Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Patru din zece romani sunt atasati fata de compania in care lucreaza

02-Nov-2010
1454
Aproximativ patru din zece romani au un nivel ridicat de atasament fata de compania pentru care lucreaza, iar cei mai apropiati de locul de munca sunt angajatii din domeniile educatie, energetic si al utilitatilor, dar si din agricultura, potrivit unui studiu al companiei de cercetare GfK Romania.

GfK Romania a desfasurat in luna septembrie a acestui an un studiu de masurare a nivelului de atasament al romanilor fata de actualul loc de munca. Studiul s-a desfasurat online, pe un esantion de 602 persoane active profesional, cu educatie medie si superioara.

"Coordonata fata de care romanii manifesta cea mai favorabila atitudine este echipa de lucru - respectul reciproc, spiritul de camaradenie, sentimentul de responsabilitate fata de atingerea obiectivelor importante, dar si schimbul de informatii si cunostinte", se arata in studiu.

De asemenea, in studiu se precizeaza ca un alt capitol in sustinerea performantei unei companii fata de care romanii si-au exprimat o atitudine favorabila include modul in care firmele reusesc sa transmita clar obiectivele individuale si criteriile pentru realizarea acestora, precum si transparenta statusului financiar al companiei.

Cu toate acestea, potrivit GfK, feedback-ul catre angajati pare sa se concentreze intr-o masura mai mica pe punctele tari ale acestora.
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili
Vezi detalii
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii
Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii

"Preocuparea fata de dezvoltarea carierei oamenilor pe care ii conduc nu este, cel putin in prezent, un punct forte al angajatorilor locali, aceasta fiind ultima arie din clasament in ceea ce priveste gradul de satisfactie al angajatilor. Cu toate ca un segment relativ mare dintre cei intervievati considera ca pot avea un dialog deschis cu managerul lor direct despre dezvoltarea lor profesionala, ce lipseste in acest moment este un sistem de tip meritocratie care sa stea la baza deciziei de avansare, dar si interesul manifest al top managementului in ceea ce priveste dezvoltarea carierei angajatilor", a declarat, intr-un comunicat, Marina Udroiu, expert in cercetare organizationala, specialist GfK Employee Engagement Tool.

Din punct de vedere geografic, studiul GfK arata ca nivelul de angajament cel mai ridicat este manifestat de salariatii din Muntenia, Dobrogea, Oltenia (aproape 50%) si cel mai scazut de cei din Moldova si Transilvania (37%). In orasele medii se concentreaza o proportie mai mare de atasament al angajatilor, spre deosebire de orasele mari.

O alta concluzie a GfK este ca femeile sunt mai implicate in activitatea organizatiei pentru care lucreaza decat barbatii, iar acest grad de angajament creste odata cu varsta in cazul ambelor sexe.

Din punct de vedere al ocupatiei, studiul companiei de cercetare arata ca cei din top management se declara in mai mare masura implicati decat angajatii de pe alte nivele profesionale, iar cei cu studii medii ii devanseaza la acest capitol pe cei cu studii superioare.

Angajatii din domeniile educatie, energetic si al utilitatilor, dar si din agricultura sunt cei mai atasati de locul lor de munca (peste 50% dintre ei) in vreme ce, din punct de vedere al veniturilor, mai fideli sunt cei cu venituri de peste 1.500 lei, potrivit companiei de cercetare.

GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piata la nivel mondial, cu peste 10.000 de angajati si colaboratori, operand in circa 100 tari. Filiala din Romania a fost infiintata in 1992.

Sursa: MEDIAFAX


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Patru din zece romani sunt atasati fata de compania in care lucreaza":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • OUG 84/2016 si noul Cod fiscal: Firmele pot deduce TVA din 2017 pentru perioadele cu cod TVA anulat
    • Odata cu noile reglementari privind codul de TVA aduse de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 84/2016 (OUG 84/2016) pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul financiar-fiscal, va prezentam aspectele esentiale de care sa tineti cont din 2017. Astfel, ca modificare principala, retineti ca persoanele impozabile pot refactura, din 2017, cu TVA catre clienti vanzarile realizate in perioada in care codul de TVA era anulat. Astfel, se schimba regulile privind deducerea TVA in...» citeste mai departe aici

  • Plata impozit pe profit si CASS aferent: Termen-limita 15 decembrie
    • Pana joi, 15 decembrie 2016, contribuabilii obligatia sa efectueze plata celei de a doua rate de 50% din impozitul pe veniturile din activitati agricole impuse pe baza de norme de venit, precum si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) aferente acestor venituri, pentru anul 2016. Contribuabilii care realizeaza venituri de aceasta natura datoreaza impozit de 16% si contributie de asigurari sociale de sanatate, in cota de 5,5% asupra venitului stabilit pe baza normelor anuale de...» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.