Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate

15-Iul-2013
1046
Aproximativ 1 000 de intreprinderi nou-infiintate si alte intreprinderi extrem de inovatoare vor primi, in cadrul unei noi etape de finantare, granturi in valoare de 100 de milioane de euro din partea parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului. Ajutorul este menit sa contribuie la dezvoltarea de aplicatii si alte servicii digitale, in domenii precum transportul, sanatatea, sistemele de fabricatie inteligente, energie si mass-media.

Doamna Neelie Kroes, vicepresedinta a Comisiei Europene, a declarat: "in decembrie anul trecut, la Paris, in cadrul conferintei "Le Web", am promis intreprinderea unor actiuni, iar acum acestea se materializeaza. in Europa avem nevoie de mai multa inovare si de o economie mai digitala, iar primul pas este asigurarea unui ecosistem mai bun pentru noile intreprinderi. Ne indeplinim promisiunile."

Aceasta a treia etapa a finantarii in cadrul parteneriatului vizeaza dezvoltarea de noi aplicatii si servicii on-line in diverse domenii. Finantarea va fi canalizata prin 20 de consortii - echipe din ecosistemul digital - care includ: acceleratoare, platforme de finantare participativa, societati financiare cu capital de risc, spatii de colaborare, organizatii de finantare regionala, intreprinderi din domeniul tehnologiei si asociatii de IMM-uri. Consortiile castigatoare vor fi selectate in functie de modul in care intentioneaza sa isi maximizeze impactul economic al finantarii lor la nivelul ecosistemului digital.

Serviciile si aplicatiile se vor construi in jurul tehnologiilor dezvoltate in cadrul programului Comisiei de parteneriat public-privat pentru internetul viitorului.

Acest anunt de finantare este al treilea si ultimul apel deschis in cadrul parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului, lansat in 2011 si care dispune de un buget in valoare de 500 de milioane de euro. Parteneriatul are drept obiectiv sa ajute intreprinderile si guvernele sa valorifice internetul mobil si revolutia datelor si sa stimuleze inovarea si crearea de locuri de munca in industriile digitale ale Europei (a se vedea IP/11/525).
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017
Vezi detalii
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
Preturi de Transfer - Curs video
Preturi de Transfer - Curs video
Vezi detalii


Parteneriatul public-privat pentru internetul viitorului este menit sa faciliteze crearea de infrastructuri si procese operationale mai inteligente, mai eficiente si mai durabile, printr-o mai buna integrare in reteaua de internet si prin dezvoltarea capacitatilor informatice. Acest parteneriat vizeaza diferite sectoare, cum ar fi transportul, sanatatea, mass-media, sistemele de fabricatie inteligenta si energia, definind posibile modele de afaceri inovatoare pentru aceste sectoare. in cadrul parteneriatului s-au elaborat tehnologii europene unice si s-au creat bazele pentru instrumente si servicii in domenii precum tehnologiile de tip cloud, orasele inteligente, volumul mare de date si internetul obiectelor.

In 2013, au demarat cinci proiecte mari, pentru a valida in mediul real tehnologiile dezvoltate. Platformele sectoriale elaborate in cadrul acestor proiecte vor fi puse la dispozitia IMM-urilor si a antreprenorilor din domeniul internetului pentru a crea diverse servicii si aplicatii.

Aceasta finantare face parte, de asemenea, din initiativa Comisiei StartUp Europe, destinata sa favorizeze si sa conecteze ecosistemele antreprenoriale din Europa pentru a ajuta intreprinderile nou-infiintate din domeniul tehnologiilor nu numai sa se lanseze in Europa, ci si sa continue sa se dezvolte in Europa. Initiativa consta in:

Leaders Club (a se vedea IP/13/262) - un grup independent de fondatori in domeniul antreprenoriatului bazat pe tehnologie, care servesc drept model pentru antreprenorii europeni din domeniul internetului;

- premii si concursuri - Europioneers ii recompenseaza pe doi dintre cei mai buni antreprenori europeni ai anului in domeniul tehnologiei (a se vedea IP/13/359). Tech All Stars identifica cea mai buna intreprindere nou-infiintata din Europa, oferindu-i acces la surse de finantare europeana si facilitandu-i contactul cu antreprenori de succes si alte persoane influente (a se vedea MEMO/13/557);

- crearea de retele - Reteaua acceleratorilor europeni initiaza si faciliteaza crearea unei retele europene de acceleratori de intreprinderi din sectorul internetului;

- incurajarea talentului european in domeniul internetului (prin educatie, precum "cursurile on-line deschise si in masa") - sprijinirea retelelor, programelor si resurselor pentru sisteme de barter, acceleratoare si incubatoare, precum si mentoring.



