Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Noutati Legislatie Fiscala 22 - 26 septembrie 2008

14-Oct-2008
2767

HOTARARE nr. 08/61 din 31 august 2008


pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiilor de disciplina de pe langa consiliile filialelor si Consiliul Superior al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, aprobat prin Hotararea Conferintei nationale nr. 07/58/2007

Emitent: CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA
Publicat in: MONITORUL
OFICIAL nr. 660 din 19 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul intereseaza organele alese si structurile executive ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din
Romania, aducand modificari in ceea ce priveste activitatea comisiei de disciplina.

Important!
Activitatea comisiilor de disciplina este o activitate interna aplicabila exclusiv membrilor si stagiarilor Corpului.

Hotararile comisiilor de disciplina nu pot fi invocate in cauzele aflate pe rol la instantele de drept comun ale statului.

Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii

Comisiile de disciplina, prin completele de judecata, trebuie sa analizeze cu discernamant si obiectivitate abaterile reclamate, incadrarea lor in prevederile actelor normative care reglementeaza activitatea si conduita etica si profesionala a profesionistilor contabili mentionate la pct. 10 din prezentul regulament, sa asigure o judecata dreapta si sa aplice, unde este cazul, sanctiunea disciplinara corespunzatoare, in raport cu natura si gravitatea abaterilor, cu consecintele acestora si cu gradul de vinovatie a faptuitorului.

Presedintele comisiei de disciplina analizeaza reclamatia, urmarind daca:
a) sunt mentionate toate datele de identificare ale partilor si martorilor, prevazute la pct. 17;

b) obiectul reclamatiei si motivele pe care aceasta se intemeiaza sunt clare;

c) persoanele reclamate intra in competenta de judecata a comisiei de disciplina careia i-a fost adresata reclamatia; in caz contrar, reclamatia se transmite in termen de 10 zile comisiei de disciplina competente sa o solutioneze sau

Comisiei superioare de disciplina.

*****

ORDIN nr. 1.261 din 12 septembrie 2008
privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 986/2008
pentru aprobarea procedurii privind stabilirea taxei pe poluare pentru autovehicule

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 22 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul intereseaza persoanele care trebuie sa plateasca taxa pe poluare, la achizitionarea unui autovehicul, precum si
organele fiscale care colecteaza aceasta taxa.

Important!
Documentul privind autovehiculele in leasing, prevazut in anexa nr. 1 la prezenta procedura, se completeaza cu
ajutorul programului de asistenta elaborat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si se depune la organul fiscal competent in format electronic, insotit de formularul editat. Programul de asistenta este pus la dispozitia persoanelor impozabile, gratuit, de unitatile fiscale sau poate fi descarcat de pe serverul de web al Agentiei de Administrare Fiscala, de la adresa www.mfinante.ro/portal ANAF.

Caracteristici de tiparire, modul de difuzare, utilizare si pastrare ale formularului ?Decizie de calcul al taxei pe poluare pentru autovehicule" se inlocuieste cu anexa nr. 4 "Decizie de calcul al taxei pe poluare pentru autovehiculele care fac obiectul contractelor de leasing", al carei continut este prevazut in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.

*****

ORDIN nr. 1.272 din 15 septembrie 2008
pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.995/2007
privind constituirea Comisiei de proceduri fiscale

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 667 din 25 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul intereseaza persoanele care fac parte din componenta Comisiei de proceduri fiscale din cadrul ANAF.

Important!
Deciziile Comisiei se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si se publica in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, cu exceptia deciziilor prin care s-a solutionat un conflict de competenta, care se comunica partilor interesate.

