Fiscalitatea.ro cauta meniu

NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

29-Feb-2012
3262
Autoritatie fiscale reamintesc in aceasta perioada contribuabililor ca pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora trebuie parcurse etapele prezente sintetic in articolul de mai jos.

Procedura

1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.

3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
Contabilitatea organizatiilor non-profit
Contabilitatea organizatiilor non-profit
Vezi detalii
17 Alternative legale si avantajoase financiar la contractul individual de munca
17 Alternative legale si avantajoase financiar la contractul individual de munca
Vezi detalii
Legea 70/2015 - 37 intrebari si raspunsuri
Legea 70/2015 - 37 intrebari si raspunsuri
Vezi detalii


5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "NOU de la ANAF: Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificari fiscal-contabile 2015

Atentie contabili!

MFP a anuntat modificari majore in 2015 in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele! Toate aceste se aplica deja, conform legii.

Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul "Modificari fiscal-contabile 2015"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Subiectele saptamanii

  • Cota redusa 9%. Data faptului generator si a exigibilitatii TVA. Cum procedam?
    • Societatea A desfasoara activitatea de comert cu ridicata al produselor alimentare care, incepand cu 1 iunie 2015, vor avea TVA 9%. Pentru o parte din clienti, societatea A livreaza marfa pe baza de aviz, iar factura se emite ulterior, in unele cazuri, in luna urmatoare avizului, insa colecteaza TVA la data livrarii (data avizului). Avand in vedere faptul ca, incepand cu 1 iunie, produsele alimentare vor avea TVA 9%, ce cota va aplica societatea A la facturile emise incepand 1 iunie, aferente...» citeste mai departe aici

  • Ce se va schimba in cadrul firmelor in urmatorii ani. Programul de munca nu va mai fi la fel
    • Daca in Romania cei mai multi angajatori inca isi doresc sa isi vada intreaga echipa la birou, de mai multi ani de zile in strainatate a devenit din ce in ce mai vizibil trendul care promoveaza ideea angajatului mult mai fericit si productiv cu un program flexibil. Raportul de munca traditional se schimba, iar companiile care nu tin pasul nu vor avea decat de pierdut. Actualizarea abordarilor pe piata muncii catre aceasta directie devin astfel aproape o conditie obligatorie pentru cei care isi...» citeste mai departe aici

  • MFP a publicat proiectul de hotarare privind despagubirea persoanelor fizice cu depozite la CEC
    • In baza prevederilor OUG 156/2007 privind despagubirea persoanelor fizice care au constituit depozite la Casa de Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. in vederea achizitionarii de autoturisme, cu modificarile si completarile ulterioare, deponentii C.E.C. Bank S.A. au beneficiat la data de 30 octombrie 2008 de acordarea efectiva a despagubirilor calculate prin efectuarea indexarii sumelor existente in contirile active pana la data de 31 iulie 2007. Prin Legea 232/2008 de aprobare a OUG...» citeste mai departe aici

  • Contributia de asigurari sociale pentru PFA. In ce conditii sunt deductibile la calculul impozitului pe venit?
    • In ce priveste plata contributii CAS, un PFA a incheiat anul 2013 cu un venit lunar sub plafonul minim (sub 500 leiluna ) si nu mai era obligat la plata CAS in anul 2014, dar achita contributia la CAS in anul 2014. Aceste contributii CAS platite sunt deductibile la calculul impozitului pe venit aferent anului 2014 avand in vedere ca acestea nu erau obligatorii pentru PFA? Potrivit art. 48 alin. (5) lit. j) din Codul fiscal si pct. 38 liniuta a 15-a din Normele metodologice pentru aplicarea...» citeste mai departe aici

  • MFP aduce completari cu privire la declaratiile Postei Romane si achizitia noilor case de marcat
    • In legatura cu informatiile aparute recent in mass media referitoare la afirmatiile Postei Romane cu privire la obligativitatea de achizitie a caselor de marcat cu jurnal electronic, Ministerul Finantelor Publice face urmatoarele precizari: Prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 91/2014, care modifica si completeaza Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, a fost reglementata autorizarea caselor de marcat cu jurnal electronic si inlocuirea etapizata a vechilor aparate de marcat, pe...» citeste mai departe aici

  • Retailerii ar putea obtine castiguri de 20% in urma reducerii TVA
    • Estimarile specialistilor arata ca incasarile marilor retele de magazine ar putea avansa, in acest an, cu 15 - 20%, ca urmare a reducerii cotei TVA la alimente de la 24% la 9%, de la 1 iunie 2015. "Artificiile cu preturi le-am vazut si in cazul reducerii TVA la paine, iar rezultatele au fost contradictorii. Unele produse s-au ieftinit, altele nu. Estimam ca acelasi fenomen se va produce si pe 1 iunie. Vom vedea, probabil, pe termen scurt, o scadere de preturi conjuncturala, urmata, pe termen...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

MFP a anuntat modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele!
Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea! 

Modificari fiscal-contabile 2015

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special "Modificari fiscal-contabile 2015"!
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.