Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Organizarea gestiunii - intocmiti corect documentele financiare primare

17-Iun-2016
1176

Stiti ca nerespectarea prevederilor privind arhivarea, pastrarea si prezentarea documentelor financiar-contabile se pedepseste aspru, cu sume cuprinse intre 2.000 si 3.500 de lei?

Si sa nu uitam de cea mai de temut amenda prevazuta in Legea Contabilitatii, pentru nerespectarea regimului acestor documente!
Cel mai eficient instrument pentru a realiza rapid, corect si eficient toate activitatile de contabilitate primara cuprinde atat informatii detaliate cu privire la legislatia in vigoare, cat si modele de documente editabile.

Aveti la indemana raspunsuri si solutii clare privind posibilele erori de contabilitate, precum si detalii oferite de specialisti cu privire la:

- intocmire, arhivare, corectare, reconstituire documente .detalii AICI>>

Ghid de proceduri contabile pentru PFA
Ghid de proceduri contabile pentru PFA
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii
Cartea Verde a Contabilitatii
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii

- tipuri de activitati. Descriere

- organizarea documentelor primare comune pentru toate tipurile de activitati .detalii AICI>>

- organizarea si particularitatile documentelor pentru activitatile de

- organizarea si particularitatile documentelor pentru activitati combinate

Descoperiti in lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor care este procedura optima in cazuri specifice, ce conturi sa folositi pentru anumite activitati, ce documente trebuie sa insoteasca aceste actiuni si cum trebuie sa arate.

Modelele editabile pentru documentele financiar-contabile va vor ajuta sa economisiti timp si sa aveti garantia corectitudinii.

Lucrarea pe CD Totul despre documentele de contabilitate primara. Solutii de organizare a gestiunilor este UNICA lucrare de pe piata care abordeaza subiectul “documente primare” prin prisma actiunilor practice pe care trebuie sa le parcurgi pas cu pas.

Acum puteti avea acces la recomandari din partea expertilor pentru aplicarea corecta a principalelor prevederi legislative:

Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal

Ordin nr. 1.802 din 29 decembrie 2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate

..detalii AICI>>

O.U.G. 28/1999 Obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

...detalii AICI>>

Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata

Ordin nr 2.634/2015 privind Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile.

Aflati mai multe detalii despre cuprinsul lucrarii>>>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Organizarea gestiunii - intocmiti corect documentele financiare primare":
Rating:

Nota: 4 din 4 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 9-15 ianuarie 2017
    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nationale si cercetarii...» citeste mai departe aici

  • MFP si ANAF extind spatiul privat virtual si pentru persoanele juridice
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala extinde serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) pentru toti contribuabilii. Astfel, pe langa persoanele fizice, si contribuabilii persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central, precum si alte documente, daca acceseaza serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV). La randul lor, contribuabilii...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Scoaterea din evidenta vectorului fiscal a impozitului pe constructii se va face la nivel centralizat
    • Persoanele juridice romane, cu exceptia institutiilor publice, institutelor nationale de cercetare-dezvoltare, asociatiilor, fundatiilor si a celorlalte persoane juridice fara scop patrimonial, potrivit legilor de organizare si functionare; persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania; precum si persoanele juridice cu sediul social in Romania infiintate potrivit legislatiei europene au fost obligati la plata impozitului pe constructii...» citeste mai departe aici

  • Sedinta ANAF privind Formularul 088. Deschidere totala a ANAF catre mediul de afaceri
    • Intr-un comunicat recent, se arata ca presedintele ANAF, domnul Bogdan-Nicolae Stan, impreuna cu specialisti ai institutiei au participat in data de 17 ianuarie, la prima sedinta a grupului de lucru care va identifica solutiile pentru posibile probleme generate de eliminarea formularului 088. Cu aceasta prima ocazie, presedintele ANAF a anuntat deschiderea totala a institutiei fata de mediul de afaceri, astfel incat activitatea acesteia sa simplifice interactiunea contribuabililor cu organele...» citeste mai departe aici

  • Calculul si declararea impozitului pe profit pentru organizatiile nonprofit. Cum procedam?
    • Prin cele ce urmeaza, facem referire la o asociatie care are drept obiect de activitate practicarea medicinei alternative si care inregistreaza in anul 2016 atat venituri din cotizatii si donatii, cat si venituri din predarea cursurilor in domeniu. In cazul in care cheltuielile asociatiei sunt de 1500 lei respectiv veniturile din cotizatii 1000 lei, iar cele din predarea de cursuri de 4000 lei (activitate economica), stabilim daca asociatia datoreaza impozit pe profit pe anul 2016, precum si...» citeste mai departe aici

  • Cifra de afaceri pentru plafon perioada fiscala. Cum procedam privind includerea in plafon a vanzarii de mijloace fixe?
    • In analiza de mai jos, avem o societate care realizeaza venituri brute din: - incasari pe anul 2016 - aproximativ 200.000 lei - vanzari mijloace fixe (apartament) - aproximativ 300.000 lei - plafonul perioada TVA (lunar/trimestru) 2016 = 454.110 lei. Stabilim daca la calculul plafonului TVA de 100.000 euro se includ si veniturile din vanzarea mijloacelor fixe. De asemenea, cu precizarea ca in anul 2016 este cu TVA la trimestru, vom vedea daca pentru anul 2017 este cu TVA lunar. Potrivit art. 322...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.