Sursa: Comisia Europeana
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Cele mai importante modificari cu privire la TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Declaratia 112 actualizata in ianuarie 2017!
    • Va informam ca ANAF a actualizat in luna ianuarie 2017 PDF-ul inteligent pentru D 112 - Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun al ministrului finantelor publice nr. 1977/ 09.12.2013, ministrului muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice nr.2757/ 23.12.2013 si al ministrului sanatatii nr. 1580/ 23.12.2013, valabil incepand cu 01/2017. Declaratia 112 a ajuns la...» citeste mai departe aici

  • 25 ianuarie 2017 e termenul-limita pentru declarare si plata impozit pe dividende
    • Va reamintim ca 25 ianuarie 2017 este termenul limita de plata si de declarare al impozitului pe dividende, in urmatoarele situatii: - in cazul dividendelor distribuite in anul 2016 si care nu au fost platite actionarilor/asociatilor persoane juridice pana la sfarsitul anului in care s-au aprobat situatiile financiare anuale. Aceste prevederi nu se aplica pentru dividendele distribuite si neplatite pana la sfarsitul anului 2016, daca in ultima zi a anului calendaristic, persoana juridica romana...» citeste mai departe aici

  • Intocmirea dosarului preturilor de transfer. Ce riscam daca depasim termenul de predare?
    • Supunem atentiei dumneavoastra cazul unui contribuabil mijlociu care achizitioneaza servicii de la parte afiliata cu o suma ce depaseste 250.000 euro pentru anul 2016. Stabilim daca exista obligatia ca incepand cu data de 25.03.2017 acesta sa puna la dispozitia ANAF dosarul preturilor de transfer in 10 zile sau intr-un termen de 30-60 zile si daca exista alte riscuri, in cazul in care nu il prezinta, in afara amenzii de 14.000 lei. Iata raspunsul specialistului: In conformitate cu prevederile...» citeste mai departe aici

  • Bogdan-Nicolae Stan este noul presedinte al ANAF
    • Bogdan-Nicolae Stan a fost numit in functia de presedinte, cu rang de secretar de stat, al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in urma deciziei prim-ministrului, publicata in Monitorul Oficial nr 0039, din 13 ianuarie 2017. Bogdan-Nicolae Stan a avut atributii de coordonare a activitatilor de combatere a evaziunii si fraudei fiscale, in func?ii precum cea de Director general/Director general adjunct, in cadrul Activitatii de inspectie fiscala de la DGRFP Ilfov (2012 - 2013) si respectiv...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe veniturile microintreprinderilor. Conditii de aplicare 2017
    • Prin ceea ce urmeaza, retineti ca de la 1 februarie, societatile care la data de 31.12.2016 au realizat o cifra de afacere sub 500.000 euro sunt obligate sa treaca la platitor de impozit microintreprindere. Vom vedea astfel daca obligativitatea de a avea un angajat pentru a plati numai 1% impozit din februarie se refera la 31.12 sau daca se pot face angajari in ianuarie pentru a avea din data de 1 februarie un angajat. De asemenea, vom vedea daca este suficient ca la sfarsitul anului societatea...» citeste mai departe aici

  • O noua metodologie de calcul a contributiilor si taxelor datorate la Fondul pentru mediu
    • Prin O.U.G. nr. 39/2016 din 28 iunie 2016 a fost modificata si completata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005 in sensul modificarii unor taxe si introducerii unor noi taxe si contributii la bugetul Fondului pentru mediu. Contributiile nou introduse sunt: >> o contributie datorata de operatorii economici care introduc pe piata nationala echipamente electrice si electronice, astfel: 1. de la data de 1 ianuarie 2017 pana la data de 31 decembrie 2017, pentru diferenta dintre cantitatile...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Codul Fiscal privind TVA

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"TVA - 7 modificari aparute in 2017 in Noul Cod Fiscal"!


2007 - 2015 RENTROP & STRATON. All rights reserved.