La lucrarile Comisiei vor participa in calitate de invitati permanenti, 2 consultanti fiscali desemnati de Camera Consultantilor Fiscali, care nu au drept de vot. In calitate de participanti fara drept de vot pot fi invitati la sedinte si alti specialisti din cadrul directiilor de specialitate ale Ministerului Economiei si Finantelor si Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

*****

NORMA nr. 10 din 16 septembrie 2008
privind modificarea Normei Bancii Nationale a Romaniei nr. 6/2008 pentru modificarea si completarea
Normelor-cadru ale Bancii Nationale a Romaniei nr. 7/1994 privind comertul facut de societatile bancare si celelalte societati de credit, cu cecuri, pe baza Legii nr. 59/1934 asupra cecului, modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 11/1993, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994

Emitent: BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 660 din 19 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul intereseaza institutiile de credit abilitate conform legii sa desfasoare comert cu cecuri.

Important!
Incepand cu data de 10 octombrie 2008 procesarea cecurilor se va efectua astfel:

- cecurile emise in baza Normei tehnice nr. 4/2008 privind cecul se vor procesa electronic, prin trunchiere, in conformitate cu Regulile sistemului SENT; in cazul in care operatiunea de trunchiere nu se poate realiza, cecurile pot fi procesate interbancar, prin structura casei centrale de compensatie situata in municipiul Bucuresti ori prin prezentare la incasare, in original, direct la institutia de credit trasa sau, dupa caz, la institutia de credit beneficiara, conform procedurilor existente in conventiile incheiate intre institutiile de credit implicate;

- cecurile emise in baza Normei tehnice nr. 9/1994 privind cecul si a Normei-cadru nr. 7/1994 privind comertul facut de societatile bancare si celelalte societati de credit, cu cecuri, pe baza Legii nr. 59/1934 asupra cecului, modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 11/1993, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994, pot fi procesate interbancar, prin structura casei centrale de compensatie situata in municipiul Bucuresti, fie prin prezentare la incasare, in original, direct la institutia de credit trasa, fie la institutia de credit beneficiara, conform procedurilor existente in conventiile incheiate intre institutiile de credit implicate, aceste cecuri ramanand valabile si dupa data intrarii in vigoare a prezentei norme.

*****

NORMA nr. 11 din 16 septembrie 2008
privind modificarea Normei Bancii Nationale a Romaniei nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea
Normelor-cadru ale Bancii Nationale a Romaniei nr. 6/1994 privind comertul facut de societatile bancare si celelalte societati de credit, cu cambii si bilete la ordin, pe baza Legii nr. 58/1934 asupra cambiei si biletului la ordin, modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 11/1993, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994 ]

Emitent: BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 660 din 19 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul se aplica institutiilor de credit abilitate conform legii sa desfasoare comert cu cambii si bilete la ordin.

Important!
Incepand cu data de 10 octombrie 2008 procesarea cambiilor si biletelor la ordin se va efectua astfel:

- cambiile si biletele la ordin emise in baza Normei tehnice nr. 5/2008 privind cambia si biletul la ordin se vor procesa electronic, prin trunchiere, in conformitate cu Regulile sistemului SENT; in cazul in care operatiunea de trunchiere nu se poate realiza, cambiile si biletele la ordin pot fi procesate interbancar, prin structura casei centrale de compensatie situata in municipiul Bucuresti ori prin prezentare la incasare, in original, direct la institutia de credit trasa sau, dupa caz, la institutia de credit beneficiara, conform procedurilor existente in conventiile incheiate intre institutiile de credit implicate;

- cambiile si biletele la ordin emise in baza Normei tehnice nr. 10/1994 privind cambia si biletul la ordin si a Normei-cadru nr. 6/1994 privind comertul facut de societatile bancare si celelalte societati de credit, cu cambii si biletele la ordin, pe baza Legii nr. 58/1934 asupra cambiei si biletului la ordin, modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 11/1993, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994, pot fi procesate interbancar, prin structura casei centrale de compensatie situata in municipiul Bucuresti, fie prin prezentare la incasare, in original, direct la institutia de credit trasa sau, dupa caz, la institutia de credit beneficiara, conform procedurilor existente in conventiile incheiate intre institutiile de credit implicate, aceste cambii si bilete la ordin ramanand valabile si dupa data intrarii in vigoare a prezentei norme.

