoare individuala mai mare de...» citeste mai departe aici

  • Guvernul majoreaza cu 75% indemnizatiile acordate invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi
    • Indemnizatiile pentru invalizi, veterani si vaduve de razboi au fost majorate cu 75%, potrivit unei ordonante de urgenta aprobate de Executiv la finele lunii noiembrie. Conform actului normativ, cele trei categorii vor primi indemnizatii majorate, de la 1 ianuarie 2017, dupa cum urmeaza: a) pentru invalizii de razboi - marii mutilati si cei incadrati in gradul 1 de invaliditate vor primi o indemnizatie de 259 de lei lunar (majorata de la 148 de lei) - cei incadrati in gradul II de invaliditate...» citeste mai departe aici

  • Tratament fiscal pentru ambalaje. Care sunt implicatiile TVA?
    • In cazul pe care vi-l prezentam, o firma isi desfasoara activitatea in sistem lohn in domeniul confectii textile. Societatea primeste materie prima prin transfer, pentru prelucrare, o incorporeaza in produsul finit si incaseaza doar contravaloarea manoperei. Pana acum ambalarea articolelor se facea in cutii speciale, personalizate si primite in acelasi regim. Firmei i se cere ca, din aceasta luna, sa achizitioneze aceste cutii direct din Romania facturate catre firma direct si de asemenea...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.