Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Studiu: Statele vor proiecte de milioane, cu doi lei in buzunar

12-Iun-2013
854
Organizatiile din sectorul public din toata lumea se afla in fata unei mari provocari: cum sa faca mai mult cu mai putine resurse. Noua normalitate impune guvernelor si organizatiilor guvernamentale sa furnizeze servicii accesibile intr-un context de taieri bugetare destinate reducerii deficitului.

Raportul PwC, „The Future of Government - Viitorul Guvernarii”, se uita la transformarile din ultimii sase ani, o perioada in care guvernele s-au straduit sa tina pasul cu asteptarile in continua schimbare ale cetatenilor si cu progresul rapid in domeniul tehnologiei – pe fundalul unei reduceri a fondurilor destinate serviciilor publice.

“Organizatiile publice de maine vor trebui sa se comporte destul de diferit fata de prezent: adaptandu-se la schimbare precum un organism viu, creand prototipuri si evoluand astfel incat sa raspunda nevoilor societatii pe masura ce acestea cresc”, a declarat Daniel Anghel, Partener, Consultanta Fiscala, Liderul echipei de Servicii pentru Sectorul Public, PwC Romania.

“O provocare majora este descoperirea de noi cai pentru a derula colaborari strategice si parteneriate cu alte sectoare ale societatii”, a adaugat Anghel. 

Cum se poate materializa aceasta viziune? Pentru inceput, organizatiile trebuie sa se priveasca prin trei lentile diferite care sa le ghideze comportamentul: orientarea catre cetatean, echilibrul intern/extern si rezultate sustenabile
In plus, exista patru caracteristici cheie pe care liderul din sectorul public trebuie sa le aiba in viitor. Acestea vor influenta comportamentele necesare pentru a livra rezultate si impact:
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii


· Agilitate: pregatit sa anticipeze situatii, sa se adapteze si sa reactioneze rapid la evenimente neasteptate si intr-o maniera eficienta din punct de vedere al costurilor;
· Inovare: capabil sa genereze idei si sa livreze modele, accelerandu-le impactul;
· Conectare: colaboreaza cros-sectorial/organizational/international pentru a livra servicii prin parteneriate/proiecte de colaborare tip venture/creatie/design;
· Transparenta: in aceasta era a erodarii increderii si legitimitatii, este cu adevarat responsabil pentru actiuni si rezultate;

Concluziile raportului PwC arata ca actorii din domeniul public trebuie sa se comporte diferit fata de trecut si sa-si imbunatateasca abilitatile de management necesare dirijarii resurselor in mod eficace si eficient.

“Nu subestimam amploarea transformarilor necesare, in special pentru acele organizatii care au mii de oameni in subordine. Realizarea transformarii va solicita un leadership agil si inspirational, precum si o strategie pentru managementul talentelor axata pe atragerea, dezvoltarea si retentia oamenilor cu atitudinea si comportamentele corespunzatoare”, a conchis Daniel Anghel. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Studiu: Statele vor proiecte de milioane, cu doi lei in buzunar":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Articole similare

Editorialul zilei: Piratii moderni din Bahamas
Mai multe articole despre resurse limitate




Subiectele saptamanii

  • ANAF aduce lamuriri privind modul de anulare a codului de TVA
    • ANAF a transmis recent informatii oficiale referitoare la modul de anulare a codului de TVA. Raspunsul a vizat cateva interventii ale domnului Adrian Benta, consultant fiscal, in ce priveste anularea codului de TVA. Iata explicatiile oferite de ANAF: Procedura efectiva de anulare a inregistrarii in scopuri de TVA se realizeaza in urma unei discutii fata in fata cu persoana impozabila, identificata cu risc fiscal. Aceste persoane sunt invitate la sediul organului fiscal, in vederea evaluarii...» citeste mai departe aici

  • Ce declaratii fiscale depunem pana la 27 februarie?
    • Prin cele ce urmeaza, reamintim contribuabililor interesati ca, luni, 27 ianuarie 2017, inclusiv, este ultima zi in care se pot depuna la administratiile financiare teritoriale, urmatoarele declaratii: - Formular 010 - Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica. Se completeaza, pentru anul 2017, de persoanele juridice romane platitoare de impozit pe profit care la data de 31 decembrie 2016 indeplinesc...» citeste mai departe aici

  • Luni, 27 februarie 2017, expira termenul pentru declararea impozitului pe profit pentru anumite categorii de contribuabili
    • Potrivit art.41, alin.(5) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a declara si plati impozitul pe profit pana la data de 25 februarie inclusiv a anului urmator celui pentru care se calculeaza impozitul, urmatoarele categorii de contribuabili: - organizatiile nonprofit; - contribuabilii care obtin venituri majoritare din cultura cerealelor, a plantelor tehnice si a cartofului, pomicultura si viticultura. Intrucat termenul limita...» citeste mai departe aici

  • Trecerea de la micro la impozit pe profit. Cum procedam la aplicarea plafonului de 45.000 euro?
    • In analiza de mai jos, avem o societate a trecut de la data de 01.01.2017 la impozitul pe venit. La data de 31.12.2016 veniturile erau sub 100.000 euro. Capitalul social al societatii este de 69.000 lei, societatea opteaza sa treaca la impozit pe profit de la data de 01.02.2017. Vom vedea cum trebuie depusa declatia 100 pentru primul trimestru si daca se depune D100 cu impozit microintreprindere pentru luna ianuarie pana in data de 25.02.2017 si pana in data de 25.04.2017 se va depune D100 cu...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 010 microintreprindere dizolvare cu lichidare. Ce ne sfatuieste specialistul?
    • In analiza noastra de mai jos, avem ca exemplu o societate comerciala, platitoare de impozit pe venit, care hotaraste dizolvarea cu lichidare a intreprinderii. Vom stabili cand trebuie depusa la ANAF declaratia 010 cu trecere de la platitor de impozit pe venit la platitor de impozit pe profit. Microintreprinderea este persoana juridica romana care indeplineste cumulativ la data de 31 decembrie a anului anterior conditiile prevazute la art. 47 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile ulterioare....» citeste mai departe aici

  • Asigurarea medicala de sanatate pentru companii, deductibilitate fiscala de 400 de euro pe an
    • La inceput de 2017, una dintre cele mai cunoscute companii de servicii profesionale, de consultanta si audit din lume, PWC, afirma ca rata de crestere a costurilor medicale va fi de 6,5%, procent egal cu cel din anul precedent. In ceea ce priveste companiile care ofera planuri de asigurare de sanatate ca beneficiu la angajare, cea mai mare contributie la costurile angajatorului o au serviciile medicale in regim de spitalizare continua. Mai exact, ponderea acestora in costurile medicale suportate...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.