Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Suprematia biroului se apropie de sfarsit?

23-Mai-2011
1252
Conform unui sondaj la care au participat 600 de directori de companii din intreaga lume, nevoia de spatii de birouri va scadea, ca rezultat al modalitatilor de lucru viitoare, iar biroul va deveni "un loc utilizat ocazional".

"Aproape 60% din respondentii sondajului din organizatiile mari au preconizat o scadere a nevoii de spatii de birouri, ca rezultat al modalitatilor de lucru viitoare, si doar 7% au preconizat o crestere a nevoii de astfel de spatii. Peste jumatate din respondenti (51%) au mentionat ca biroul va deveni un loc utilizat ocazional", se arata intr-un comunicat al companiilor care au efectuat sondajul, Regus, furnizor de spatii de lucru flexibile, si Unwired, specializata in viitorul domeniului ocupational.

"Pe masura ce lumea virtuala castiga teren, valorificarea agilitatii si crearea unui puternic argument comercial pentru schimbarea modului in care muncim vor deveni esentiale. (...) Viitorul in domeniul ocupational va implica organizatii care se indreapta catre un model de lucru mai flexibil, in care angajatii vor avea posibilitatea de a-si alege felul cum este cheltuit bugetul pentru propriul spatiu de birou", a declarat intr-un comunicat Bob Gaudreau, vicepresedinte executiv al Regus.

Reprezentantii Unwired au declarat, de asemenea, ca angajatorii vor fi obligati sa gaseasca o noua unitate de masura pentru costul "asigurarii conditiilor de munca", lasand in urma abordarea traditionala a conceptelor de chirie si rate, intr-o lume bazata pe metri patrati.

Studiul a aratat ca 62,5% dintre intreprinderile mari studiate au dezvoltat deja noi modalitati de lucru si ca doar 12% dintre persoanele intervievate doresc sa lucreze de acasa. Aproape 80% dintre respondenti afirma ca beneficiaza de tehnologia necesara pentru a fi productivi la locul de munca si ca primesc din ce in ce mai multe resurse tehnologice care sa le permita sa lucreze indiferent unde s-ar afla.
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii

Totodata, peste 70% dintre cei intervievati cred ca angajatii tineri, cei activi la inceputul mileniului si generatia care inca merge la scoala, vor accepta mai usor munca in mediul virtual si vor respinge ideea de a munci intr-un birou traditional.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Suprematia biroului se apropie de sfarsit?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 6 categorii noi de operatiuni vor avea TVA zero de la 1 martie
    • Potrivit unui nou proiect de lege, mai multe operatiuni de livrare vor avea TVA zero de la 1 martie, in cazul in care proiectul va fi aprobat. Totodata, odata cu noul proiect, se propune si majorarea plafonului de TVA de la 220.000 lei la 300.000 lei (circa 85.000 euro). Iata care sunt categoriile de operatiuni pentru care ar urma sa se aplice TVA zero, conform proiectului: Cota redusa de 0% se aplica asupra bazei de impozitare pentru urmatoarele livrari de bunuri si prestari de servicii: a)...» citeste mai departe aici

  • Creante neincasate si eliminate prin planul de reorganizare. Ce cheltuieli se deduc?
    • In analiza de mai jos, avem situatia in care societate comerciala A, parte afiliata a societatii B, are creante (clienti neincasati) fata de societatea B. Societatea B se afla in inolventa conform Legii 85/2006. I se aproba un plan de reorganizare conform caruia creantele societatii A nu se vor putea achita vreodata. Stabilim ce trebuie sa faca societate A pentru a asigura o imagine fidela a patrimoniului, daca sunt deductibile cheltuielile cu anularea acestor creante, precum si in ce fel se...» citeste mai departe aici

  • Firmele pot emite cereri de finantare nerambursabila. Ce conditii trebuie indeplinite?
    • Intreprinderile mici si mijlocii pot aplica, incepand de azi, pentru finantare nerambursabila cuprinsa intre 200.000 euro si 1 milion de euro. Ajutorul nerambursabil, cuprins intre 200.000 de euro si 1 milion de euro, se acorda ca ajutor nerambursabil firmelor pentru investii in active corporale noi, construirea si extinderea spatiilor de productie, dotari diverse, investitii in realizarea de instrumente de comercializare online. Obiectivul prezentei masuri de sprijin il reprezinta imbunatatirea...» citeste mai departe aici

  • Legea nr. 5/2017 pentru aprobarea plafoanelor unor indicatori specificati in cadrul fiscal-bugetar
    • Redam mai jos Legea nr. 5/2017 pentru aprobarea plafoanelor unor indicatori specificati in cadrul fiscal-bugetar pe anul 2017 a fost publicata in Monitorul Oficial nr. nr. 126 din 16/02/2017. Art. 1. - Prezenta lege aproba plafoanele unor indicatori specificati in cadrul fiscal-bugetar, potrivit dispozitiilor art. 26 alin. (2) si art. 29 alin. (1) din Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010, republicata. Art. 2. - (1) Plafonul soldului bugetului general consolidat, exprimat ca...» citeste mai departe aici

  • Retur bunuri in garantie din UE. Masuri de simplificare pentru TVA. Ce inregistrari contabile se fac?
    • O societate comerciala vinde produse finite in UE. Produsele au si garantie. In cazul in care produsele se defecteaza, clientul extern le returneaza si furnizorul le va inlocui. Cand produsele se intorc au nota de retur, dar clientul extern plateste factura catre furnizorul din Romania mai putin cu valoarea produselor returnate. Vom vedea care sunt inregistrarile contabile la furnizorul din Romania si care este tratamentul fiscal in ce priveste TVA-ul. De asemenea, vom vedea care este documentul...» citeste mai departe aici

  • Romania a sustinut masurile de combatere a evaziunii fiscale in cadrul ECOFIN
    • Ministrul finantelor publice, Viorel stefan, a sustinut pozitia Romaniei in cadrul Consiliului pentru Afaceri Economice si Financiare al Uniunii Europene (ECOFIN) la reuniunea din 21 februarie a.c., consacrata in principal tematicii combaterii evaziunii fiscale. Primul punct pe agenda discutiilor l-a reprezentat propunerea de modificare a directivei Consiliului (UE) 2016/1164 in ceea ce priveste tratamentele neuniforme ale elementelor hibride care implica tari terte (ATAD 2). Propunerea face...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.