Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

In atentia firmelor: Ce stimulente financiare primiti daca angajati absolventi

10-Iun-2014
1630
Angajatorii care ofera locuri de munca absolventilor beneficiaza de o serie de stimulente financiare daca respecta mai multe conditii.

Mai exact, acei angajatori care aleg sa incadreze in munca pe perioada nederminata absolventi ai unor institutii de invatamant ( adica persoane care au obtinut o diploma sau un certificat de studii, in una dintre institutiile de invatamant gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat in conditiile legii), primesc lunar, pe o perioada de 12 luni, pentru fiecare absolvent:

- 500 lei, pentru absolventii ciclului inferior al liceului sau ai scolilor de arte si meserii;
- 600 lei, pentru absolventii de invatamant secundar superior sau invatamant postliceal;
- 750 lei, pentru absolventii de invatamant superior.


Angajatorii care incadreaza in munca pe perioada nederminata absolventi din randul persoanelor cu handicap primesc lunar, pentru fiecare absolvent, sumele prevazute mai sus, pentru 18 luni.
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Vezi detalii
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii

De aceste stimulente financiare beneficiaza angajatorii care incadreaza absolventi care, la data absolvirii studiilor, nu aveau raporturi de munca sau de serviciu, precum si cei care incadreaza absolventi de studii superioare care nu au promovat examenul de licenta.

In acest scop, angajatorii trebuie sa incheie o conventie cu agentia judeteana pentru ocuparea
fortei de munca, in termen de 12 luni de la data absolvirii studiilor.

Angajatorii sunt obligati sa mentina raporturile de munca sau de serviciu ale absolventilor incadrati in conditiile de mai sus cel putin 18 luni. in aceasta perioada, absolventii pot urma o forma de pregatire profesionala, organizata de catre angajator, in conditiile legii, ale caror costuri pot fi suportate din bugetul asigurarilor pentru somaj.

Angajatorii care mentin raporturile de munca sau de serviciu si dupa cele 18 luni primesc, pentru fiecare an de continuare a acestor relatii, un ajutor financiar egal cu suma aferenta contributiilor sociale datorate pentru aceste persoane si virate conform legii. Acesta se vireaza, la cerere, angajatorilor care nu inregistreaza debite provenind din neplata contributiilor sociale.

Persoanele interesate pot obtine informatii suplimentare la agentiile judetene pentru ocuparea
fortei de munca.

Sursa: asistenta-contribuabili.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "In atentia firmelor: Ce stimulente financiare primiti daca angajati absolventi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OUG 84/2016 si noul Cod fiscal: Firmele pot deduce TVA din 2017 pentru perioadele cu cod TVA anulat
    • Odata cu noile reglementari privind codul de TVA aduse de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal, va prezentam aspectele esentiale de care sa tineti cont din 2017. Astfel, ca modificare principala, retineti ca persoanele impozabile pot refactura, din 2017, cu TVA catre clienti vanzarile realizate in perioada in care codul de TVA era anulat. Astfel, se schimba regulile privind deducerea TVA in...» citeste mai departe aici

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Plata impozit pe profit si CASS aferent: Termen-limita 15 decembrie
    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor anuale de...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.