Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Lansarea proiectului AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare

14-Mai-2014
829
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) deruleaza in perioada aprilie 2014 - septembrie 2015 proiectul AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare, avand ca partener national - Primaria Comunei Luna si partener transnational - Sistemi Formativi Confindustria Umbria din Italia.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 6 481 373.14 lei.

Proiectul vizeaza facilitarea insertiei pe piata muncii a 1000 de persoane din mediul rural, la nivelul a 5 regiuni de implementare (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia), prin incadrarea si mentinerea pe piata muncii a unui numar cat mai mare de persoane din grupul tinta, dintre care 200 de persoane inactive, 300 de persoane in cautarea unui loc de munca, 110 de someri tineri si 90 de lunga durata si 300 de persoane ocupate in agricultura de subzistenta.

Proiectul urmareste implicarea activa a grupului-tinta si implementarea unor masuri active integrate si personalizate de informare, consiliere profesionala, mediere, formare profesionala si consultanta pentru initierea unei afaceri. Se urmareste, de asemenea, sprijinirea membrilor grupului tinta in procesul de autoevaluare a propriilor competente, de constientizare a nevoilor de formare si a oportunitatilor de angajare existente, de crestere a propriei capacitati de identificare si ocupare a unui loc de munca in sectoare non-agricole si de deschidere a unei afaceri, de auto-motivare in cautarea oportunitatilor de angajare, de dezvoltare profesionala sau antreprenoriala, in vederea cresterii sanselor de integrare socio-profesionala durabila.

Obiectivele specifice ale proiectului constau in:
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii

Analiza si adoptarea de bune practici de la nivel transnational in vederea identificarii de masuri active de ocupare inovatoare, inclusiv de diversificare a economiei rurale, care vor fi implementate in mediul rural

Cresterea nivelului de informare si constientizare a 1000 de persoane din mediul rural cu privire la alegerea unei ocupatii, la evolutia pietei muncii si la posibilitatile de formare profesionala adaptate nevoilor lor

Cresterea sanselor de ocupare durabila a persoanelor din mediul rural, de la nivelul regiunilor de implementare ale proiectului, prin implicarea in programe integrate a unui numar de 700 de participanti

Facilitarea si imbunatatirea accesului membrilor grupului tinta pe piata muncii prin dezvoltarea competentelor antreprenoriale (210 persoane), de utilizare a noilor tehnologii informatice (150 de persoane) si de limbi straine (100 de persoane)

Diversificarea calificarilor si competentelor membrilor grupului tinta din mediul rural, in scopul cresterii gradului de ocupare prin furnizarea de programe de calificare in concordanta cu cerintele pietei muncii – 240 de persoane participante la cursurile de calificare

Dezvoltarea competentelor transversale ale persoanelor din zonele rurale, in vederea facilitarii accesului la ocupare in activitati non-agricole, cu atentie speciala acordata femeilor (308 femei din mediul rural participante la programe integrate certificate) si tinerilor

Cresterea ratei de ocupare prin medierea a cel putin 200 de persoane si integrarea pe piata muncii a 105 persoane din totalul participantilor din zonele rurale certificati in cadrul programelor integrate

Asigurarea sustenabilitatii pe termen lung in zonele rurale prin crearea conditiilor pentru dezvoltarea intreprinderilor profitabile non-agricole (50 de persoane sprijinite pentru elaborarea ideii de afaceri si 20 de persoane mentorate pentru dezvoltarea afacerii)

Furnizarea de oportunitati, nondiscriminare si egalitate de sanse pe piata muncii pentru solicitantii de loc de munca din regiunile de implementare ale proiectului, din mediul rural


Principalele activitati care se vor derula pentru atingerea obiectivelor propuse sunt:

Furnizarea serviciilor de informare si consiliere profesionala unui numar de 1000 de persoane din mediul rural din cele 5 regiuni (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia)

Organizarea si derularea unei campanii de motivare si informare pentru a creste nivelul de constientizare cu privire la oportunitatile de ocupare in domenii non-agricole, pentru promovarea culturii antreprenoriale in zonele rurale, diversificarea economiei rurale si promovarea egalitatii de sanse

