Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Managementul defectuos, principala cauza de insolventa

11-Iul-2013
979
Greselile de management reprezinta una dintre principalele cauze pentru care companiile intra in insolventa, se arata intr-o analiza a Casei de insolventa Transilvania.

"Din analizele noastre, 43,1 la suta dintre companii intra in insolventa pentru ca managerii lor nu au stiut sa diagnosticheze semnele insolventei la timp si sa intervina eficient asupra cauzei. In acest moment, societatile iau masuri abia dupa 18 luni de la aparitia primelor semne. Impactul deciziilor corecte luate la timp nu se limiteaza doar la societatea ce intampina dificultati, ci si la mediul de afaceri in sine, pentru ca un numar mai mare de societati insanatosite poate duce la crestere si stabilitate economica", a spus Vasile Godinca-Herlea, managing partner al Casei de Insolventa Transilvania.

Casa de Insolventa Transilvania actioneaza ca liant intre firmele debitoare si ceilalti participanti in procedura. Cu o echipa de 100 de specialisti, 35 practicieni in insolventa si 12 echipe de lucru, entitatea a gestionat procedura insolventei a peste 650 de societati comerciale, avand reprezentare la nivel national.

Programul a demarat cu o faza pilot, desfasurata in intervalul mai-iulie 2013, la nivel national, in trei judete si in municipiul Bucuresti. In aceasta etapa, programul are doua componente - un workshop dedicat companiilor ce ar putea avea la un moment dat dificultati si o serie de training-uri adresate creditorilor. Incepand cu toamna acestui an, programul va fi dezvoltat cu noi arii si alte componente.

Peste 1.100 de manageri si antreprenori din Romania au participat la seminariile organizate de Casa de Insolventa Transilvania, in cadrul programului national de educare si informare a mediului de afaceri roman, privind restructurarile in si in afara insolventei - Redresarea business-urilor aflate in dificultate. 
CD-ul Contabilitatea Tertilor. De la asociati la stat
CD-ul Contabilitatea Tertilor. De la asociati la stat
Vezi detalii
Subiecte rezolvate pentru examenul CECCAR 2016
Subiecte rezolvate pentru examenul CECCAR 2016
Vezi detalii
Contabilitatea activitatilor agricole
Contabilitatea activitatilor agricole
Vezi detalii



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Managementul defectuos, principala cauza de insolventa":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • ANAF: Corespondenta de la domiciliul fiscal este foarte importanta!
    • Va reamintim ca o noua controversa pe tema Formularului 088 a avut loc recent dupa ce unui antreprenor i-a fost anulat codul de TVA, desi afacerea nu avea datorii si avea peste 50 de angajati. Ca urmare, Formularul 088 va include o etapa de gratie sau un status intermediar (cititi AICI). ANAF a explicat printr-un comunicat ca "situatia relatata de dl Valentin Radu, administrator al Marketizator Friends SRL, a ajuns in atentia conducerii ANAF si au fost adoptate masurile legale pentru facilitarea...» citeste mai departe aici

  • Autofactura si cheltuieli de protocol. Ce tratament fiscal se aplica si cum declaram corect factura?
    • In analiza de mai jos, exemplul nostru se refera la o societate care inregistreaza o factura de protocol care depaseste suma de 100 lei. Se emite o autofactura pentru diferenta pentru limitarea TVA-ului. Vom vedea daca aceasta factura trebuie declarata in 394 la iulie 2016. Potrivit unui anunt facut recent de ANAF, Declaratia 394 se va completa integral, pentru toate operatiunile efectuate pe teritoriul incepand cu data de 01 octombrie 2016. Asadar, baza de impozitare si suma TVA colectata prin...» citeste mai departe aici

  • Evidenta comert cu amanuntul si en-gros. Ce regim fiscal se aplica?
    • In analiza de mai jos, avem ca subiect o firma care are ca obiect principal de activitate vanzarea en-gros si care deschide un magazin unde va face vanzarea marfii in sistem cu amanuntul catre persoane fizice si juridice. Vom vedea care sunt prevederile din punct de vedere contabil si fiscal care trebuie respectate in cazul vanzarii cu amanuntul prin magazinul propriu. 1. Utilizati casa de marcat pentru vanzarile cu amanuntul Operatorii economici care incaseaza, integral sau partial, cu numerar...» citeste mai departe aici

  • Atentie! Autorizatia de securitate la incendiu se va putea obtine pana la 30 iunie 2017
    • Persoanele care detin constructii si amenajari ce functioneaza fara autorizatie de securitate la incendiu vor putea obtine acest document pana cel tarziu 30 iunie 2017, potrivit unei Ordonante adoptata astazi de Guvern. Pana la data obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu, raspunderea pentru functionarea constructiilor si amenajarilor din punct de vedere al asigurarii cerintei de securitate la incendiu ramane in exclusivitate beneficiarilor investitiilor. Prin prevederile Legii...» citeste mai departe aici

  • Sotiile veteranilor de razboi si sotii vaduvelor de razboi vor fi scutiti de la plata impozitelor locale
    • Ministerul Finantelor Publice vine in sprijinul veteranilor de razboi, al vaduvelor de razboi, al persoanelor persecutate din motive politice, precum si al celor deportate in strainatate ori constituite in prizonieri si restabileste facilitatile fiscale acordate pana la 31 decembrie 2015. In cazul veteranilor si al vaduvelor de razboi, ministerul propune scutirea integrala de la plata impozitelor pentru cladirile si terenurile detinute in comun cu sotii/sotiile acestora, precum si pentru un...» citeste mai departe aici

  • O multinationala din domeniul farma a adus prejudicii de cca. 10 milioane de euro statului roman
    • Inspectorii Directiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili (DGAMC) au verificat activitatea unei firme specializate in comertul cu produse farmaceutice si au constatat un prejudiciu de 44,49 de milioane de lei (cca. 10 milioane de euro) cauzat bugetului de stat prin sustragere de la plata TVA. In iulie 2016, DGAMC a sesizat organele de urmarire penala pentru asigurarea recuperarii prejudiciului. Societatea a prestat pe teritoriul Romaniei servicii de marketing, promovare si...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.