Fiscalitatea.ro cauta meniu

NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

29-Feb-2012
3407
Autoritatie fiscale reamintesc in aceasta perioada contribuabililor ca pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora trebuie parcurse etapele prezente sintetic in articolul de mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
Contabilitatea organizatiilor non-profit
Contabilitatea organizatiilor non-profit
Vezi detalii
Contabilitatea fonduriloe euopene - pentru societati comerciale si PFA
Contabilitatea fonduriloe euopene - pentru societati comerciale si PFA
Vezi detalii
Inregistrati corect si in avantajul dvs. cheltuielile de PROTOCOL
Inregistrati corect si in avantajul dvs. cheltuielile de PROTOCOL
Vezi detalii


5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificari fiscal-contabile 2015

Atentie contabili!

MFP a anuntat modificari majore in 2015 in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele! Toate aceste se aplica deja, conform legii.

Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul "Modificari fiscal-contabile 2015"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Subiectele saptamanii

  • PFA infiintat in iunie 2015. Ce obligatii fiscale si contabile se aplica in contextul legii actuale?
    • Modificarile privind PFA-urile si regimul de functionare care se aplica acestora au fost subiecte de interes si continua sa ridice nenumarate nelamuriri si, totodata, nemultumiri. Speram sa aducem informatii utile cu privire la obligatiile fiscale si contabile ale unui PFA prin studiul de caz pe care il prezentam prin cele ce urmeaza. Avem astfel un PFA infiintat in iunie 2015 la Registrul Comertului, platitor de venit in sistem real, care doreste sa se inregsitreze la ANAF. Va completa...» citeste mai departe aici

  • De la 1 iulie apar noi obligatii de plata pentru firme si noi amenzi
    • Incepand cu data de 1 iulie se majoreaza salariul minim pe economie, ceea ce implica noi costuri pentru firme. In concret, incepand cu data de 1 iulie, se majoreaza salariul minim pe economie cu 75 de lei pana la 1.050 de lei brut, conform reglementarilor aduse de Hotararea de guvern 1.091/2014. Aceste modificari duc implicit la noi obligatii de plata din partea firmelor, precum si modificarea unor proceduri fata de felul in care se derulau pana in prezent. Asa cum aminteste si Startupcafe.ro,...» citeste mai departe aici

  • Ce contribuabili scapa de datorii? Proiectul a trecut de Parlament
    • Va aducem la cunostinta ca proiectul de lege care prevede stergerea datoriilor pentru mai multi contribuabili a fost adoptat miercuri de Camera Deputatilor, prin vot final. Prin legea care trebuie promulgata de Presedinte pentru a intra in vigoare, stabileste ca se anuleaza obligatiile fiscale stabilite pana la 1 iulie pentru anumiti contribuabili si care nu au fost achitate. Proiectul de lege privind anularea datoriilor a fost initiat de Ministerul de Finante si a fost aprobat de Guvern la...» citeste mai departe aici

  • Noile prevederi din Legea insolventei pentru persoanele fizice se aplica peste 6 luni
    • Publicata in Monitorul Oficial din 26 iunie a.c., Legea insolventei persoanelor fizice intra in vigoare la sase luni de la publicare. In noul act se aminteste insa ca o exceptie in aceasta privinta o reprezinta art. 92 care prevede infiintarea comisiilor de insolventa, la nivel central si local, elaborarea normelor de aplicare a legii, stabilirea onorariilor pentru administratori si lichidatori, precum si alte proceduri pentru punerea in aplicare a actului normativ. Legea insolventei persoanelor...» citeste mai departe aici

  • Cum se vor distribui cele 20 milioane de lei pentru sprijinirea IMM-urilor
    • Guvernul Romaniei a aprobat deblocarea sumei de 20 milioane lei, aferenta lunii iunie, pentru derularea, in 2015, a programelor finantate anual de la bugetul de stat in scopul sprijinirii sectorului intreprinderilor mici si mijlocii. Suma de 20 milioane de lei reprezinta cea de-a patra transa deblocata in 2015, din fondurile ce urmeaza sa fie repartizate de Guvern pe o perioada de sase luni, in mod esalonat, pentru programele destinate IMM-urilor. Ministerul Energiei, Intreprinderilor Mici si...» citeste mai departe aici

  • Cum tratam fiscal operatiunile asimilate unei achizitii intracomunitare de bunuri?
    • In cazul urmator, societatea A este rezidenta in Romania si este inregistrata in scopuri de TVA in Bulgaria (nu si fiscal-nu are sediu permanent). A achizitioneaza produse din UE pe codul fiscal din BG (produsele sunt depozitate in BG) si livreaza produse in Romania. Aceste operatii (AIC si LIC) sunt raportate in BG de reprezentatntul fiscal al lui A (decont TVA, Intrastat) si inregistrate in contabilitatea din Romania (371=401411=707). Trebuie societatea A sa raporteze aceste operatii si in...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

MFP a anuntat modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele!
Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea! 

Modificari fiscal-contabile 2015

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special "Modificari fiscal-contabile 2015"!
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.