Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF a realizat o noua sesiune de asistenta, pe tema "Inregistrarea in SPV"

24-Ian-2019
2112

Tema sesiunii de asistenta de miercuri, 23 ianuarie, anuntata de ANAF, a fost "Inregistrarea in Spatiul Privat Virtual", iar specialistii Agentiei au oferit raspunsuri contribuabililor care inca mai au nelamuriri privind inregistrarea in SPV.

In cele ce urmeaza, vom reda o parte dintre intrebarile formulate pe pagina de Facebook a ANAF si raspunsurile oferite de specialisti.

Inregistrarea in SPV a unui SRL

“Care este procedura de inregistrare in SPV a unei SRL ? Administratorul detine semnatura electronica. Multumesc:, intreaba un contribuabil.

Raspunsul ANAF

“Pentru inregistrarea in SPV a unei persoane juridice prin intermediul unui utilizator cu certificat digital, se utilizeaza aplicatia web dedicata, existenta pe site-ul ANAF.
Dupa completarea datelor de indentificare solicitate de formularul de inscriere se selecteaza documentul de confirmare pentru certificatul detinut si arhiva zip cu documentele justificative:
- Actul de identitate al reprezentantului legal/reprezentantului desemnat/imputernicitului,
- Documentele din care rezulta calitatea de reprezentant legal, reprezentant desemnat respectiv de imputernicit.


Ulterior, pentru aprobarea cererii de inregistrare reprezentantul legal/reprezentantul desemnat/imputernicitul prezinta organului fiscal central urmatoarele:
- Numarul de inregistrare primit ca urmare a trimiterii cererii de inregistrare 
- Actul de identitate, in copie si original; 
- Documentele din care rezulta calitatea de reprezentant legal, reprezentant desemnat respectiv de imputernicit in original sau copie legalizata, dupa caz.
Procedura completa de inregistrare a persoanelor juridice in SPV poate fi consultata la urmatorul link”.

Pierderea datelor de inregistrare in SPV

“Buna ziua ! Daca am pierdut plicul din partea dvs. singura modalitate este prezentarea la ghiseu pentru crearea de user si parola? Nu se poate gasi alt mod de lucru? Daca tot am venit cu totul in On-line? Multumesc”, scrie un alt utilizator.

Raspunsul ANAF

“Buna ziua! Va puteti inregistra si in baza unui act administrativ emis de organul fiscal incepand cu anul 2013. In cazul in care nu detineti nici un act administrativ, trebuie sa va prezentati la orice organ fiscal, in 10 zile de la data inregistrarii pe site, pentru validarea datelor”.

Inrolarea in SPV cu procura

“Buna ziua. 1. Va rog sa ne spuneti daca pentru inrolarea in SPV persoane juridice este necesara procura, copie legalizata a procurii deja depuse sau copie simpla a procurii. 2. Este normal sa nu se accepte imputernicirea simpla pe motiv ca nu exista la dosar specimenul de semnatura ca sa poata verifica semnatura? Multumesc”, este intrebarea unui alt contribuabil.

Raspunsul ANAF

“Imputernicirea poate fi autentica (la notariat) sau sub semnatura privata. Dvs veti depune imputernicirea la organul fiscal in original sau copie legalizata. In situatia in care imputernicirea este in forma autentica, aceasta se va depune la orice organ fiscal.
In situatia in care utilizati o imputernicire sub semnatura privata, pentru aprobarea cererii de inregistrare in SPV este necesar sa va prezentati la unitatea fiscala unde este arondat ca platitor de taxe si impozite contribuabilul pentru care se doreste inregistrarea”.

Inregistrarea in SPV a unei persoane fara venituri

“Cum inregistrez in SPV o persoana fara venituri care doreste sa plateasca asigurarea de sanatate?”, vrea sa stie un alt utilizator.

