Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Procedura de reorganizare si contract prestari servicii. In ce conditii se poate intocmi?

16-Ian-2015
1071
In analiza urmatoare, firma A se afla in procedura de reorganizare si doreste externalizarea unor servicii (contabilitate, resurse umane).

Vom vedea cum se semneaza cu firma A un contract de prestari servicii deoarece administratorul doreste sa pastreze din persoanele care lucreaza la aceasta ora in contabilitate.

Prevederi referitoare la deontologia profesionistilor contabili (firme de contabilitate) sunt cuprinse in Codul etic national al profesionistilor contabili din Romania, adoptat de Consiliul Superior al CECCAR in baza Hotararii 70/ 21 ianuarie 2006.

In principiu, puteti incheia un contract de prestari servicii cu societatea A, dar nu puteti fi si angajat al acestei societati in acelasi timp. In acest contract de prestari servicii contabilitate trebuie sa fie prevazute, punctual, toate documentele pe care clientul le preda firmei de contabilitate si termenul de predare a acestora si documentele, rapoartele, situatiile pe care firma de contabilitate le efectueaza , respective termenele de predare ale acestora. De asemenea, in contractul de prestari servicii pot fi prevazute orice alte termene si conditii, inclusiv informatii referitoare la semnaturile documentelor, stabilite de comun acord,necesare pentru buna desfasurare a activitatii.
Cartea Verde a Contabilitatii 2016: legislatie fiscal-contabila
Cartea Verde a Contabilitatii 2016: legislatie fiscal-contabila
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Manualul de politici contabile, 100% editabil
Manualul de politici contabile, 100% editabil
Vezi detalii

Din punctul de vedere al semnarii documentelor, acestea sunt semnate conform prevederilor din contractul de prestari servicii, asa cum s-a mentionat anterior. In general, documentele primare ale clientului, daca sunt intocmite de acesta se semneaza de catre client, iar toate celelalte documente (jurnalele de vanzari si cumparari, registrul de casa daca este cazul,registrele obligatorii,balanta de verificare, declaratiile fiscale s.a.) sunt semnate de firma de contabilitate. Situatiile financiare anuale si raportarile semestriale sunt semnate de ambele societati.

Raspuns oferit de specialistii PortalContabilitate.ro




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Procedura de reorganizare si contract prestari servicii. In ce conditii se poate intocmi?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.