Organizarea a 5 evenimente de informare si diseminare la nivelul fiecarei regiuni de implementare, adresate grupului tinta al proiectului, cu scopul de a incuraja si promova participarea lor la proiect

Furnizarea unor programe de formare profesionala in sectoare non-agricole, la care vor participa minim 700 persoane

Examinarea si certificarea a minim 560 de persoane dintre participantii la programele de formare profesionala

Furnizarea de servicii de mediere personalizate si de activitati de suport pentru integrarea la locul de munca, pentru cel putin 200 de persoane din grupul tinta, in urma carora cel putin 105 persoane isi vor gasi un loc de munca

Organizarea a 5 burse de locuri de munca, adresate persoanelor din mediul rural

Furnizarea de servicii de asistenta si consultanta pentru inceperea unei activitati independente pentru minim 50 de persoane

Infiintarea a minim 20 de noi afaceri in mediul rural

Activitati de promovare si informare permanenta a proiectului prin conferinte, comunicate, articole, buletine informative online etc.

Sursa: Departamentul Proiecte al CNIPMMR


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Lansarea proiectului AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 28 februarie e ultima zi de depunere pentru mai multe obligatii fiscale. Se depune si D 394
    • Va reamintim ca pana marti, 28 februarie 2017, trebuie depuse, dupa caz, la unitatile fiscale, urmatoarele: - Declaratia informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit pentru anul precedent - formularul 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut la sursa/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenti - formularul 207 - Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul...» citeste mai departe aici

  • Calendar ANAF: Ce formulare se depun in martie 2017?
    • Regasiti mai jos principalele obligatii declarative si de plata cu termen in luna martie 2017. Acestea sunt formularele pe care trebuie sa le depuneti la organul fiscal competent, dupa caz, la termenele limita precizate mai jos, in luna martie 2017 si in privinta platilor pe care trebuie sa le efectuati, dupa caz, pana la data de 27 martie 2017. I. Obligatii declarative 30 zile de la data infiintarii/ data eliberarii actului legal de functionare/ data inceperii activitatii/ data eliberarii...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza unele formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale
    • ANAF actualizeaza modelele unor formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale, emise si tiparite prin intermediul Unitatii de imprimare rapida. Totodata, prin acest proiect de act normativ au fost prevazute doua noi modele de formulare, respectiv "Decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand penalitati de nedeclarare" si "Notificare privind obligatiile fiscale restante", care vor fi tiparite si transmise debitorilor prin Unitatea de imprimare rapida....» citeste mai departe aici

  • 15 martie 2017: Termen pentru depunerea formularului 204 de catre asocierile fara personalitate juridica
    • Va informam ca miercuri, 15 martie 2017, este termenul-limita pentru depunerea declaratiei anuale de venit aferente anului 2016 pentru asocieri (formularul 204), cu exceptia celor care realizeaza venituri din activitati agricole impuse pe baza normelor de venit. Cine depune declaratia Declaratia 204 se completeaza si se depune in cazul asocierilor fara personalitate juridica, constituite intre persoane fizice care realizeaza venituri din activitati independente - activitati de productie, comert,...» citeste mai departe aici

  • Platile anticipate la impozitul pe venit si contributiile sociale aferente Trim. I din 2017. Data-limita e la 27 martie
    • Informam contribuabilii - persoane fizice ca, in conformitate cu prevederile art. 74, ale art. 151 si ale art. 174 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligati sa efectueze in cursul anului plati anticipate cu titlu de impozit, contributii de asigurari sociale si contributii de asigurari sociale de sanatate, exceptandu-se cazul veniturilor pentru care platile anticipate se stabilesc prin retinere la sursa. Platile anticipate aferente...» citeste mai departe aici

  • Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart Bill
    • Dragi contabili, cu siguranta cunoasteti deja aplicatia Smart Bill. Daca nu o folositi in mod direct, unul dintre colegii sau cunoscutii dvs. o foloseste cu siguranta. De aceea am decis sa va prezentam sucint cele mai importante facilitati ale aplicatiei de gestiune, facturare si contabilitate primara. Gestiunea - elementul cheie Puncte forte - Iti permite sa lucrezi atat cu gestiuni cantitativ-valorice, cat si cu cele global -valorice; - Rezolva toate problemele legate de stocuri: modalitatile...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.