Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Schimbari in conducerea Fondului National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii

02-Mar-2016
399

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM) are o noua conducere dupa ce, pe data de 24.02.2016, mandatul Silviei Ciornei de Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie a expirat.

Functia de Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al FNGCIMM va fi preluata de Dragos Oltenescu, incepand cu 14.03.2016. Acesta a ocupat pana in prezent pozitia de Director Financiar si Membru al Comitetului Executiv al BNP Paribas Cardif Romania. Are o experienta locala si internationala de peste 15 ani in managementul companiilor de prestigiu din industrii precum cea financiar-bancara, consultanta si FMCG (Fast Moving Consumer Goods). Specializarile sale cuprind transformare organizationala, audit si risc operational, control intern, fuziuni si achizitii.

„Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM) este o institutie financiara extrem de importanta din portofoliul Ministerului Finantelor Publice. Asigurarea unui management profesionist, depolitizat si eficient in toate institutiile aflate in subordinea statului roman este o prioritate pentru actualul Guvern”, a declarat ministrul Finantelor Publice, Anca Dragu.

Mandatul noii conduceri va urmari reformarea, eficientizarea si repozi?ionarea Fondului in raport cu institutiile financiare partenere precum si asigurarea implementarii in bune conditii a programelor de garantare ale Guvernului Romaniei.

"Sunt onorat sa ma alatur colectivului din FNGCIMM. Mandatul primit este unul de reconstructie si transformare a acestei institutii si sunt convins ca, impreuna cu viitorii mei colegi, vom reusi sa aducem Fondul la o performanta in linie cu cerintele pietei si ale actionarului principal” a spus Dragos Oltenescu.

Ministerul Finantelor Publice isi propune ca pana la sfarsitul anului sa implementeze principiile guvernantei corporatiste mentionate in OUG 109/2011.

Pana la preluarea functiei de catre Dragos Oltenescu, conducerea executiva interimara este asigurata de Viorel Cirstea, in calitate de director general adjunct, care pana in prezent a ocupat functia de director executiv al Directiei raportari si validari garantii FNGCIMM.

Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii


Sursa: MFP

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Schimbari in conducerea Fondului National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Modificarile valabile in 2017 pentru Declaratia 300 decont TVA
    • OPANAF 591/2017 a modificat la acest inceput de an modelul si continutul pentru Declaratia 300 (Decont TVA). De retinut ca se utilizeaza noul model de formular 300 „Decont de taxa pe valoarea adaugata” in varianta impusa de OPANAF nr. 591/27 ianuarie 201 pentru obligatiile fiscale valabile incepand cu 1 ianuarie 2017. Principalele modificari aduse in ce priveste Declaratia 300 decont TVA in 2017: Click aici pentru D 300 model 2017! - s-a introdus randul 26: Compensatia in cota...» citeste mai departe aici

  • Mai putine formulare de depus in 2017! Ce contribuabili scapa de D 392 A si 392B?
    • ANAF a anuntat recent ca se anuleaza pentru declaratiile 392A si 392B (D 392A si D 392B) obligativitatea de depunere pentru anumite categorii de contribuabili. Astfel, contribuabilii neinregistrati sau inregistrati in scopuri de TVA si a caror cifra de afaceri este inferioara sumei de 220.000 lei la data de 31.12.2016 nu mai au obligatia completarii si depunerii formularului 392A - "Declaratie informativa privind livrarile de bunuri si prestarile de servicii efectuate in anul 2016"-, respectiv a...» citeste mai departe aici

  • Sinteza Fiscalitatea.ro: Noutati din legislatia fiscala si modificari TVA
    • In ultima perioada au fost propuse mai multe modificari legislative si au fost adoptate masuri noi care schimba din nou reglementarile din domeniul fiscal. Avem astfel o procedura clarificata de ANAF in ce priveste anularea codului de TVA, beneficii noi pentru bugetari, un termen-limita de depunere pentru unele declaratii si, totodata, se va aplica TVA zero pentru vanzarea de cladiri si alte tranzactii. ANAF aduce lamuriri privind modul de anulare a codului de TVA ANAF a transmis recent...» citeste mai departe aici

  • In ce conditii se poate incheia un contract de antrepriza reglementat de Codul civil?
    • Regasiti mai jos conditiile in care se poate incheia un contract de antrepriza, reglementat de Codul Civil, art. 1851-1873, cu o persoana fizica, cu exceptia persoanei fizice autorizate. Iata raspunsul oferit de specialist: In functie de tipul activitatii, se va putea incheia fie un contract individual de munca, fie un contract de antrepriza incheiat in baza Codului civil. Daca activitatea este dependenta se va incheia contract individual de munca cu timp partial sau norma intreaga. Daca...» citeste mai departe aici

  • Ce regim TVA se aplica pentru bunuri expediate in afara UE de catre furnizor in contul cumparatorului din UE?
    • In randurile de mai jos, stabilim cum se procedeaza in situatia unui contract cu un partener din Austria, iar marfa este transportata in Turcia in calitate de furnizor sau o persoana in contul meu (firma transportatoare). Stabilim daca factura emisa catre partenerul din statul strain UE va fi fara TVA, caz in care vom vedea daca se va mentiona pe factura locul livrarii (Turcia). De asemenea, stabilim ce documente sunt necesare pentru a justifica scutirea de TVA. Iata raspunsul specialistului:...» citeste mai departe aici

  • Acordare tichete de incentivare. Care e regimul fiscal?
    • Stabilim prin cele de mai jos ce tratament fiscal se aplica la acordarea de tichete incentivare catre partenerii comerciali in vederea stimularii vanzarilor si care este cadrul legal. Tichetele de incentivare se acorda in cadrul campaniilor pentru fidelizarea clientilor care, pentru un numar de achizitii, beneficiaza de aceste tichete in locul reducerilor comerciale. Potrivit punctului 437 alin. (3) din OMFP 1802/2014, in cazul in care entitatea practica alte sisteme de fidelizare a clientilor...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.