Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ajutor de deces 2020: cum se obtine rapid prin intermediul firmelor de pompe funebre din Bucuresti?

09-Sep-2020
1161

Proiectul legii bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2020, adoptat de Guvern si aprobat de Parlament si de catre presedintele tarii, prevede o noua majorare a ajutorului de deces in acest an.

Ce este ajutorul de deces?

Acest ajutor consta intr-o suma de bani, eliberata de CNPP, care se acorda tuturor celor care pot face dovada cheltuielilor ce tin de inmormantarea unei persoane asigurate, a unui pensionar sau a unuia dintre membrii familiei acestora.

Cum se obtine ajutorul de deces?

La fel ca si in alti ani, pentru a putea intra in posesia ajutorului de deces, primul pas este sa va prezentati la firma de pompe funebre Bucuresti cu talonul de pensie al persoanei decedate. Puteti initia aceste proceduri si singuri, insa cunoasterea in amanunt a legislatiei si disponibilitatea specialistilor recomanda apelul la o firma de pompe funebre din Bucuresti, precum Funerarii Bucuresti.

 

Aceasta va initia toate procedurile necesare pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia de suma de bani in cel mai scurt timp. Iata care sunt documentele necesare pentru ca firma specializata sa poata demara procesul de obtinere a ajutorului de deces:

  • actul de identitate al solicitantului;
  • cerere scrisa;
  • certificatul de deces;
  • actele de stare civila ale solicitantului din care sa rezulte relatia de rudenie cu decedatul sau, dupa caz, acte care atesta calitatea de mostenitor, tutore sau curator;
  • dovezi privind suportarea cheltuielilor cu inmormantarea (factura de la firma de pompe funebre din Bucuresti sau de transport funerar international, factura de la preotul care a sustinut slujba de inmormantare), in original si copie.

 

Spre exemplu, in Bucuresti, dosarele se vor depune la Casa de Pensii Publice ( CNPP ). De aceea, va recomandam sa faceti apel cu incredere la o firma de pompe funebre Bucuresti, care se va ingriji ca dumneavoastra sa puteti dispune in cel mai scurt timp de acest ajutor substantial. Ajutorul de deces se acorda in cazul decesului:

  • asiguratului;
  • pensionarului;
  • unui membru de familie care nu era asigurat sau pensionar la data decesului.

 

Nota: in cazul in care persoana decedata era somera, ajutorul de somaj va fi achitat de catre institutia care gestioneaza bugetul asigurarilor pentru somaj.

Cine pot fi beneficiarii ajutorului de deces?

Ajutorul de deces se achita unei singure persoane care poate fi, dupa caz:

  • sotul supravietuitor;
  • copilul;
  • parintele;
  • tutorele;
  • curatorul;
  • oricare alta persoana care dovedeste cu acte ca a suportat cheltuielile ocazionate de deces, daca nu exista alta solicitare din partea persoanelor mentionate mai sus.

 

Care este valoarea ajutorului de deces in 2020?

Incepand cu data de 9 ianuarie, suma de bani acordata in cazul decesului asiguratului sau al pensionarului este de 5429 de Lei, majorata de la 5163 de Lei in anul precedent. In cazul decesului unui membru de familie al asiguratului sau al pensionarului, suma acordata este de 2715 de Lei, majorata de la 2582 de Lei anul trecut.

 

De aceea, pentru a beneficia cat mai rapid de aceasta suma considerabila de bani, este indicat sa va orientati catre o casa de pompe funebre Bucuresti cu experienta, care va poate oferi un real sprijin in aceste momente dificile.

 

Articol realizat de iAgency.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ajutor de deces 2020: cum se obtine rapid prin intermediul firmelor de pompe funebre din Bucuresti?":
Rating:

Nota: 4 din 4 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozit pe profit 2021 - Calcul, declaratii si termene de plata
    • Ce trebuie sa stim despre impozitul pe profit? In primul rand vrem sa stim cum calculam impozitul pe profit. Urmeaza o alta intrebare dureroasa: cand trebuie sa platim impozitul pe profit? Pentru a evita amenzile trebuie sa stim ce declaratii trebuie sa depunem si, desigur, cand trebuie sa depunem declaratiile. 1. Cum calculam impozitul pe profit? In vederea determinarii impozitului pe profit rezultatul fiscal se calculeaza ca diferenta intre veniturile si cheltuielile inregistrate conform...» citeste mai departe aici

  • Este OFICIAL - Ordinul nr. 15/2021. NOUL model de Formular 230
    • UPDATE ianuarie 2021: Ordinul nr. 15/2021 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se înfiinteaza si functioneaza în conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private, conform legii, precum si a modelului si continutului unor formulare a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 34 din 12 ianuarie 2021. Actul normativ a intrat in...» citeste mai departe aici

  • Ordinul 14/2021: Declaratia Unica valabila in 2021
    • UPDATE 15.01.2021: Ordinul nr. 14/2021 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 212 "Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice" a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 33 din 12 ianuarie 2021. Legea a intrat in vigoare din 12.01.2021. Vezi cum arata noul formular, AICI. Vezi instructiunile de completare a formularului 212, AICI. Descarca Soft A, actualizat in 15.01.2021,...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 112 - versiunea actualizata 2021
    • UPDATE februarie 2021 ANAF a actualizat, in data de 23 februarie 2021, PDF-ul inteligent pentru generarea Declaratiei 112 - declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun nr. 203/207/188 al MFP/MMJS/MS din 2.2021, valabil incepand cu luna de raportare 01/2021 - publicat in data de 20.02.2021. Descarca Soft A, aici«« Descarca Soft J, aici«« Ca...» citeste mai departe aici

  • Ce cotizatii trebuie achitate de consultantii fiscali in 2021
    • Update februarie 2021: Cotizatiile fixe si variabile pentru membrii Camerei Consultantilor Fiscali care sunt inregistrati in Registrul consultantilor fiscali si al societatilor de consultanta fiscala, dar si pentru cei care devin membri ai CCF in 2021 raman aceleasi cu cele din 2020. CCF a publicat cotizatiile fixe si variabile stabilite pentru anul 2021. A. Cotizatii fixe Potrivit actului normativ, au fost stabilite urmatoarele cotizatii fixe pentru anul 2021: - 410 lei - pentru...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! 1 martie, termen limita pentru depunerea formularului 205
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Vrancea aduce la cunostinta contribuabililor ca 1 martie 2021 este termen pentru depunerea formularului 205 “Declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa si câstigurile/pierderile din investitii, pe beneficiari de venit”. Declaratia 205 se completeaza si se depune de catre platitorul de venit care are obligatia calcularii, retinerii si platii impozitului pe veniturile cu regim de retinere la sursa a impozitului, conform...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016