Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Intreprinderile mici si mijlocii sunt invitate sa aplice in continuare la facilitatile de finantare JEREMIE

29-Oct-2014
540
JEREMIE este o initiativa de sprijinire a accesului la finantare al intreprinderilor mici si mijlocii, prin instrumente financiare finantate din fondurile structurale alocate statelor membre. Prin cele trei facilitati de finantare active in Romania, JEREMIE creeaza un efect de multiplicare de pana la 5 ori pentru resursele financiare alocate si functioneaza ca o sursa de finantare adaptata riscurilor specifice sectorului IMM.

Potrivit HotNews.ro, initiativa JEREMIE este finantata in Romania prin Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice" 2007-2013, co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.

Ministerul Fondurilor Europene invita intreprinderile mici si mijlocii sa aplice in continuare la facilitatile de finantare JEREMIE:

Credite JEREMIE cu 80% garantie gratuita

Garantia JEREMIE reprezinta 80% din valoarea creditului si poate fi obtinuta cu comision de garantare zero. Creditul garantat trebuie sa fie unul nou, urmand a fi utilizat pentru activitati desfasurate pe teritoriul Romaniei, in sectoare de activitate precum industrie, comert, turism, constructii, servicii etc. Instrumentul garanteaza credite de investitii sau facilitati revolving sau non-revolving pentru capital de lucru.
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Preturi de Transfer - Curs video
Preturi de Transfer - Curs video
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii

Facilitatea este disponibila in prezent prin BCR si Unicredit Tiriac Bank. Prin intermediul acestei facilitati au fost acordate deja aproape 2900 de credite in valoare totala de peste 280 mil. EUR.

Credite JEREMIE cu dobanzi si comisioane reduse cu 50%

Creditele Jeremie pot fi folosite pentru investitii si pentru finantarea activitatii curente pe termen scurt si mediu (credite revolving), pentru asigurarea capitalului de lucru, atat pentru activitati noi, cat si pentru activitati existente. Costul creditelor Jeremie (dobanda si comisioane) este cu 50% mai mic decat in cazul finantarilor acordate in conditii standard. Creditele sunt disponibile prin intermediul: Banca Transilvania, BRD Societe Generale, CEC Bank, ProCredit Bank si Raiffeisen Bank. Prin intermediul acestei facilitati, care este disponibila din luna martie 2014, au fost acordate deja peste 250 de credite in valoare totala de peste 33 mil. EUR


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Intreprinderile mici si mijlocii sunt invitate sa aplice in continuare la facilitatile de finantare JEREMIE":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noi prevederi legale privind impozitul pe veniturile microintreprinderilor valabile in anul 2017. OFICIAL ANAF
    • Incepem prin a va reaminti ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 16 din data de 06.01.2017 a fost publicata OUG 3/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal. Va recomandam si materialul cuprinzator: SISTEMUL TVA LA INCASARE IN 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi Astfel, potrivit actului normativ anterior mentionat, incepand cu data de 1 februarie 2017, sunt obligate la plata impozitului pe veniturile microintreprinderilor, persoanele juridice romane...» citeste mai departe aici

  • Ce modificari face ANAF dupa eliminarea formularului 088
    • Potrivit programului de guvernare, unul dintre obiectivele Guvernului este reducerea sarcinilor administrative excesive ale contribuabililor, astfel Agentia Nationala de Administrare Fiscala a analizat oportunitatea eliminarii formularului (088) "Declaratie pe propria raspundere pentru evaluarea intentiei si a capacitatii de a desfasura activitati economice care implica operatiuni din sfera TVA" si a decis renuntarea la acesta. Din analiza procedurilor referitoare la inregistrarea in scopuri de...» citeste mai departe aici

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Atentie! Din februarie inregistrati firmele si PFA-urile gratuit
    • Incepand cu luna februarie 2017, ca urmare a eliminarii a 102 taxe nefiscale, veti putea inregistra in mod gratuit, la Registrul Comertului, o societate cu raspundere limitata (SRL) sau o forma de organizare de tip persoana fizica autorizata (P.F.A). Astfel, noile reglementari privind taxele eliminate se regasesc in Legea nr. 1/2017. In cuprinsul legii se mentioneaza astfel ca se elimina si taxele cerute pana in prezent de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru...» citeste mai departe aici

  • PFA si baza de calcul contributii pensii. Ce includem la cheltuieli?
    • In randurile urmatoare, vom vedea cum se calculeaza baza pentru contributia la pensii datorata de un PFA: VENITURI - CHELTUIELI (exclusiv cheltuieli cu asigurarile sociale) si daca la cheltuieli includem si cheltuiala cu impozitul si cheltuiala cu sanatatea. Iata raspunsul specialistului: Conform art. 148 alin. (3) din Codul fiscal, pentru persoanele fizice fizice care realizeaza venituri din activitati independente si care determina venitul net anual in sistem real baza lunara de calcul al...» citeste mai departe aici

  • Cesiune parti sociale. Cum intocmim monografia contabila?
    • In cazul urmator, actionariatul societatii A este detinut de doua persoane fizice in proportii egale 50% X si 50% Y. Persoana X cedeaza partile sociale societatii B care devine actionar in A. Capitalul social al lui A este 200 lei. Vom vedea care este monografia contabila si ce declaratii trebuie depuse de cele doua societati A si B. Iata raspunsul specialistului: La nivelul societatii A, nu exista inregistrari contabile (schimbare asociatilor nu genereaza modificari). Daca partile sociale sunt...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.