Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

In atentia firmelor: Ce pagini trebuie sa contina site-ul unui business?

23-Oct-2015
453

In anul 2015, daca afacerea ta nu este prezenta pe internet, aproape ca nu existi. Prezenta online implica retelele sociale, Google Maps si, in mod special, site-ul oficial unde sunt prezentate produsele si serviciile tale, datele de contact si alte elemente esentiale pe care le vom expune in continuare.

Homepage

Pagina principala a site-ului are cel mai mare impact asupra clientilor tai, deoarece poate determina decizia acestora de a continua sa navigheze pe site sau nu. Asadar, pe prima pagina trebuie sa apara elemente relevante (logo-ul si numele afacerii sunt obligatorii), precum si trimiteri catre principalele pagini ale site-ului (ex: pagina de produse si pagina de contact).

Despre

Cu totii am auzit despre business-uri ca H&M, Adidas si Poiana. Afacerea ta se afla, insa, la inceput de drum, motiv pentru care este esential sa ai o pagina pe site care sa contina informatii despre companie si despre echipa, pe care oricine sa le parcurga cu usurinta.

Produse/Servicii

Daca cineva a accesat site-ul afacerii tale, atunci persoana respectiva reprezinta un potential client, interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi. Pagina de produse/servicii trebuie sa contina imagini, descrieri si alte informatii relevante, sa fie bine organizata si sa aiba trimiteri catre paginile dedicate fiecarui produs/serviciu.

Testimoniale

Cum poti obtine un plus de credibilitate in fata persoanelor care inca nu ti-au incercat produsele si serviciile? Cea mai sigura modalitate este prin intermediul paginii de testimoniale a site-ului, care trebuie sa contina opiniile clientilor multumiti (citate sau parafrazate) alaturi de numele acestora si, eventual, o imagine tip portret, functia lor si numele companiei pe care o reprezinta.

PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii

Galerie foto

Fotografiile de pe site sunt esentiale pentru business-uri ca magazinele online, dar si pentru restaurante, hoteluri, organizare de evenimente etc. In functie de specificul afacerii, galeria foto poate fi integrata in pagina dedicata produselor/serviciilor.

Contact

Aceasta pagina trebuie sa contina adresa de e-mail, adresa fizica (cu harta), numarul de telefon si, eventual, un formular de contact. Este important ca pagina de contact sa fie actualizata constant.

Chiar daca structura de baza a site-ului este aproape aceeasi pentru toate afacerile, continutul site-ului (informatii, stil de redactare, imagini, personalizare sectiuni etc.) difera in functie de publicul-tinta. Asadar, inainte de a redacta un text plictisitor pentru pagina Despre a unui magazin de cadouri haioase sau de a prelua imagini de pe Google pentru Galeria foto a unui restaurant, pune-ti intrebarea „Cine este clientul meu?” si incearca sa te ridici la (sau chiar sa depasesti) nivelul asteptarilor sale.

De asemenea, nu este destul sa ai un site bine structurat si atractiv, ci este la fel de important sa investesti in promovarea lui. Cateva idei pe acest subiect gasesti aici si aici.

RAZVAN PASCU
Consultant & Antreprenor
Expert echipa implementare SIMPRACT

Material elaborat in cadrul proiectului ”SIMPRACT - Tranzitia de la scoala la viata activa prin practica si crearea de intreprinderi simulate”, coordonat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR).

Proiectul SIMPRACT se deruleaza in perioada 1 aprilie 2014 - 30 noiembrie 2015, este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 17.384.209,71 lei.

SIMPRACT si-a propus, printre altele, implicarea a 7000 de studenti cuprinsi in sistemul national de invatamant, proveniti din cele 8 universitati partenere, in activitati de consiliere si orientare profesionala directa. Dintre acestia, 2250 de studenti vor fi implicati in stagii de practica in intreprinderi simulate, iar 500 de studenti vor participa la stagii de practica in intreprinderi reale.

Pentru mai multe detalii despre proiect, va rugam sa accesati site-ul www.simpract.ro.

Sursa: Directia Proiecte, CNIPMMR

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "In atentia firmelor: Ce pagini trebuie sa contina site-ul unui business?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.