*****

REGULAMENT nr. 12 din 16 septembrie 2008
pentru completarea Regulamentului Bancii Nationale a Romaniei nr. 10/1994 privind compensarea multilaterala a
platilor interbancare fara numerar pe suport hartie

Emitent: BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 22 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul intereseaza institutiile de credit care proceseaza instrumentele de plata de debit in format vechi si instrumentele
de plata de debit in format nou.

Important!
Instrumentele de plata de debit in format vechi si instrumentele de plata de debit in format nou care nu pot fi
procesate prin trunchiere, primite de institutiile de credit de la clientii lor in vederea procesarii, vor putea fi prezentate la plata la casa de compensatie centrala situata in municipiul Bucuresti, incepand cu data de 10 octombrie 2008, cu respectarea circuitelor, termenelor de prezentare, precum si in conformitate cu orarul de compensare prevazute in anexele nr. 1, 2 si 3 care fac parte din prezentul regulament.

Instrumentele de plata de debit primite pana la data de 9 octombrie 2008 inclusiv de catre institutiile de credit de la clientii lor, in vederea procesarii, vor respecta circuitele de compensare existente, valabile la aceasta data, pana la finalizarea decontarii lor.

Incepand cu data de 22 octombrie 2008 se inchid toate casele de compensatie teritoriale, cu exceptia casei de compensatie centrala situate in municipiul Bucuresti.
Casa de compensatie centrala va functiona pana la data de 30 iunie 2009.

*****

ORDIN nr. 590 din 15 septembrie 2008
pentru aprobarea Procedurii privind modul de intocmire si eliberare a adeverintelor prin care se atesta activitatea
desfasurata in locuri de munca incadrate in grupele I si/sau a II-a de munca, potrivit legislatiei anterioare datei de 1 aprilie 2001, necesare stabilirii si/sau modificarii drepturilor de pensie in conformitate cu prevederile Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare

Emitent: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 665 din 24 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul stabileste obligatii in sarcina angajatorilor care detin arhive cu documente, care atesta incadrarea unor persoane
in grupele I si a II-a de munca, necesare pentru stabilirea drepturilor de pensie.

Important!
Cererile prin care persoanele interesate solicita eliberarea adeverintelor prin care se atesta faptul ca in anumite
perioade, anterioare datei de 1 aprilie 2001, si-au desfasurat activitatea in locuri de munca incadrate in grupele I si/sau a II-a de munca se depun la angajatori sau la detinatorii arhivelor acestora, dupa caz.

Adeverintele prevazute la pct. 1 se intocmesc si se elibereaza, conform modelului prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta procedura, numai pe baza documentelor, verificabile, aflate in evidentele angajatorilor sau ale detinatorilor de arhive.

La eliberarea adeverintelor angajatorii sau orice alti detinatori de arhive sunt obligati sa respecte prevederile art. 160 alin. (7) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum a fost introdus prin Legea nr. 44/2006.

Angajatorii sau orice alti detinatori de arhive sunt direct raspunzatori de legalitatea, exactitatea si corectitudinea datelor, elementelor si informatiilor inscrise in adeverintele pe are le intocmesc si le elibereaza.

In intelesul prezentului ordin, prin detinator de arhiva se intelege persoana juridica in a carei pastrare se afla documente in baza carora se poate intocmi si elibera adeverinta prevazuta in anexa.

Adeverintele nevalorificate la stabilirea si/sau recalcularea pensiilor, intocmite si eliberate anterior intrarii in vigoare a prezentului ordin, se utilizeaza la stabilirea si/sau modificarea drepturilor de pensie daca indeplinesc conditiile legale de valabilitate, chiar daca nu sunt conforme cu modelul din anexa.

Pentru a putea fi valorificata, adeverinta prevazuta in anexa se completeaza in mod obligatoriu la toate rubricile prevazute.

