Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

In atentia firmelor: Puteti beneficia de ajutor de stat pentru crearea de locuri de munca

26-Apr-2016
460

Angajatorilor li se ofera o noua oportunitate de finantare pentru crearea de locuri de munca. Astfel, cei care doresc sa faca noi investitii au sansa de acces la fonduri care sprijina crearea a cel putin 10 locuri de munca dintre care minimum 3 pentru lucratori defavorizati.

Fie ca detineti o intreprindere nou-infiintata sau cu activitate, din categoria IMM sau a intreprinderilor mari, va informam ca puteti beneficia de ajutor de stat pentru finantarea costurilor salariale inregistrate pe o perioada de 2 ani consecutivi de la crearea fiecarui loc de munca, prin accesarea schemei de ajutor de stat instituita in baza Hotararii Guvernului nr. 332/2014 pentru sprijinirea investitiilor care promoveaza dezvoltarea regionala prin crearea de locuri de munca, gestionata de catre Ministerul Finantelor Publice.

In Monitorul Oficial nr. 296 din 19 aprilie 2016 a fost publicata HG nr. 234/2016 pentru modificarea si completarea HG nr. 332/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investitiilor care promoveaza dezvoltarea regionala prin crearea de locuri de munca.

Bugetul anual maxim al schemei este de 450 milioane lei, echivalentul a aproximativ 100 milioane euro.

Nivelul maxim al ajutorului de stat de care poate beneficia o intreprindere este diferit in functie de regiunea de dezvoltare unde se implementeaza proiectul, de la 10% la 50%.

Schema de ajutor de stat are ca obiectiv dezvoltarea regionala, prin realizarea de investitii initiale care determina crearea de locuri de munca, indiferent de dimensiunea companiei si de valoarea investitiei.

Prima sesiune de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare din anul 2016 va fi deschisa pana la jumatatea anului.

Consilier Achizitii Publice
Consilier Achizitii Publice
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii

Daca aveti nevoie de informatii suplimentare despre oportunitatea de finantare sau de sprijin in elaborarea proiectului, ne puteti contacta la adresa de e-mail office@adviceinnovation.ro sau prin telefon la numarul 031 824 15 92, persoana de contact Corina Constantin.

Sursa: Advice Innovation

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "In atentia firmelor: Puteti beneficia de ajutor de stat pentru crearea de locuri de munca":
Rating:

Nota: 2.3 din 5 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noi prevederi legale privind impozitul pe veniturile microintreprinderilor valabile in anul 2017. OFICIAL ANAF
    • Incepem prin a va reaminti ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 16 din data de 06.01.2017 a fost publicata OUG 3/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal. Va recomandam si materialul cuprinzator: SISTEMUL TVA LA INCASARE IN 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi Astfel, potrivit actului normativ anterior mentionat, incepand cu data de 1 februarie 2017, sunt obligate la plata impozitului pe veniturile microintreprinderilor, persoanele juridice romane...» citeste mai departe aici

  • Ce modificari face ANAF dupa eliminarea formularului 088
    • Potrivit programului de guvernare, unul dintre obiectivele Guvernului este reducerea sarcinilor administrative excesive ale contribuabililor, astfel Agentia Nationala de Administrare Fiscala a analizat oportunitatea eliminarii formularului (088) "Declaratie pe propria raspundere pentru evaluarea intentiei si a capacitatii de a desfasura activitati economice care implica operatiuni din sfera TVA" si a decis renuntarea la acesta. Din analiza procedurilor referitoare la inregistrarea in scopuri de...» citeste mai departe aici

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Atentie! Din februarie inregistrati firmele si PFA-urile gratuit
    • Incepand cu luna februarie 2017, ca urmare a eliminarii a 102 taxe nefiscale, veti putea inregistra in mod gratuit, la Registrul Comertului, o societate cu raspundere limitata (SRL) sau o forma de organizare de tip persoana fizica autorizata (P.F.A). Astfel, noile reglementari privind taxele eliminate se regasesc in Legea nr. 1/2017. In cuprinsul legii se mentioneaza astfel ca se elimina si taxele cerute pana in prezent de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru...» citeste mai departe aici

  • PFA si baza de calcul contributii pensii. Ce includem la cheltuieli?
    • In randurile urmatoare, vom vedea cum se calculeaza baza pentru contributia la pensii datorata de un PFA: VENITURI - CHELTUIELI (exclusiv cheltuieli cu asigurarile sociale) si daca la cheltuieli includem si cheltuiala cu impozitul si cheltuiala cu sanatatea. Iata raspunsul specialistului: Conform art. 148 alin. (3) din Codul fiscal, pentru persoanele fizice fizice care realizeaza venituri din activitati independente si care determina venitul net anual in sistem real baza lunara de calcul al...» citeste mai departe aici

  • Cesiune parti sociale. Cum intocmim monografia contabila?
    • In cazul urmator, actionariatul societatii A este detinut de doua persoane fizice in proportii egale 50% X si 50% Y. Persoana X cedeaza partile sociale societatii B care devine actionar in A. Capitalul social al lui A este 200 lei. Vom vedea care este monografia contabila si ce declaratii trebuie depuse de cele doua societati A si B. Iata raspunsul specialistului: La nivelul societatii A, nu exista inregistrari contabile (schimbare asociatilor nu genereaza modificari). Daca partile sociale sunt...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.