Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Noul canal de depunere a declaratiilor de venit pentru contribuabilii persoane fizice cu termen 25 mai 2016

10-Mai-2016
625

Ministerul Finantelor Publice pune la dispozitia contribuabililor persoane fizice inrolate in acest serviciu on-line documente sau informatii de natura fiscala cu caracter personal sau public, emise automat sau la cerere, prin intermediul SPV:

- Fara deplasarea contribuabilului la Administratia fiscala!

- Disponibil 24 de ore din 24!

- Corect si prompt informat!

Persoanele fizice care vor depune pana la data de 25 mai 2016, urmatoarele declaratii aferente anului fiscal 2015:


1. Declaratie privind veniturile realizate din Romania (formular 200) aferenta veniturilor realizate ;

2. Cerere privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii si asimilate salariilor (formular 230) aferenta impozitului anual datorat;

Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii

3. Declaratie privind venitul estimat/norma de venit (formular 220)

pot completa si depune on-line aceste declaratii prin intermediul serviciului "SPAtIUL PRIVAT VIRTUAL"

INREGISTRAREA (INROLAREA) IN SPV

Operatiune facila, sigura si se poate realiza accesand site-ul ANAF: www.anaf.ro – SPAtIU PRIVAT VIRTUAL - sectiunea iNREGISTRARE UTILIZATORI

In sectiunea "Inregistrare utilizatori", contribuabilul isi completeaza datele intr-o pagina web securizata, avand posibilitatea de a alege tipul de APROBARE:

- on-line - prin completarea numarului de inregistrare al unei decizii de impunere sau al unei decizii referitoare la obligatii de plata accesorii, emisa de ANAF in perioada 2013 – 2015

SAU

- aprobarea la ghiseu - prin deplasarea la organul fiscal pentru certificarea datelor completate, cu BI/CI in original si copie precum si cu numarul de inregistrare obtinut dupa inregistrarea pe site.

Categorii de documente ce pot fi comunicate prin Serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL

 

** A. Documente emise de organul fiscal din oficiu sau la cererea contribuabilului

 

a) Din oficiu

1. Decizii de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013

2. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contributii de asigurari sociale de sanatate, precum si privind obligatiile de plata cu titlu de contributii de asigurari sociale (formular 260), pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015

3. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de contributii de asigurari sociale de sanatate pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015

4. Decizii referitoare la obligatiile de plata accesorii

 

b) La cererea contribuabilului


1. "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de ..."

2. "Nota obligatiilor de plata"

3. "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori"

4. "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spatiul privat virtual»"

5. "Certificatul de atestare fiscala"

6. "Adeverinta de venit"

c) Declaratii ce pot fi transmise de contribuabil organului fiscal prin intermediul SPV

1. "Declaratie privind veniturile realizate din Romania (formular 200) aferenta veniturilor realizate incepand cu anul 2014;

2. Cerere privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii si asimilate salariilor (formular 230) aferenta impozitului anual datorat incepand cu anul 2014;

3. Declaratie privind venitul estimat/norma de venit (formular 220) aferenta veniturilor realizate incepand cu anul 2015.

 

** B. Categoriile de informatii publice fiscale comunicate prin serviciul "Buletinul informativ fiscal"

1. Calendarul obligatiilor fiscale

2. Noutati legislative

3. Ghiduri fiscale

4. Campanii derulate

5. Comunicate de presa .

Temei legal:

Ordinului ministrului finantelor publice nr. 572/2015, act normativ care modifica si completeaza Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1154/2014 privind "Procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre ANAF si persoanele fizice".

Sursa: ANAF Galati

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noul canal de depunere a declaratiilor de venit pentru contribuabilii persoane fizice cu termen 25 mai 2016":
Rating:

Nota: 2.5 din 2 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OUG 84/2016 si noul Cod fiscal: Firmele pot deduce TVA din 2017 pentru perioadele cu cod TVA anulat
    • Odata cu noile reglementari privind codul de TVA aduse de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal, va prezentam aspectele esentiale de care sa tineti cont din 2017. Astfel, ca modificare principala, retineti ca persoanele impozabile pot refactura, din 2017, cu TVA catre clienti vanzarile realizate in perioada in care codul de TVA era anulat. Astfel, se schimba regulile privind deducerea TVA in...» citeste mai departe aici

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Plata impozit pe profit si CASS aferent: Termen-limita 15 decembrie
    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor anuale de...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.