*****

HOTARARE nr. 1.097 din 18 septembrie 2008
privind modificarea si completarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii locuintei nr.
114/1996, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.275/2000

Emitent: GUVERNUL ROMANIEI
Publicat in: MONITORUL OFICIAL nr. 665 din 24 septembrie 2008

Pe cine vizeaza?
Actul stabileste obligatii pentru consiliile locale care trebuie sa prevada sumele aferente pentru constructiile de locuinte,
pe surse de finantare, inclusiv sumele necesar a fi alocate in completare de la bugetul de stat.

Important!
Finantarea construirii locuintelor sociale si a celor de necesitate se asigura din bugetele locale in limita sumei prevazute
cu aceasta destinatie, din transferuri de la bugetul de stat, stabilite anual cu aceasta destinatie in bugetul Ministerului

Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, precum si din donatii si contributii de la persoane fizice si juridice, efectuate conform prevederilor legale in vigoare.

In scopul asigurarii fondurilor necesare pentru finantarea executarii constructiilor de locuinte sociale si de necesitate, consiliile locale, Consiliul General al Municipiului Bucuresti si, dupa caz, consiliile locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, la fundamentarea proiectelor de bugete locale anuale, vor prevedea sumele aferente pentru fiecare dintre constructiile respective, pe surse de finantare, inclusiv sumele necesar a fi alocate in completare de la bugetul de stat.

In situatiile in care la unele blocuri de locuinte se impune realizarea de spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta, pentru activitati comerciale, de prestari de servicii sau altele asemenea, finantarea lucrarilor corespunzatoare acestor spatii se va realiza de catre viitorii beneficiari. Sumele necesare pentru executarea lucrarilor se vor incasa de la viitorii beneficiari de catre autoritatile administratiei publice locale, prin administratorii delegati in a caror raspundere a fost data urmarirea investitiilor, conform unui grafic de plati convenit intre parti, si se vor urmari distinct fata de sumele alocate pentru constructia de locuinte. Finantarea si executia lucrarilor pentru aceste spatii se vor realiza astfel incat sa permita receptia si darea in folosinta a locuintelor din cladire la termenele prevazute in contract.

Autoritatile administratiei publice locale vor urmari ca in contractele de executie a locuintelor sa fie cuprinse clauze speciale care vor prevedea ca influentele in costurile pentru constructii, rezultate din depasirea termenului-limita de receptie, in conditii de inflatie, sa fie suportate de partea care a generat depasirea termenului respectiv.

Pentru primirea alocatiilor de la bugetul de stat cu destinatia finantarii constructiilor de locuinte, consiliile locale, Consiliul General al Municipiului Bucuresti si, dupa caz, consiliile locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti procedeaza dupa cum urmeaza:

a) solicita lunar, in scris, Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, pana la data de 6 a lunii in curs, necesarul de fonduri in completarea celorlalte sume, pentru decontarea lucrarilor de constructii-montaj executate pana la finele lunii anterioare. Solicitarea va fi insotita de situatia privind productia realizata, conform anexei nr. 2bis, si de un extras al contului prevazut la art. 26 alin. (8), emis de unitatea Trezoreriei Statului din municipiul resedinta de judet, respectiv din municipiul Bucuresti. Anexa nr. 2bis se completeaza in baza situatiilor de lucrari verificate, insusite si avizate de dirigintii de santier nominalizati in comisia prevazuta la art. 26 alin. (5) de unitatile specializate in raspunderea carora a fost data derularea investitiilor;

b) in vederea fundamentarii sumelor necesar a fi alocate de la bugetul de stat pentru decontarea productiei care se va realiza in luna in curs se va transmite, pana la data de 6 a lunii in curs, valoarea preliminata a productiei respective, conform anexei nr. 3bis;

c) dupa analiza si aprobare, in baza fundamentarii prezentate conform anexei nr. 4bis, Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor solicita Ministerului Economiei si Finantelor alocatii bugetare cu aceasta destinatie, conform anexei nr. 4;

d) dupa analiza si aprobarea alocatiilor bugetare, Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor vireaza suma cu ordin de plata din contul de cheltuieli bugetare in conturile consiliilor locale, in contul Consiliului General al Municipiului Bucuresti si, dupa caz, in conturile consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, deschise la unitatea Trezoreriei Statului din municipiul resedinta de judet, respectiv din municipiul Bucuresti. Operatiunea se efectueaza prin ordin de plata pentru Trezoreria Statului.

