Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

A aparut noua versiune pentru Fisa Entitatii Publice - var. A1.1.5

02-Iun-2015
11551

Conform Ordinului 2004/2013 privind aprobarea Procedurii privind registrul entitatilor publice, entitatea publica vizualizeaza recipisele (notificarile) accesand portalul www.anaf.ro/StareD112 pe baza codului de identificare fiscala si a indexului formularului depus sau utilizand aplicatia CLIF. Aceasta aplicatie poate fi descarcata de pe portalul www.anaf.ro - Sectiunea Servicii on-line, "Aplicatii in curs de dezvoltare pentru interesul contribuabilului".

Depunerea formularului "Fisa Entitatii Publice" la ghiseul unitatii Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli

Click aici pentru Fisa Entitatii Publice - var. A1.1.5 – ultima versiune 2015! Atentie, in cazul in care nu vizualizati corect PDF-ul, salvati documentul in calculator si deschideti-l din nou.

Entitatile publice care nu detin certificat digital calificat inrolat pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala depun formularul "Fisa Entitatii Publice" parcurgand urmatorii pasi:

1. Formularul "Fisa Entitatii Publice" completat este tiparit pe suport hartie, semnat olograf de catre reprezentantul legal al entitatii publice sau de catre o alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie si este aplicata amprenta stampilei unitatii. Reprezentantul entitatii publice se prezinta la unitatea Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli, cu formularul, pe suport electronic alaturi de formatul tiparit. Nu se admite depunerea formularului numai in forma tiparita fara prezentarea acestuia in format electronic (pdf);

2. Operatorul din unitatea Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli verifica concordanta datelor din documentul tiparit cu cele din formularul electronic, precum si corectitudinea informatiilor din subsectiunile formularului: "Temei legal", "UAT", "Tip Entitate Publica", "Tip de activitate desfasurata - Activitate de baza", "Activitati finantate integral din venituri proprii", "Sector bugetar" "Subordonare ierarhica a EP", "Surse de finantare".

a) in cazul in care informatiile nu sunt corecte, formularul este restituit reprezentantului entitatii publice, urmand ca acesta sa revina cu documentul sau formularul electronic (pdf) refacut.

b) in cazul in care datele sunt corecte, formularul este transmis la nivelul Activitatii de trezorerie si contabilitate publica judetene/a municipiului Bucuresti.

3. Operatorul din cadrul Activitatii de trezorerie si contabilitate publica judetene/a municipiului Bucuresti verifica formularul in vederea validarii:

a) in cazul in care informatiile din formular nu sunt validate, Activitatea de trezorerie si contabilitate publica judeteana/a municipiului Bucuresti transmite entitatii publice o adresa prin care i se comunica erorile depistate. Entitatea publica are obligatia de a relua procesul de completare si depunere a formularului la ghiseul unitatii Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli;

b) in cazul in care formularul "Fisa Entitatii Publice" este corect, i se aloca un "Numar de inregistrare al declaratiei - ghiseu" si este depus in sistem in vederea inregistrarii in Registrul entitatilor publice, pe baza unui certificat digital specific Trezoreriei Statului, de catre operatorul din cadrul Activitatii de trezorerie si contabilitate publica judetene/a municipiului Bucuresti.

Sursa: Finante Arges

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "A aparut noua versiune pentru Fisa Entitatii Publice - var. A1.1.5":
Rating:

Nota: 2.93 din 7 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • ANAF impoziteaza nuntile! Te casatoresti? Nu uita sa completezi formularul dat de Fisc
    • Abia te-a cerut in casatorie si deja ai inceput sa te gandesti la ce ai de facut: inchirierea salonului pentru marele eveniment, gasirea celui mai bun fotograf si, mai ales, a unei formatii care sa iti tina invitatii pe ring toata noaptea. Nu uita insa de ANAF! Fiscul vrea si el sa faca parte din planurile tale de nunta. Cuplurile de proaspeti casatoriti vor primi formulare de la ANAF in care vor trebui sa declare toate relatiile economice cu partenerii de… nunta. Daca nu ai participat...» citeste mai departe aici

  • Tratament TVA pentru factura primita cu intarziere
    • Care este tratamentul TVA care se aplica unei societati care a primit cu intarziere o factura? Aceasta este una dintre intrebarile la care va raspunde unul dintre specialistii nostri. O societate primeste de la o firma platitoare de TVA o factura cu data din iulie in luna septembrie. Este o factura de stornare, TVA-ul (4426) fiind de -52000 RON. Marfa a fost livrata in septembrie, dar ei insista cu aceasta factura si nu vor sa emita alta in septembrie. Cum trebuie procedat in acest caz? Se face...» citeste mai departe aici

  • Proiect de Ordin MFP: Modificari si completari aduse legislatiei contabile
    • Potrivit unui Proiect de Ordin pus in dezbatere publica, marti, 16 octombrie, de Ministerul Finantelor Publice (MFP), se propun o serie de masuri privind modificarea si completarea unor reglementari contabile. Proiectul de Ordin si Reperatul de aprobare au fost publicate pe site-ul Ministerului si se afla in dezbatere publica pentru 10 zile calendaristice. Mai jos veti regasi cele mai importante modificari aduse planurilor de conturi, amortizarii, raportarii nefinanciare, tratamentului...» citeste mai departe aici

  • Venituri din activitati independente: Pragul pentru calcularea CAS si CASS se modifica de la 1 ianuarie 2019
    • Odata cu modificarea salariului minim pe economie de la 1 ianuarie 2019, va creste si pragul pentru calcularea CAS si CASS in cazul persoanelor care obtin venituri din activitati independente. In Codul Fiscal, Cap. II - Venituri din activitati independente (art. 67 - art. 75), la art. 67, veniturile independente sunt definite astfel: “(1) Veniturile din activitati independente cuprind veniturile din activitati de productie, comert, prestari de servicii si veniturile din profesii liberale,...» citeste mai departe aici

  • PFA: Obligatii privind dotarea cu casa de marcat si emitere bon fiscal
    • Obligativitatea dotarii cu aparat de marcat electronic fiscal revine si profesorilor care ofera meditatii contra cost elevilor? Aceasta este intrebarea la care va raspunde unul dintre consultantii nostri fiscali. Concret, un profesor - persoana fizica autorizata (PFA) care preda ore copiilor (meditatii) vrea sa stie daca are obligatia detinerii si utilizarii casei de marcat pentru incasarile in numerar de la elevi? Raspunsul specialistului Potrivit art 1 alin (1) din Ordonanta de urgenta nr....» citeste mai departe aici

  • Sesiune de asistenta ANAF: Esalonarea la plata a obligatiilor fiscale
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a organizat, miercuri – 17 octombrie, o noua sesiune de asistenta online, pe tema "Esalonarea la plata a obligatiilor fiscale". Specialistii ANAF au stat la dispozitia contribuabililor pentru a le oferi asistenta in ceea ce priveste aceasta tema. Iata unele dintre intrebarile care si-au gasit raspuns de la specialistii ANAF. Intrebare contribuabil “Buna dimineata. Pot sa vad online daca am obligatii de plata? Multumesc anticipat!”,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016