Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ne indreptam tot mai mult spre consumerismul online

26-Sep-2013
572
Consumatorii care achizitioneaza produse online isi doresc varietate, mai mult control asupra termenului de livrare a produselor si o procedura convenabila de returnare a produselor, se arata intr-un studiu realizat de comScore Inc. si UPS. Studiul urmareste tendintele de utilizare a dispozitivelor mobile, influenta retelelor sociale si utilizarea serviciilor integrate destinate cumparaturilor in magazine si in mediul online – cunoscute sub numele de retail omni-channel.

"Estimarile mentioneaza rate de crestere pentru comertul electronic din Europa de 13-15 la suta in urmatorii cinci ani, asadar e-commerce-ul este o zona de mare interes pentru compania noastra. Clientilor nostri din zona de comert online le oferim o gama larga de servicii de livrare rapida, cu trei incercari de livrare, si garantia de restituire a taxelor de transport (cand situatia o impune)", a declarat Iulia Gabriela Nartea, Managing Director UPS Romania, Grecia si Slovenia.

Studiul le-a oferit retailerilor informatii utile pentru cresterea vanzarilor. De exemplu, 41 la suta dintre consumatorii europeni au declarat ca ar prefera sa cumpere de la un anumit comerciant daca ar avea posibilitatea sa achizitioneze online si sa ridice apoi produsele din magazin, in timp ce 52 la suta dintre ei ar dori sa aiba posibilitatea sa cumpere online si sa returneze produsele la magazin.

Retelele sociale si utilizarea dispozitivelor mobile continua sa influenteze obiceiurile de cumparare ale consumatorilor. Jumatate dintre clientii care utilizeaza un smartphone si aproape 60 la suta dintre cei care utilizeaza o tableta cumpara online, iar 44 la suta dintre ei au mentionat ca sansele de a compara ofertele magazinelor sunt mult mai mici atunci cand utilizeaza aplicatia pentru telefonul mobil a unui retailer, comparativ cu versiunea pentru mobil a site-ului.

In acelasi timp, jumatate dintre consumatorii europeni intervievati urmaresc un brand pe Facebook, iar 86 la suta dintre acestia acorda atentie informatiilor noi transmise de comercianti.
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii

"Consumatorii din Europa si din intreaga lume au la dispozitie un numar din ce in ce mai mare de dispozitive digitale si modalitati diverse de a fi permanent conectati cu retailerii lor preferati online pe parcursul intregului proces de la selectie, comanda si pana la livrare", a declarat Susan Engleson, senior director in cadrul comScore.

Cumparatorii din Europa se asteapta sa cunoasca optiunile de livrare si costurile totale inca de la inceputul procesului de achizitie. Flexibilitatea este, de asemenea, un factor important, 55 la suta dintre consumatorii europeni intervievati raspunzand ca isi doresc o mai mare flexibilitate in alegerea unei date de livrare, iar 53 la suta doresc optiuni imbunatatite pentru colectarea pachetelor de la o locatie convenabila a comerciantului.

Deloc surprinzator, vizibilitatea este un factor apreciat de aproape toti consumatorii din Europa, 96 la suta dintre ei afirmand ca metodele de urmarire a unei achizitii sunt esentiale sau binevenite, 65 la suta doresc sa urmareasca coletul prin intermediul alertelor pe e-mail, iar 62 la suta doresc sa aiba posibilitatea de a urmari expedierile direct pe site-ul retailerului.

"Pe masura ce consumatorii din Europa isi schimba optiunile de cumparare si aleg mediul online, asteptarile lor fata de oferta comerciantilor continua sa creasca. In prezent, acesti consumatori asteapta de la comerciantii online o experienta complexa de cumparaturi pe multiple canale. UPS are capacitatea sa sprijine comerciantii, mari sau mici, sa dezvolte solutii inovatoare de logistica, asigurandu-le succesul in relatia cu clientii lor online", a declarat Nick Basford, vicepresedinte Marketing, UPS Europa. 
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ne indreptam tot mai mult spre consumerismul online":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 28 februarie e ultima zi de depunere pentru mai multe obligatii fiscale. Se depune si D 394
    • Va reamintim ca pana marti, 28 februarie 2017, trebuie depuse, dupa caz, la unitatile fiscale, urmatoarele: - Declaratia informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit pentru anul precedent - formularul 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut la sursa/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenti - formularul 207 - Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul...» citeste mai departe aici

  • Calendar ANAF: Ce formulare se depun in martie 2017?
    • Regasiti mai jos principalele obligatii declarative si de plata cu termen in luna martie 2017. Acestea sunt formularele pe care trebuie sa le depuneti la organul fiscal competent, dupa caz, la termenele limita precizate mai jos, in luna martie 2017 si in privinta platilor pe care trebuie sa le efectuati, dupa caz, pana la data de 27 martie 2017. I. Obligatii declarative 30 zile de la data infiintarii/ data eliberarii actului legal de functionare/ data inceperii activitatii/ data eliberarii...» citeste mai departe aici

  • 15 martie 2017: Termen pentru depunerea formularului 204 de catre asocierile fara personalitate juridica
    • Va informam ca miercuri, 15 martie 2017, este termenul-limita pentru depunerea declaratiei anuale de venit aferente anului 2016 pentru asocieri (formularul 204), cu exceptia celor care realizeaza venituri din activitati agricole impuse pe baza normelor de venit. Cine depune declaratia Declaratia 204 se completeaza si se depune in cazul asocierilor fara personalitate juridica, constituite intre persoane fizice care realizeaza venituri din activitati independente - activitati de productie, comert,...» citeste mai departe aici

  • Platile anticipate la impozitul pe venit si contributiile sociale aferente Trim. I din 2017. Data-limita e la 27 martie
    • Informam contribuabilii - persoane fizice ca, in conformitate cu prevederile art. 74, ale art. 151 si ale art. 174 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligati sa efectueze in cursul anului plati anticipate cu titlu de impozit, contributii de asigurari sociale si contributii de asigurari sociale de sanatate, exceptandu-se cazul veniturilor pentru care platile anticipate se stabilesc prin retinere la sursa. Platile anticipate aferente...» citeste mai departe aici

  • Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart Bill
    • Dragi contabili, cu siguranta cunoasteti deja aplicatia Smart Bill. Daca nu o folositi in mod direct, unul dintre colegii sau cunoscutii dvs. o foloseste cu siguranta. De aceea am decis sa va prezentam sucint cele mai importante facilitati ale aplicatiei de gestiune, facturare si contabilitate primara. Gestiunea - elementul cheie Puncte forte - Iti permite sa lucrezi atat cu gestiuni cantitativ-valorice, cat si cu cele global -valorice; - Rezolva toate problemele legate de stocuri: modalitatile...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza unele formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale
    • ANAF actualizeaza modelele unor formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale, emise si tiparite prin intermediul Unitatii de imprimare rapida. Totodata, prin acest proiect de act normativ au fost prevazute doua noi modele de formulare, respectiv "Decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand penalitati de nedeclarare" si "Notificare privind obligatiile fiscale restante", care vor fi tiparite si transmise debitorilor prin Unitatea de imprimare rapida....» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.