Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ajutor de deces 2020: cum se obtine rapid prin intermediul firmelor de pompe funebre din Bucuresti?

09-Sep-2020
487

Proiectul legii bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2020, adoptat de Guvern si aprobat de Parlament si de catre presedintele tarii, prevede o noua majorare a ajutorului de deces in acest an.

Ce este ajutorul de deces?

Acest ajutor consta intr-o suma de bani, eliberata de CNPP, care se acorda tuturor celor care pot face dovada cheltuielilor ce tin de inmormantarea unei persoane asigurate, a unui pensionar sau a unuia dintre membrii familiei acestora.

Cum se obtine ajutorul de deces?

La fel ca si in alti ani, pentru a putea intra in posesia ajutorului de deces, primul pas este sa va prezentati la firma de pompe funebre Bucuresti cu talonul de pensie al persoanei decedate. Puteti initia aceste proceduri si singuri, insa cunoasterea in amanunt a legislatiei si disponibilitatea specialistilor recomanda apelul la o firma de pompe funebre din Bucuresti, precum Funerarii Bucuresti.

 

Aceasta va initia toate procedurile necesare pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia de suma de bani in cel mai scurt timp. Iata care sunt documentele necesare pentru ca firma specializata sa poata demara procesul de obtinere a ajutorului de deces:

  • actul de identitate al solicitantului;
  • cerere scrisa;
  • certificatul de deces;
  • actele de stare civila ale solicitantului din care sa rezulte relatia de rudenie cu decedatul sau, dupa caz, acte care atesta calitatea de mostenitor, tutore sau curator;
  • dovezi privind suportarea cheltuielilor cu inmormantarea (factura de la firma de pompe funebre din Bucuresti sau de transport funerar international, factura de la preotul care a sustinut slujba de inmormantare), in original si copie.

 

Spre exemplu, in Bucuresti, dosarele se vor depune la Casa de Pensii Publice ( CNPP ). De aceea, va recomandam sa faceti apel cu incredere la o firma de pompe funebre Bucuresti, care se va ingriji ca dumneavoastra sa puteti dispune in cel mai scurt timp de acest ajutor substantial. Ajutorul de deces se acorda in cazul decesului:

  • asiguratului;
  • pensionarului;
  • unui membru de familie care nu era asigurat sau pensionar la data decesului.

 

Nota: in cazul in care persoana decedata era somera, ajutorul de somaj va fi achitat de catre institutia care gestioneaza bugetul asigurarilor pentru somaj.

Cine pot fi beneficiarii ajutorului de deces?

Ajutorul de deces se achita unei singure persoane care poate fi, dupa caz:

  • sotul supravietuitor;
  • copilul;
  • parintele;
  • tutorele;
  • curatorul;
  • oricare alta persoana care dovedeste cu acte ca a suportat cheltuielile ocazionate de deces, daca nu exista alta solicitare din partea persoanelor mentionate mai sus.

 

Care este valoarea ajutorului de deces in 2020?

Incepand cu data de 9 ianuarie, suma de bani acordata in cazul decesului asiguratului sau al pensionarului este de 5429 de Lei, majorata de la 5163 de Lei in anul precedent. In cazul decesului unui membru de familie al asiguratului sau al pensionarului, suma acordata este de 2715 de Lei, majorata de la 2582 de Lei anul trecut.

 

De aceea, pentru a beneficia cat mai rapid de aceasta suma considerabila de bani, este indicat sa va orientati catre o casa de pompe funebre Bucuresti cu experienta, care va poate oferi un real sprijin in aceste momente dificile.

 

Articol realizat de iAgency.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ajutor de deces 2020: cum se obtine rapid prin intermediul firmelor de pompe funebre din Bucuresti?":
Rating:

Nota: 4 din 4 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Amortizarea cheltuielilor de constituire
    • Cum amortizam cheltuielile de constituire? Pe ce perioada se amortizeaza? Cum se inregistreaza in contabilitate? Cum sunt tratate cheltuielile de constituire din punct de vedere fiscal? Din punct de vedere contabil Cheltuielile de constituire sunt cheltuielile ocazionate de infiintarea sau dezvoltarea unei entitati. In categoria cheltuielilor de constituire intra: - taxe si alte cheltuieli de inscriere si inmatriculare; - cheltuieli privind emisiunea si vanzarea de actiuni si obligatiuni; - alte...» citeste mai departe aici

  • Este OFICIAL - Ordinul nr. 147/2020. NOUL model de Formular 230
    • UPDATE septembrie 2020 ANAF a publicat noul model al Formularului 230 - ca urmare a faptului ca, in Monitorul Oficial nr. 44, partea I, din 22 ianuarie 2020, a fost publicat Ordinul nr. 147/2020 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se infiinteaza si functioneaza in conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private, conform...» citeste mai departe aici

  • Vouchere de vacanta. Care este tratamentul fiscal?
    • In analiza de mai jos, vom vedea cum se impoziteaza voucherele de vacanta. Iata raspunsul specialistului! Actul normativ care reglementeaza acordarea voucherelor de vacanta este OUG 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanta, potrivit careia, angajatorii care incadreaza personal prin incheierea unui contract individual de munca pot acorda, in conditiile legii, bonuri de valoare, denumite vouchere de vacanta. Voucherele de vacanta acordate potrivit OUG 8/2009 sunt supuse impozitului pe...» citeste mai departe aici

  • Contabilitatea in partida simpla. Norme generale si registre obligatorii
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent un nou ghid oficial cu privire la utilizarea documentelor financiar-contabile si intocmirea raportarilor anuale. Ghidul se adreseaza persoanelor fizice si asocierilor fara personalitate juridica si persoanelor juridice romane care au obligatia de a conduce contabilitatea in partida simpla sau in partida dubla. CONTABILITATEA IN PARTIDA SIMPLA Conform ghidului lansat de ANAF, categoriile de persoane care aplica reglementarile contabile...» citeste mai departe aici

  • Angajatori care beneficiaza de suma de 2.500 lei pentru telesalariati. Este obligatorie inregistarea actului aditional in Revisal?
    • Pentru a beneficia de suma de 2.500 lei pentru un telesalariat era obligatoriu inregistrarea actului aditional in REVISAL? Se poate primi suma de 2500 lei si pentru un salariat cu part time? Daca se inregistreaza acum pentru un numar de n salariati, amenda pentru neinregistrare este de la 5.000 lei la 8.000 lei pentru fiecare neinregistrare, respectiv n x 5.000 lei sau n x 8.000 lei sau 5.000 lei/8.000 lei pe unitate? Multumesc. Raspunsul specialistului: Spre deosebire de reglementarile Legii...» citeste mai departe aici

  • Atentionare ITM! Serverele REGES nu vor functiona in data de 18 septembrie 2020
    • Inspectoratul Teritorial de Munca Caras-Severin anunta, prin intermediul platformei de Facebook, ca se vor efectua lucrari de mentenanta la serverele REGES. Astfel, in cursul zilei de vineri, 18.09.2020, in intervalul orar 14-17, portalul REGES va fi oprit pentru angajatori.» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016