Raspunsul ANAF

"Persoanele fizice se pot inregistra in SPV, pe baza de credentiale (nume utilizator si parola). inregistrarea se poate realiza de acasa, pe site-ul nostru, sau la unitatile fiscale, in cadrul carora contribuabilii au la dispozitie calculatoare destinate auto-servirii. In cazul in care persoanele aleg sa se deplaseze la sediile unitatilor fiscale, acestea vor fi indrumati de colegii nostri pentru a se inregistra in SP”.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF a realizat o noua sesiune de asistenta, pe tema "Inregistrarea in SPV"":
Rating:

Nota: 3.5 din 9 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Procedura de stabilire din oficiu a CAS si a CASS datorate de persoanele fizice (proiect de OPANAF)
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a pus in dezbatere publica, marti – 20 august, un proiect de ordin al presedintelui ANAF pentru aprobarea "Procedurii privind stabilirea din oficiu a contributiei de asigurari sociale si a contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice, precum si a modelului si continutului unor formulare”. In prezent, potrivit art.155 alin.(1) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, contribuabilii la sistemul de...» citeste mai departe aici

  • Precizari ANAF: Calcularea cifrei de afaceri pentru aplicarea facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor. Reglementari
    • Daca inca mai aveti intrebari privind reglementarile in privinta calcularii cifrei de afaceri pentru aplicarea facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor, cel mai probabil va va fi de folos cea mai recenta informare transmisa de Directia Generala Regionala a Finantelor Publice (DGRFP) Brasov. Asadar, pentru a veni in ajutorul contribuabililor inca nedumeriti in privinta reglementarilor privind calculul cifrei de afaceri pentru aplicarea facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor,...» citeste mai departe aici

  • ANAF raspunde: Ce declaratii se depun in cazul in care se defecteaza casa de marcat?
    • In cadrul celei mai recente sesiuni de asistenta online oferita de specialistii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, unul dintre contribuabili a adresat o intrebare care, probabil, ii va interesa pe foarte multi agenti economici la un moment dat: Ce declaratii se depun in cazul in care casa de marcat se strica? Asadar, intrebarea completa adresata de contribuabil suna in felul urmator: “In situatia in care intr-o luna nu exista date de la casa de marcat (memoria...» citeste mai departe aici

  • Precizari DGRFP: Modificarile aduse "Decontului de TVA". NOUL Formular 300
    • Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Ploiesti a remis, joi- 22 august, un comunicat de presa in care vine in ajutorul contribuabililor cu precizari privind modificarile aduse Formularului 300 - "Decont de taxa pe valoarea adaugata" . Asadar, iata care sunt principalele modificari amintite de sursa citata: Prin noul Formular 300 adoptat prin OPANAF 2227/2019 s-a introdus posibilitatea depunerii D300 de catre succesori. Acest lucru este posibil in conditiile in care codul de...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Energiei: Numai Parlamentul mai poate modifica OUG 114
    • Prezent la conferinta Focus Energetic, ministrul Energiei - Anton Anton a declarat, joi – 22 august, ca modificarea Ordonantei de Urgenta nr. 114/2018 sta acum in mainile Parlamentului. Acesta a precizat ca la nivelul Guvernului nu exista niciun fel de intentie de a face acest lucru. "(OUG, n.r.) 114 este in Parlament, in comisie, si toate amendamentele pe care si noi, si altii am fi dorit sa le aducem la 114, respectiv OUG 19, sunt acolo. Deci este in puterea Parlamentului sa o modifice",...» citeste mai departe aici

  • Scutire impozit pe profit reinvestit. Monografie contabila
    • In studiul de caz propus astazi, specialistul nostru va raspunde intrebarilor formulate in urmatoarea situatie: O companie a achizitionat 2 autobetoniere noi cu cod clasificatie 2.1.20.3.1. Compania a ales amortizarea liniara cu durata de amortizare 6 ani, in nomenclator este intre 4 - 8 ani. Este toata valoarea amortizarii lunare fiscale egala cu cea contabila? Este corect sa se faca diminuarea impozitului pe profit cu 16/100? Care sunt inregistrarile contabile? Raspunsul...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016