Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Romania abunda in fonduri de administrare a pensiilor facultative

27-Iul-2011
1374
Mai multe autorizatii au fost eliberate saptamana aceasta de catre Consiliul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) pentru societati si fonduri de administrare a pensiilor facultative.

Printre acestea se numara si S.C. Aviva Pensii Private - Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. care a fost autorizata ca societate de administrare a fondurilor de pensii facultative. A fost astfel autorizat si prospectul actualizat al schemei de pensii facultative pentru Fondul de Pensii Facultative 'Pensia Mea'.

In plus, a fost aprobata si autorizarea prealabila a preluarii administrarii Fondului de Pensii Facultative 'Pensia Mea' de catre S.C. Aviva Pensii Private - Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. de la S.C. Aviva Asigurari de Viata S.A.

Consiliul a emis si autorizarea prealabila a fuziunii Fondului de Pensii Facultative OTP 'Strateg', fond absorbit, administrat de catre S.C. Onix Asigurari S.A., cu Fondul de Pensii Facultative 'Stabil', fond absorbant, administrat de catre S.C. Generali Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.

In acelasi timp, S.C. Aviva Pensii Private - Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. a solicitat autorizarea ca societate de administrare a fondurilor de pensii facultative, in vederea preluarii in administrare a Fondului de Pensii Facultative 'Pensia Mea', administrat in prezent de catre S.C. Aviva Asigurari de Viata S.A.
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Preturi de Transfer - Curs video
Preturi de Transfer - Curs video
Vezi detalii
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii

CSSPP precizeaza ca operatiunea de preluare a administrarii unui fond de pensii facultative (Pilonul III) de catre un administrator al unui fond de pensii administrat privat (Pilonul II) se supune prevederilor Normei nr. 8/2010, emisa de CSSPP in aplicarea Legilor de baza ale sistemului de pensii private.

Potrivit regulilor impuse de Norma nr. 8/2010, S.C. Aviva Asigurari de Viata S.A. va transmite in scris, tuturor participantilor la Fondul de Pensii Facultative 'Pensia Mea', notificarea privind procesul de preluare a administrarii acestuia de catre S.C. Aviva Pensii Private - Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. in termen de 30 de zile calendaristice de la data informarii, participantii se vor putea transfera fara penalitati la orice alt fond de pensii facultative, daca nu sunt de acord cu preluarea administrarii fondului.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Romania abunda in fonduri de administrare a pensiilor facultative":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Sistemul TVA la incasare in 2017. Conditii de eligibilitate si prevederi
    • Retineti, inainte de toate, ca in ce priveste sistemul TVA la incasare, avem urmatoarele doua componente importante: - exigibilitatea TVA se amana pana la data incasarii contravalorii integrale/partiale a livrarii de bunuri/prestarii de servicii, iar - dreptul de deducere a TVA este amanat pana la data la care TVA aferenta bunurilor/serviciilor a fost platita furnizorului/prestatorului . Persoanele care sunt eligibile pentru aplicarea sistemului TVA la incasare: - persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Plafon microintreprindere. Care e regimul fiscal in 2017?
    • In cele ce urmeaza, tinem cont de faptul ca pentru incadrarea microintreprinderilor criteriul referitor la numarul salariatilor a fost eliminat din Codul fiscal. Asadar, stabilim in ce masura o societate cu peste 10 salariati poate plati cota de 1% daca respecta celelalte conditii. De asemenea, vom vedea ce plafon se ia in calcul pentru anul 2017 de la sfarsitul anului 2016 in vederea pastrarii cotei de impozitare pe veniturile microintreprinderilor sau a trecerii de la platitor de impozit pe...» citeste mai departe aici

  • Gestiunea furnizorilor si a clientilor: exemple si explicatii
    • Pentru orice firma, gestiunea furnizorilor este unul dintre elementele vitale ale companiei. Un fel de sistem circulator care trebuie sa oxigeneze la timp intregul organism pentru a putea functiona la parametrii corecti. Mai ales cand vorbim despre firme care detin stocuri, au activitate de productie si au achizitii sau vanzari frecvente, in cantitati mici si diferite. Intr-o astfel de companie, gestionarea furnizorilor este extrem de costisitoare, atat ca timp cat si ca volum de documente...» citeste mai departe aici

  • Despre microintreprinderi si economia Romaniei. Ce cred specialistii
    • Mai multi specialisti si oameni de afaceri sunt de parere ca economia Romaniei isi continua trendul ascendent si ca unele masuri lipsite de predictibilitate fiscala nu vor influenta semnificativ dezvoltarea economica. Intr-un interviu pentru Capital.ro, consultantul fiscal Adrian Benta a precizat ca, in opinia sa, stabilitea economica a Romaniei, per ansamblu, "nu poate fi amenintata prin masurile propuse de noua putere politica din Romania. Cu siguranta vor fi masuri care afecteaza echilibrul...» citeste mai departe aici

  • Refacturarea cheltuielilor. Cum procedam pentru o microintreprindere?
    • Stabilim mai jos care este tratamentul fiscal pentru o societate platitoare de impozit pe venit (microintreprindere) pentru veniturile realizate din refacturarea cheltuielilor cu utilitatile (curent, apa, intretinere etc). Societatea detine un spatiu comercial pe care il inchiriaza unei alte societati, iar refacturarea cheltuielilor de utilitati se face exact la valoarea acestora (fara a se adauga nimic in plus). Vom vedea daca societatea datoreaza impozit pe venit pentru sumele incasate din...» citeste mai departe aici

  • ANAF in control! Cei vizati au atestate de comercializare produse accizabile
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin Directia Generala a Vamilor, efectueaza in perioada 03.01.2017-31.01.2017, o operatiune de identificare si avertizare a agentilor economici asupra consecintelor nedepunerii, pana la data de 15.02.2017, a cererilor pentru obtinerea noilor atestate pentru comercializare si distributie in sistem angro/en detail de produse energetice, bauturi alcoolice si tutun prelucrat. Astfel, cei ce detin atestate pentru desfasurarea activitatii de distributie si...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.