Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

IMPORTANT! Nu se inregistreaza firme intre 30 ianuarie - 3 februarie

24-Ian-2012
1855
In perioada 30 ianuarie - 3 februarie, firmele nu vor putea depune cereri de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC)

Firmele nu vor putea depune cereri de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) in perioada 30 ianuarie-3 februarie, iar solutionarea dosarelor depuse in intre 20 si 25 ianuarie va fi amanata cu cel mult doua zile, deoarece institutia implementeaza un nou sistem informatic.

"Incepand cu data de 6 februarie, activitatea de inregistrare in registrul comertului se va desfasura pe noul sistem informatic integrat (...) finantat din fonduri structurale", se arata intr-un comunicat al ONRC.

In acest sens, in perioada 20-25 ianuarie, activitatea de primire si inregistrare a cererilor de inregistrare in registrul comertului se desfasoara normal, insa solutionarea cererilor depuse in acest interval, dar si pentru cererile depuse anterior datei de 20 ianuarie si care au un prim termen de solutionare dupa aceasta data, se acorda un singur termen de amanare, de cel mult doua zile.

Data de 26 ianuarie este ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare amanate depuse la oficiul registrului comertului pana pe 25 ianuarie. Prin exceptie, 26 ianuarie este si ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare primite intre 20 si 25 ianuarie, pentru care se pot stabili si alte termene de solutionare sau eliberare.
Manualul de politici contabile, 100% editabil
Manualul de politici contabile, 100% editabil
Vezi detalii
Contabilitatii microintreprinderilor
Contabilitatii microintreprinderilor
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii

In acelasi timp, in perioada 26 ianuarie si 3 februarie, se suspenda activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghiseu si prin SFEI ( Sistem Formulare Electronice Inteligente ), a cererilor de inregistrare in registrul comertului (inmatriculari, mentiuni, radieri, depuneri si/sau mentionari acte, etc.), mai putin verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma, emblema, verificare unicitate sediu social, asociat unic care se suspenda in perioada 30 ianuarie-3 februarie.

In aceasta perioada nu se solutioneaza nicio cerere de inregistrare in registrul comertului.

Cererile de inregistrare in registrul comertului se vor primi in regim de corespondenta (ex. : prin posta), in registratura generala, urmand sa fie inregistrate in registrul comertului incepand cu data 6 februarie, pe noul sistem informatic, esalonat, functie de data primirii in registratura generala, dar nu mai tarziu de data de 10 februarie.

Toate cererile de inregistrare in registrul comertului primite prin corespondenta in perioada 26 ianurie - 3 februarie vor fi prelucrate dupa 6 februarie, pe noul sistem informatic.

Solicitantii vor fi instiintati cu privire la modalitatea de achitare a taxelor si tarifelor aferente, de rezolvare a observatiile formulate, daca este cazul, si asupra numerelor de inregistrare, a termenelor desolutionare si eliberare acordate, pe email, fax, prin corespondenta.

In ceea ce priveste serviciul RECOM on-line, acesta va fi suspendat in intervalul 3 - 7 februarie, urmand sa functioneze numai partea de informatii gratuite, in masura in care acest fapt este posibil.

In aceeasi perioada se suspenda si crearea de noi conturi RECOM pentru contractele in derulare, dar si incheierea de noi contracte RECOM.

In perioada 20 ianuarie-3 februarie, activitatea de furnizare informatii din registrul comertului (informatii punctuale, informatii statistice, certificate constatatoare ) si de eliberare copii certificate se va derula normal.

Incepand cu data de 6 februarie, activitatea de primire a cererilor de inregistrare la oficiului registrului comertului se va desfasura normal, in timp ce serviciul RECOM on-line si portalul de servicii al Oficiului National al Registrului vor fi functionale din 7 februarie.

Sursa: mediafax.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "IMPORTANT! Nu se inregistreaza firme intre 30 ianuarie - 3 februarie":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noi reglementari privind Registrul general de evidenta a salariatilor
    • Prin HG 877/2016 au fost aduse modificari si completari Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, modificari ce au intrat in vigoare la data de 28 noiembrie 2016. Principalele modificari vizeaza: 1. Gestiunea separata a registrului general de evidenta a salariatilor care lucreaza in mediul privat si a registrului general de evidenta a personalului platit din fonduri publice. Astfel, incepand cu 28.11.2016 registrul general de evidenta a salariatilor...» citeste mai departe aici

  • Subventii noi pentru firme si salariati! Masurile luate de Guvern se aplica deja de la 3 decembrie!
    • Pachetul de masuri active pentru stimularea ocuparii fortei de munca va intra in vigoare incepand cu 3 decembrie 2016, dupa ce Guvernul a adoptat astazi normele de aplicare a OUG 60/2016, iar finantarea este asigurata din fonduri nationale si europene. Normele metodologice adoptate la 29 noiembrie stabilesc modalitatea practica de acordare a primelor de activare, incadrare, instalare de care beneficiaza la angajare persoanele fara un loc de munca, precum si documentele in baza carora se obtin...» citeste mai departe aici

  • Campanie ANAF: Cum ne afecteaza coruptia in plan personal, economic si social
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala deruleaza o campanie nationala pentru constientizarea modului in care faptele de coruptie ne afecteaza in plan personal, economic si social. Campania este formata din doua componente, care se adreseaza publicului larg, pe de-o parte, si personalului ANAF pe de alta parte. 85% din finantare - 1,07 mil lei - provine din Granturi Norvegiene 2009-2014, in cadrul proiectului "Cresterea integritatii in Agentia Nationala de Administrare Fiscala prin cooperare...» citeste mai departe aici

  • Se declara in Declaratia 394 facturile unor livrari cu valoare individuala sub 10.000 lei?
    • In Declaratia 394 pana in ianuarie 2017 nu se declara livrarile catre persoane fizice care au valoarea individuala sub 10.000 lei. Stabilim daca seriile acestor facturi se declara sau in Declaratia 394. Conform prevederilor din Ghidul ANAF din 4.11.2016, pagina 27: Facturile emise catre persoanele fizice se raporteaza in Declaratia 394 la sectiunea D. Pentru perioada 1 octombrie 2016 -31 decembrie 2016, vor fi cuprinse in lista de detaliu, numai facturile emise cu valoare individuala mai mare de...» citeste mai departe aici

  • Guvernul majoreaza cu 75% indemnizatiile acordate invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi
    • Indemnizatiile pentru invalizi, veterani si vaduve de razboi au fost majorate cu 75%, potrivit unei ordonante de urgenta aprobate de Executiv la finele lunii noiembrie. Conform actului normativ, cele trei categorii vor primi indemnizatii majorate, de la 1 ianuarie 2017, dupa cum urmeaza: a) pentru invalizii de razboi - marii mutilati si cei incadrati in gradul 1 de invaliditate vor primi o indemnizatie de 259 de lei lunar (majorata de la 148 de lei) - cei incadrati in gradul II de invaliditate...» citeste mai departe aici

  • Tratament fiscal pentru ambalaje. Care sunt implicatiile TVA?
    • In cazul pe care vi-l prezentam, o firma isi desfasoara activitatea in sistem lohn in domeniul confectii textile. Societatea primeste materie prima prin transfer, pentru prelucrare, o incorporeaza in produsul finit si incaseaza doar contravaloarea manoperei. Pana acum ambalarea articolelor se facea in cutii speciale, personalizate si primite in acelasi regim. Firmei i se cere ca, din aceasta luna, sa achizitioneze aceste cutii direct din Romania facturate catre firma direct si de asemenea...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.