Fiscalitatea.ro cauta meniu

NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

29-Feb-2012
3157
Autoritatie fiscale reamintesc in aceasta perioada contribuabililor ca pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora trebuie parcurse etapele prezente sintetic in articolul de mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
Declaratia 101! - NOUL model de formular + 57 studii de caz
Declaratia 101! - NOUL model de formular + 57 studii de caz
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite, Deduceri
PFA: Taxe, Impozite, Deduceri
Vezi detalii
Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale
Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale
Vezi detalii


5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificari fiscal-contabile 2015

Atentie contabili!

MFP a anuntat modificari majore in 2015 in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele! Toate aceste se aplica deja, conform legii.

Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul "Modificari fiscal-contabile 2015"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Subiectele saptamanii

  • Legea nr. 75/2015 privind aprobarea OG 14/2014 pentru modificarea si completarea OUG 88/1997
    • Redam mai jos Legea nr. 75/2015 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 14/2014 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor in vigoare de la 18.04.2015. Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege. Articol unic. Se aproba Ordonanta Guvernului nr. 14 din 31 iulie 2014 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor, adoptata in temeiul art. 1 pct. I.12 din...» citeste mai departe aici

  • Ce obligatii apar la plata in numerar pentru un autoturism achizitionat de la o persoana fizica?
    • In cazul in care o peroana juridica vrea sa achizitioneze un autoturism de la o persoana fizica poate face plata in numerar indiferent de valoarea acesteia? Persoana fizica trebuie sa plateasca doar impozit pe venit sau si contributia la sanatate? Pana la intrarea in vigoare a legii 70/2015 respectiv data de 08.05.2015, plata catre persoana fizica se poate face in numerar, neplafonat. Incepand cu data de 09.05.2015 conform art. 4 alin. (1) –(3) din Legea 70/2015 pentru intarirea...» citeste mai departe aici

  • In atentia firmelor: Cand au salariatii dreptul la diurna?
    • Pe durata detasarii si a delegarii, salariatii au dreptul la plata unei sume de bani pe care o regasim in legislatie atat sub denumirea de indemnizatie de delegare/detasare cat si sub denumirea de diurna. Rolul acestei sume de bani este acela de a compensa cheltuielile suplimentare de hrana si intretinere prilejuite de dislocarea salariatului din mediul sau de viata obisnuit. Indemnizatie de deplasare (diurna) se acorda salariatului in perioada in care, din dispozitia angajatorului, executa...» citeste mai departe aici

  • Raport inspectii: 8.000 de controale si peste 8.300 sanctiuni contraventionale pentru combaterea evaziunii fiscale in domeniul panificatiei
    • Un comunicat recent transmis de IGPR arata ca de la inceputul anului si pana la acest moment au fost derulate peste 8.000 de controale au fost efectuate de catre autoritati si au fost aplicate peste 8.300 de sanctiuni contraventionale atat la producatorii de produse de panificatie, cat si la cei care comercializeaza produsul finit catre populatie. ''In urma actiunilor desfasurate pentru combaterea ilegalitatilor ce se comit in domeniul operatiunilor economice cu produse cerealiere si de...» citeste mai departe aici

  • Cand putem deduce TVA-ul de pe factura primita de la o firma afiliata?
    • In ce conditii se poate deduce TVA- ul de pe factura primita de la o firma afiliata (Afiliere prin asociati comun)? Nu s-a constituit grup fiscal unic si niciuna dintre firme nu aplica TVA la incasare. Din punct de vedere al TVA, potrivit art. 145 alin. (2) lit. a) - c) din Codul fiscal: " Orice persoana impozabila are dreptul sa deduca taxa aferenta achizitiilor, daca acestea sunt destinate utilizarii in folosul urmatoarelor operatiuni: a) operatiuni taxabile; b) operatiuni rezultate din...» citeste mai departe aici

  • Oportunitati pentru start-up-uri prin BIZ UP. Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala
    • Consiliul National al intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din România (CNIPMMR) deruleaza in perioada februarie 2015 – decembrie 2015 proiectul BIZ UP! – Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala, proiect implementat in parteneriat cu Patronatul Judetean al intreprinderilor Mici si Mijlocii din Mehedinti. Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

MFP a anuntat modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele!
Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea! 

Modificari fiscal-contabile 2015

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special "Modificari fiscal-contabile 2015"!
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.