Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate

15-Iul-2013
1026
Aproximativ 1 000 de intreprinderi nou-infiintate si alte intreprinderi extrem de inovatoare vor primi, in cadrul unei noi etape de finantare, granturi in valoare de 100 de milioane de euro din partea parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului. Ajutorul este menit sa contribuie la dezvoltarea de aplicatii si alte servicii digitale, in domenii precum transportul, sanatatea, sistemele de fabricatie inteligente, energie si mass-media.

Doamna Neelie Kroes, vicepresedinta a Comisiei Europene, a declarat: "in decembrie anul trecut, la Paris, in cadrul conferintei "Le Web", am promis intreprinderea unor actiuni, iar acum acestea se materializeaza. in Europa avem nevoie de mai multa inovare si de o economie mai digitala, iar primul pas este asigurarea unui ecosistem mai bun pentru noile intreprinderi. Ne indeplinim promisiunile."

Aceasta a treia etapa a finantarii in cadrul parteneriatului vizeaza dezvoltarea de noi aplicatii si servicii on-line in diverse domenii. Finantarea va fi canalizata prin 20 de consortii - echipe din ecosistemul digital - care includ: acceleratoare, platforme de finantare participativa, societati financiare cu capital de risc, spatii de colaborare, organizatii de finantare regionala, intreprinderi din domeniul tehnologiei si asociatii de IMM-uri. Consortiile castigatoare vor fi selectate in functie de modul in care intentioneaza sa isi maximizeze impactul economic al finantarii lor la nivelul ecosistemului digital.

Serviciile si aplicatiile se vor construi in jurul tehnologiilor dezvoltate in cadrul programului Comisiei de parteneriat public-privat pentru internetul viitorului.

Acest anunt de finantare este al treilea si ultimul apel deschis in cadrul parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului, lansat in 2011 si care dispune de un buget in valoare de 500 de milioane de euro. Parteneriatul are drept obiectiv sa ajute intreprinderile si guvernele sa valorifice internetul mobil si revolutia datelor si sa stimuleze inovarea si crearea de locuri de munca in industriile digitale ale Europei (a se vedea IP/11/525).
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii
Capcanele comertului online
Capcanele comertului online
Vezi detalii
Ghid practic Excel
Ghid practic Excel
Vezi detalii


Parteneriatul public-privat pentru internetul viitorului este menit sa faciliteze crearea de infrastructuri si procese operationale mai inteligente, mai eficiente si mai durabile, printr-o mai buna integrare in reteaua de internet si prin dezvoltarea capacitatilor informatice. Acest parteneriat vizeaza diferite sectoare, cum ar fi transportul, sanatatea, mass-media, sistemele de fabricatie inteligenta si energia, definind posibile modele de afaceri inovatoare pentru aceste sectoare. in cadrul parteneriatului s-au elaborat tehnologii europene unice si s-au creat bazele pentru instrumente si servicii in domenii precum tehnologiile de tip cloud, orasele inteligente, volumul mare de date si internetul obiectelor.

In 2013, au demarat cinci proiecte mari, pentru a valida in mediul real tehnologiile dezvoltate. Platformele sectoriale elaborate in cadrul acestor proiecte vor fi puse la dispozitia IMM-urilor si a antreprenorilor din domeniul internetului pentru a crea diverse servicii si aplicatii.

Aceasta finantare face parte, de asemenea, din initiativa Comisiei StartUp Europe, destinata sa favorizeze si sa conecteze ecosistemele antreprenoriale din Europa pentru a ajuta intreprinderile nou-infiintate din domeniul tehnologiilor nu numai sa se lanseze in Europa, ci si sa continue sa se dezvolte in Europa. Initiativa consta in:

Leaders Club (a se vedea IP/13/262) - un grup independent de fondatori in domeniul antreprenoriatului bazat pe tehnologie, care servesc drept model pentru antreprenorii europeni din domeniul internetului;

- premii si concursuri - Europioneers ii recompenseaza pe doi dintre cei mai buni antreprenori europeni ai anului in domeniul tehnologiei (a se vedea IP/13/359). Tech All Stars identifica cea mai buna intreprindere nou-infiintata din Europa, oferindu-i acces la surse de finantare europeana si facilitandu-i contactul cu antreprenori de succes si alte persoane influente (a se vedea MEMO/13/557);

- crearea de retele - Reteaua acceleratorilor europeni initiaza si faciliteaza crearea unei retele europene de acceleratori de intreprinderi din sectorul internetului;

- incurajarea talentului european in domeniul internetului (prin educatie, precum "cursurile on-line deschise si in masa") - sprijinirea retelelor, programelor si resurselor pentru sisteme de barter, acceleratoare si incubatoare, precum si mentoring.



Sursa: Comisia Europeana
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016

Atentie contabili!

"Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilo!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • 32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic
    • Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online. De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax....» citeste mai departe aici

  • Comert cu ridicata. Ce documente solicita ANAF la un control inopinat?
    • Va prezentam mai jos principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat, desfasurat la contribuabilii din domeniul comertului cu ridicata. Avem astfel urmatoarele documente care trebuie prezentate OBLIGATORIU: 1. Atestat pentru distribuitie si comercializare angro de bauturi alcoolice si/sau tutun prelucrat (daca este cazul) 2. Documente care atesta provenienta marfurilor si de evidenta gestionara, care pot fi: - facturi/facturi externe (invoice) - avize de insotite a...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de la plata a impozitului pe profitul reinvestit. Cum procedam pentru a beneficia de facilitate?
    • In cazul urmator, societatea (platitoare de impozit profit trimestrial pe baza de calcule efective) are profit contabil si fiscal in primele 3 trimestre cumulat in suma de 1.000.000 lei. Nu a facut investitii in primele 3 trimestre si a inregistrat impozit profit in suma de 160.000 lei. Trimestrul IV luat separat se incheie pe zero profit sau pierdere atat brut cat si fiscal. In trimestrul IV se achizitioneaza si se pune in functiune un utilaj de 50.000 lei. Stabilim daca firma beneficiaza de...» citeste mai departe aici

  • Cerinte in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta
    • Redam, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 - OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cerintele in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta: (1) Inainte ca un contract, altul decat un contract la distanta sau un contract in afara spatiilor comerciale, sau orice oferta similara sa...» citeste mai departe aici

  • Noul Regulament General de Protectia Datelor si modificarile valabile din 2018
    • La inceputul anului in curs au fost publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele doua acte normative care compun pachetul legislativ privind protectia datelor la nivelul Uniunii Europene: - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), - Directiva (UE) 2016/680 referitoare la...» citeste mai departe aici

  • Surplus realizat din rezerve din reevaluare si acoperirea pierderilor contabile. Cum procedam?
    • In analiza urmatoare, la data de 31.12.2014 societatea prezinta: - pierdere contabila neta din anii precedenti in suma de 500.000 lei (cont 1171); - rezultat reportat (pierdere) provenit din corectarea erorilor contabile in suma de 10.000 lei, - pierdere exercitiu curent 300.000 lei (cont 121), - rezultat reportat reprezentand surplus realizat din rezerve din reevaluare (cont 1175) in suma de 60.000 lei. Avand in vedere prevederile OMFP 1802/2014 pct. 109 alin. 1 si alin. 2, stabilim daca poate...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Noul Cod Fiscal 2016!! Modificari in ceea ce priveste Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit si TVA-ul!

Cititi modificarile in vigoare de la 1 ianuarie, analizele si sfaturile specialistilor

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Noul Cod Fiscal: Impozite si taxe modificate in 2016"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.