Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

29-Feb-2012
4399
Autoritatie fiscale reamintesc in aceasta perioada contribuabililor ca pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora trebuie parcurse etapele prezente sintetic in articolul de mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
Microintreprindere versus PFA: informatii complete
Microintreprindere versus PFA: informatii complete
Vezi detalii
Grile fiscale pentru examentul de consultant fiscal 2016
Grile fiscale pentru examentul de consultant fiscal 2016
Vezi detalii
Cum sa completezi si sa depui la timp Declaratia 101
Cum sa completezi si sa depui la timp Declaratia 101
Vezi detalii

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Subiectele saptamanii

  • Regimul TVA in cazul bunurilor transportate in alt Stat Membru pentru participarea la targuri si expozitii
    • Este important de analizat daca o operatiune intracomunitara reprezinta un nontransfer, deoarece, in cazul nontransferurilor nu trebuie urmate obligatiile declarative specifice livrarilor si achizitiilor intracomunitare de bunuri. De asemenea, nontransferurile nu genereaza obligatii de inregistrare in scopuri de TVA. Potrivit legislatiei in domeniul TVA, se considera nontransfer si, in consecinta, achizitie intracomunitara neasimilata, expedierea sau transportul unui bun din Romania in alt stat...» citeste mai departe aici

  • Dosarul preturilor de transfer - ce contine si cum trebuie intocmit
    • Preturile de transfer reprezinta preturile la care se fac tranzactiile de bunuri sau servicii intre firmele afiliate (care fac parte din acelasi grup). De la inceputul anului 2016, directia specializata din cadrul ANAF are dreptul de a verfica orice societate care se incadreaza in noile limite legale privind dosarul obligatoriu al preturilor de transfer. Dosarul preturilor de transfer este un document obligatoriu! Prin el justificati de ce ati ales un anumit pret pentru o anumita tranzactie cu o...» citeste mai departe aici

  • Firmele offshore vor avea noi obligatii, inclusiv in ce priveste cazierul judiciar
    • Un nou proiect propune ca firmele care doresc incheierea de contracte publice sa ofere toate datele pe care le cer autoritatile in ce priveste actionariatul. De asemenea, odata cu proiectul, daca va fi aprobat, se impun si obligatii privind caizerul judiciar. Statul va cere firmelor care vor sa obtina contracte publice date complete privind actionariatul si cazierul judiciar pentru fiecare actionar cu peste 10% din titluri, In acest moment, reglementarile prevad ca “autoritatea...» citeste mai departe aici

  • Venituri din dividende si contributii sociale obligatoriii. Cand platesc cetatenii straini CASS pentru venituri din dividende?
    • In randurile de mai jos, analiza noastra face referire la o persoana straina cu drept de sedere in Romania pentru a stabili daca e obligata sa achite contributia CASS la ridicarea de dividende in anul 2016 de la o societate romana daca prezinta formular A1 din statul strain de care apartine. In raport cu obligatiile privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, art. 153 alin. (1) din Codul fiscal prevede ca cetatenii statelor membre ale UE, SEE si CE care nu detin o asigurare incheiata...» citeste mai departe aici

  • Ministerul Finantelor Publice: Raportul privind executia bugetara pe trimestrul I 2016
    • Bugetul general consolidat a inregistrat un excedent in valoare de 3,01 miliarde de lei (0,4% din PIB), in tinta de deficit stabilita pentru trimestrul I. Veniturile bugetului general consolidat, in suma de 55,57 miliarde de lei, reprezentand 7,3% din PIB, au inregistrat o crestere cu 1,1% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Gradul de realizare a programului de incasari a fost de 96,8%. Veniturile fiscale colectate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sunt cu 6,7% mai mari...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara de bunuri. Persoana impozabila neplatitoare de TVA si furnizor tert. Ce obligatii fiscale apar?
    • In analiza de mai jos, o societate achizitioneaza un autoturism din SUA. Factura din SUA este de la o persoana juridica la persoana juridica din Romania-neplatitoare de TVA. Autoturismul este transportat cu un vapor pana in Germania unde este preluat de o alta persoana juridica-comisionar vamal din Germania care achita toate taxele si care apoi le factureaza firmei din Romania. Vom vedea ce trebuie sa faca in aceste conditii firma din Romania care este neplatitoare de TVA. Din intrebarea...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.