Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

29-Feb-2012
4461
Autoritatie fiscale reamintesc in aceasta perioada contribuabililor ca pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora trebuie parcurse etapele prezente sintetic in articolul de mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
Grile fiscale pentru examentul de consultant fiscal 2016
Grile fiscale pentru examentul de consultant fiscal 2016
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
Manual Politici contabile pentru ONG
Manual Politici contabile pentru ONG
Vezi detalii

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Subiectele saptamanii

  • Autorizatii si avize: toate documentele de functionare sunt in regula?
    • Peste 20 de organe de control supravegheaza si verifica functionarea legala a afacerii Dvs. ANAF, ISU, ITM, Agentia de Mediu sunt doar o mica parte din organele de control care inspecteaza tot ceea ce tine de legalitatea functionarii unei companii. Numarul total al documentelor care va pot fi cerute in orice moment de catre diversii inspectori este coplesitor. Cu siguranta, exista acte importante pe care nu le cunosteati, dar care pot fi solicitate la un eventual control. Acum beneficiati de...» citeste mai departe aici

  • Va cunoasteti drepturile atunci cand faceti achizitii online?
    • Comertul online este intr-un proces de crestere accelerata. Acest tip de afacere se bazeaza pe relatia de incredere intr-o masura mult mai mare decat comertul traditional si, totodata, mediul virtual expune consumatorul unor riscuri noi. Din aceste motive, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor anticipeaza cateva posibile intrebari ale consumatorilor, ce pot aparea in momentul deciziei de a cumpara online produse sau servicii, si ofera raspunsurile in acord cu legislatia in...» citeste mai departe aici

  • Livrari de produse catre persoane fizice si comert cu amanuntul. E obligatorie casa de marcat?
    • In cazul de mai jos, in fiecare luna, in proportie de 3%, o societate efectueaza livrari si persoanelor fizice (livrarile de produse sunt diverse materiale rezultate), insa exista situatii cand se livreaza si produse finite). Vom vedea daca firma trebuie sa utilizeze casa de marcat si daca trebuie sa existe in actul constitutiv si activitatea de comert cu amanantul. Iata raspunsul oferit de specialist: Din cele expuse intelegem ca sunteti o societate care are ca obiect principal de activitate...» citeste mai departe aici

  • MFP pregateste preluarea presedintiei Consiliului UE din perspectiva finantelor publice
    • Ministerul Finantelor Publice continua reforma administrativa si propune schimbari in organizarea si functionarea institutiei care sa duca la o mai mare eficienta a cheltuielilor publice, la impulsionarea investitiilor, la intarirea rolului Romaniei in cadrul Uniunii Europene si la imbunatatirea eficacitatii politicilor publice in domeniul finantelor. Ministerul Finantelor propune infiintarea unui post de secretar de stat care sa coordoneze activitatea legata de afacerile europene, ca urmare a...» citeste mai departe aici

  • Reduceri comerciale acordate pentru defecte calitative. E obligatorie o politica a preturilor pentru toti clientii?
    • In randurile de mai jos, vom vedea care este procedura de acordare a reducerilor comerciale. Dam exemplul unei firme care executa tablouri electrice la comanda clientului. In luna aprilie, clientul a solicitat o factura de reducere comerciala pentru defecte de calitate. Vom vedea daca societatea poate emite o factura de reducere avand in vedere ca este primul client caruia i se face factura de reducere. In caz contrar, stabilim daca e necesara o politica de acordare a reducerilor comerciale...» citeste mai departe aici

  • Cum puteti obtine bani de la stat in perioada urmatoare
    • Ministerul Finantelor Publice anunta deschiderea unei noi sesiuni de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr.807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat avand ca obiectiv stimularea investitiilor cu impact major in economie, cu modificarile si completarile ulterioare, care se va desfasura in perioada 11.07 - 22.08.2016. Bugetul sesiunii este de 638 milioane lei, mai mare cu aproximativ 50% decat cel alocat sesiunii anterioare. Obiectivul schemei de ajutor...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.