Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Schimbari in conducerea Fondului National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii

02-Mar-2016
348

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM) are o noua conducere dupa ce, pe data de 24.02.2016, mandatul Silviei Ciornei de Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie a expirat.

Functia de Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al FNGCIMM va fi preluata de Dragos Oltenescu, incepand cu 14.03.2016. Acesta a ocupat pana in prezent pozitia de Director Financiar si Membru al Comitetului Executiv al BNP Paribas Cardif Romania. Are o experienta locala si internationala de peste 15 ani in managementul companiilor de prestigiu din industrii precum cea financiar-bancara, consultanta si FMCG (Fast Moving Consumer Goods). Specializarile sale cuprind transformare organizationala, audit si risc operational, control intern, fuziuni si achizitii.

„Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM) este o institutie financiara extrem de importanta din portofoliul Ministerului Finantelor Publice. Asigurarea unui management profesionist, depolitizat si eficient in toate institutiile aflate in subordinea statului roman este o prioritate pentru actualul Guvern”, a declarat ministrul Finantelor Publice, Anca Dragu.

Mandatul noii conduceri va urmari reformarea, eficientizarea si repozi?ionarea Fondului in raport cu institutiile financiare partenere precum si asigurarea implementarii in bune conditii a programelor de garantare ale Guvernului Romaniei.

"Sunt onorat sa ma alatur colectivului din FNGCIMM. Mandatul primit este unul de reconstructie si transformare a acestei institutii si sunt convins ca, impreuna cu viitorii mei colegi, vom reusi sa aducem Fondul la o performanta in linie cu cerintele pietei si ale actionarului principal” a spus Dragos Oltenescu.

Ministerul Finantelor Publice isi propune ca pana la sfarsitul anului sa implementeze principiile guvernantei corporatiste mentionate in OUG 109/2011.

Pana la preluarea functiei de catre Dragos Oltenescu, conducerea executiva interimara este asigurata de Viorel Cirstea, in calitate de director general adjunct, care pana in prezent a ocupat functia de director executiv al Directiei raportari si validari garantii FNGCIMM.

Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii


Sursa: MFP

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Schimbari in conducerea Fondului National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

  • Cerinte in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta
    • Redam, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 - OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cerintele in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta: (1) Inainte ca un contract, altul decat un contract la distanta sau un contract in afara spatiilor comerciale, sau orice oferta similara sa...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Surplus realizat din rezerve din reevaluare si acoperirea pierderilor contabile. Cum procedam?
    • In analiza urmatoare, la data de 31.12.2014 societatea prezinta: - pierdere contabila neta din anii precedenti in suma de 500.000 lei (cont 1171); - rezultat reportat (pierdere) provenit din corectarea erorilor contabile in suma de 10.000 lei, - pierdere exercitiu curent 300.000 lei (cont 121), - rezultat reportat reprezentand surplus realizat din rezerve din reevaluare (cont 1175) in suma de 60.000 lei. Avand in vedere prevederile OMFP 1802/2014 pct. 109 alin. 1 si alin. 2, stabilim daca poate...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.