Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Impartirea fondurilor guvernamentale alocate in baza Ordonantei 7/2006

15-Mar-2011
2528
Biroul de presa al Guvernului a facut urmatoarele precizari, pentru o corecta informare a publicului:

?Fondurile guvernamentale alocate in baza Ordonantei 7/2006 nu au fost acordate pe criterii politice, ci in functie de stadiul investitiilor aflate in derulare, in baza cererilor de finantare depuse in cadrul Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural, de catre autoritatile publice locale. Executivul a alocat 386 de milioane de lei pentru continuarea finantarii a peste 1000 de proiecte de investitii aprobate deja, in cadrul acestui Program.

Din punct de vedere statistic, suma de 126,7 milioane de lei alocata de Guvern pe componenta baze sportive a fost distribuita in felul urmator:
- 31% catre administratii PSD+PC
- 28% catre administratii PNL
- 27% catre administratii PDL
- 9% catre administratii UDMR
- 5% catre administratiile care apartin altor formatiuni.
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii
Cartea Verde a Contabilitatii
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii

Pentru componenta infrastructura, cei 259,3 milioane de lei, au fost alocati in felul urmator:
- 37% catre administratii PDL
- 27% catre administratii PSD+PC
- 16% catre administratii PNL
- 14% catre administratii UDMR
- 6% catre administratiile care apartin altor formatiuni

Subliniem ca alocarea sumelor potrivit acestui Program guvernamental s-a facut in fiecare an, in functie de evolutia si stadiul investitiilor si in baza cererilor de finantare depuse de autoritatile locale, potrivit legii.

De la debutul programului au fost finantate 2500 proiecte in valoare de aproximativ 3,5 miliarde de lei, iar 600 au fost finalizate si puse in functiune. In 2009 si 2010 au fost alocati aproximativ 1,5 miliarde de lei pentru acest program, restul de 2 miliarde fiind alocati din 2006 p?na in 2009.

Fondurile alocate proiectelor potrivit OUG 7/2006 au fost prevazute in fiecare an in Legea Bugetului de Stat - inclusiv in anul 2011 - si nu se suporta din Fondul de Rezerva Bugetara la dispozitia Guvernului.

Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural a demarat in 2006, valoarea lui fiind, p?na in 2012, de 4 miliarde de lei pentru partea de infrastructura (ce cuprinde retele de apa, canal, retele de distributie apa, poduri, podete, platforme menajere) si de 525 de milioane de lei pentru componenta ?Baze sportive in mediul rural?. (Sursa: Guvernul Romaniei)
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Impartirea fondurilor guvernamentale alocate in baza Ordonantei 7/2006":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Plafon microintreprindere. Care e regimul fiscal in 2017?
    • In cele ce urmeaza, tinem cont de faptul ca pentru incadrarea microintreprinderilor criteriul referitor la numarul salariatilor a fost eliminat din Codul fiscal. Asadar, stabilim in ce masura o societate cu peste 10 salariati poate plati cota de 1% daca respecta celelalte conditii. De asemenea, vom vedea ce plafon se ia in calcul pentru anul 2017 de la sfarsitul anului 2016 in vederea pastrarii cotei de impozitare pe veniturile microintreprinderilor sau a trecerii de la platitor de impozit pe...» citeste mai departe aici

  • Gestiunea furnizorilor si a clientilor: exemple si explicatii
    • Pentru orice firma, gestiunea furnizorilor este unul dintre elementele vitale ale companiei. Un fel de sistem circulator care trebuie sa oxigeneze la timp intregul organism pentru a putea functiona la parametrii corecti. Mai ales cand vorbim despre firme care detin stocuri, au activitate de productie si au achizitii sau vanzari frecvente, in cantitati mici si diferite. Intr-o astfel de companie, gestionarea furnizorilor este extrem de costisitoare, atat ca timp cat si ca volum de documente...» citeste mai departe aici

  • Despre microintreprinderi si economia Romaniei. Ce cred specialistii
    • Mai multi specialisti si oameni de afaceri sunt de parere ca economia Romaniei isi continua trendul ascendent si ca unele masuri lipsite de predictibilitate fiscala nu vor influenta semnificativ dezvoltarea economica. Intr-un interviu pentru Capital.ro, consultantul fiscal Adrian Benta a precizat ca, in opinia sa, stabilitea economica a Romaniei, per ansamblu, "nu poate fi amenintata prin masurile propuse de noua putere politica din Romania. Cu siguranta vor fi masuri care afecteaza echilibrul...» citeste mai departe aici

  • ANAF in control! Cei vizati au atestate de comercializare produse accizabile
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin Directia Generala a Vamilor, efectueaza in perioada 03.01.2017-31.01.2017, o operatiune de identificare si avertizare a agentilor economici asupra consecintelor nedepunerii, pana la data de 15.02.2017, a cererilor pentru obtinerea noilor atestate pentru comercializare si distributie in sistem angro/en detail de produse energetice, bauturi alcoolice si tutun prelucrat. Astfel, cei ce detin atestate pentru desfasurarea activitatii de distributie si...» citeste mai departe aici

  • Refacturarea cheltuielilor. Cum procedam pentru o microintreprindere?
    • Stabilim mai jos care este tratamentul fiscal pentru o societate platitoare de impozit pe venit (microintreprindere) pentru veniturile realizate din refacturarea cheltuielilor cu utilitatile (curent, apa, intretinere etc). Societatea detine un spatiu comercial pe care il inchiriaza unei alte societati, iar refacturarea cheltuielilor de utilitati se face exact la valoarea acestora (fara a se adauga nimic in plus). Vom vedea daca societatea datoreaza impozit pe venit pentru sumele incasate din...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.