Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Patru din zece romani sunt atasati fata de compania in care lucreaza

02-Nov-2010
1467
Aproximativ patru din zece romani au un nivel ridicat de atasament fata de compania pentru care lucreaza, iar cei mai apropiati de locul de munca sunt angajatii din domeniile educatie, energetic si al utilitatilor, dar si din agricultura, potrivit unui studiu al companiei de cercetare GfK Romania.

GfK Romania a desfasurat in luna septembrie a acestui an un studiu de masurare a nivelului de atasament al romanilor fata de actualul loc de munca. Studiul s-a desfasurat online, pe un esantion de 602 persoane active profesional, cu educatie medie si superioara.

"Coordonata fata de care romanii manifesta cea mai favorabila atitudine este echipa de lucru - respectul reciproc, spiritul de camaradenie, sentimentul de responsabilitate fata de atingerea obiectivelor importante, dar si schimbul de informatii si cunostinte", se arata in studiu.

De asemenea, in studiu se precizeaza ca un alt capitol in sustinerea performantei unei companii fata de care romanii si-au exprimat o atitudine favorabila include modul in care firmele reusesc sa transmita clar obiectivele individuale si criteriile pentru realizarea acestora, precum si transparenta statusului financiar al companiei.

Cu toate acestea, potrivit GfK, feedback-ul catre angajati pare sa se concentreze intr-o masura mai mica pe punctele tari ale acestora.
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Vezi detalii
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii
Cartea Verde a Contabilitatii
Vezi detalii

"Preocuparea fata de dezvoltarea carierei oamenilor pe care ii conduc nu este, cel putin in prezent, un punct forte al angajatorilor locali, aceasta fiind ultima arie din clasament in ceea ce priveste gradul de satisfactie al angajatilor. Cu toate ca un segment relativ mare dintre cei intervievati considera ca pot avea un dialog deschis cu managerul lor direct despre dezvoltarea lor profesionala, ce lipseste in acest moment este un sistem de tip meritocratie care sa stea la baza deciziei de avansare, dar si interesul manifest al top managementului in ceea ce priveste dezvoltarea carierei angajatilor", a declarat, intr-un comunicat, Marina Udroiu, expert in cercetare organizationala, specialist GfK Employee Engagement Tool.

Din punct de vedere geografic, studiul GfK arata ca nivelul de angajament cel mai ridicat este manifestat de salariatii din Muntenia, Dobrogea, Oltenia (aproape 50%) si cel mai scazut de cei din Moldova si Transilvania (37%). In orasele medii se concentreaza o proportie mai mare de atasament al angajatilor, spre deosebire de orasele mari.

O alta concluzie a GfK este ca femeile sunt mai implicate in activitatea organizatiei pentru care lucreaza decat barbatii, iar acest grad de angajament creste odata cu varsta in cazul ambelor sexe.

Din punct de vedere al ocupatiei, studiul companiei de cercetare arata ca cei din top management se declara in mai mare masura implicati decat angajatii de pe alte nivele profesionale, iar cei cu studii medii ii devanseaza la acest capitol pe cei cu studii superioare.

Angajatii din domeniile educatie, energetic si al utilitatilor, dar si din agricultura sunt cei mai atasati de locul lor de munca (peste 50% dintre ei) in vreme ce, din punct de vedere al veniturilor, mai fideli sunt cei cu venituri de peste 1.500 lei, potrivit companiei de cercetare.

GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piata la nivel mondial, cu peste 10.000 de angajati si colaboratori, operand in circa 100 tari. Filiala din Romania a fost infiintata in 1992.

Sursa: MEDIAFAX


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Patru din zece romani sunt atasati fata de compania in care lucreaza":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Declaratii si plati obligatorii pana la 20, respectiv 25 ianuarie 2017
    • Cele mai importante obligatii declarative si de plata sunt reamintite in aceasta de perioada de catre ANAF. Aducem astfel in atentia contribuabililor interesati lista de declaratii si plati cu termene stabilite pentru 20, respective 25 ianuarie 2017. ATENTIE! ANAF a propus prelungirea cu doua zile a termenului limita pentru depunerea declaratiilor fiscale si plata creantelor scadente la 25 ianuarie 2017 ANAF a inaintat proiectul de Ordonanta de Urgenta privind prorogarea termenului de depunere a...» citeste mai departe aici

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • ANAF propune spre aprobare formulare pentru stabilirea din oficiu a CAS pentru persoanele fizice
    • ANAF adapteaza formularele utilizate de organele fiscale pentru stabilirea din oficiu a CAS pentru presoanele fizice, in cazul in care acestea nu-si indeplinesc obligatiile declarative conform prevederilor legale stabilite la art.106, art.107 si art.342 alin. (1) din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala. Persoanele fizice care datoreaza contributie de asigurari sociale au, potrivit legii, obligatii declarative. Nedepunerea declaratiei fiscale da dreptul organului fiscal sa...» citeste mai departe aici

  • Plafon microintreprindere. Care e regimul fiscal in 2017?
    • In cele ce urmeaza, tinem cont de faptul ca pentru incadrarea microintreprinderilor criteriul referitor la numarul salariatilor a fost eliminat din Codul fiscal. Asadar, stabilim in ce masura o societate cu peste 10 salariati poate plati cota de 1% daca respecta celelalte conditii. De asemenea, vom vedea ce plafon se ia in calcul pentru anul 2017 de la sfarsitul anului 2016 in vederea pastrarii cotei de impozitare pe veniturile microintreprinderilor sau a trecerii de la platitor de impozit pe...» citeste mai departe aici

  • Despre microintreprinderi si economia Romaniei. Ce cred specialistii
    • Mai multi specialisti si oameni de afaceri sunt de parere ca economia Romaniei isi continua trendul ascendent si ca unele masuri lipsite de predictibilitate fiscala nu vor influenta semnificativ dezvoltarea economica. Intr-un interviu pentru Capital.ro, consultantul fiscal Adrian Benta a precizat ca, in opinia sa, stabilitea economica a Romaniei, per ansamblu, "nu poate fi amenintata prin masurile propuse de noua putere politica din Romania. Cu siguranta vor fi masuri care afecteaza echilibrul...» citeste mai departe aici

  • Gestiunea furnizorilor si a clientilor: exemple si explicatii
    • Pentru orice firma, gestiunea furnizorilor este unul dintre elementele vitale ale companiei. Un fel de sistem circulator care trebuie sa oxigeneze la timp intregul organism pentru a putea functiona la parametrii corecti. Mai ales cand vorbim despre firme care detin stocuri, au activitate de productie si au achizitii sau vanzari frecvente, in cantitati mici si diferite. Intr-o astfel de companie, gestionarea furnizorilor este extrem de costisitoare, atat ca timp cat si ca volum de documente...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.