Consiliile locale, Consiliul General al Municipiului Bucuresti si, dupa caz, consiliile locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, vor aproba listele cuprinzand constructiile de locuinte sociale si de necesitate care urmeaza sa se realizeze din fondurile aflate in conturile deschise la Trezoreria Statului.

In listele prevazute la alin. (2), cuprinzand constructiile de locuinte, se vor preciza numarul, structura dupa marime si amplasamentul acestora.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noutati Legislatie Fiscala 22 - 26 septembrie 2008":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OUG 84/2016 si noul Cod fiscal: Firmele pot deduce TVA din 2017 pentru perioadele cu cod TVA anulat
    • Odata cu noile reglementari privind codul de TVA aduse de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal, va prezentam aspectele esentiale de care sa tineti cont din 2017. Astfel, ca modificare principala, retineti ca persoanele impozabile pot refactura, din 2017, cu TVA catre clienti vanzarile realizate in perioada in care codul de TVA era anulat. Astfel, se schimba regulile privind deducerea TVA in...» citeste mai departe aici

  • Plata impozit pe profit si CASS aferent: Termen-limita 15 decembrie
    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor anuale de...» citeste mai departe aici

  • Oficial ANAF: Executarea silita in cazul debitorilor care au de incasat sume de la stat
    • In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 968/ 29.11.2016, a fost publicat OPANAF nr. 3.454/ 25.11.2016 pentru aprobarea Procedurii de executare silita in cazul debitorilor care au de incasat sume certe, lichide si exigibile de la autoritati sau institutii de stat. Acest ordin se aplica de la data aparitiei in Monitorul Oficial, respectiv 29.11.2016. Contribuabilii care au obligatii fiscale restante pentru care sunt in derulare masuri de executare silita pot beneficia de ridicarea masurilor de...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF: Noutati cu incidenta fiscala in perioada 28 noiembrie-4 decembrie 2016
    • ANAF, prin Directia Generala de Servicii pentru Contribuabili, publica lista si continutul noutatilor legislative cu incidenta fiscala. Iata cuprinsul numarului 47 (112) din 2016, care se refera la perioada 28 noiembrie-4 decembrie 2016. Regasiti mai jos lista acestor noutati legislative: 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.86/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016 (M.Of. nr.961 din 28 noiembrie 2016); 2. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.87/2016 pentru...» citeste mai departe aici

  • Un nou pas catre operationalizarea Agentiei Nationale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate
    • Guvernul a aprobat Regulamentul privind distribuirea sumelor incasate din valorificarea bunurilor confiscate in materie penala dupa ramanerea definitiva a hotararii de confiscare, unul din actele normative din legislatia secundara necesara operationalizarii Agentiei Nationale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate (ANABI). Regulamentul stabileste modul in care sumele rezultate din valorificarea bunurilor mobile si imobile intrate prin confiscare in proprietatea privata a statului vor fi...» citeste mai departe aici

  • Tratament servicii turistice. Cum tratam cheltuielile sociale?
    • In randurile urmatoare, vom vedea care este modalitatea prin care se pot acorda salariatilor proprii contravaloarea de servicii turistice si/sau tratament inclusiv transportul acestora incadrate in categoria de cheltuieli sociale (5%). Contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament sunt neimpozabile din punct de vedere al impozitului pe venit si nu intra in baza de calcul a contributiilor sociale, doar daca posibilitatea de acordare a acestora este prevazuta prin contractul individual...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.