Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

ANAF a realizat o noua sesiune de asistenta, pe tema "Inregistrarea in SPV"

24-Ian-2019
1813

Tema sesiunii de asistenta de miercuri, 23 ianuarie, anuntata de ANAF, a fost "Inregistrarea in Spatiul Privat Virtual", iar specialistii Agentiei au oferit raspunsuri contribuabililor care inca mai au nelamuriri privind inregistrarea in SPV.

In cele ce urmeaza, vom reda o parte dintre intrebarile formulate pe pagina de Facebook a ANAF si raspunsurile oferite de specialisti.

Inregistrarea in SPV a unui SRL

“Care este procedura de inregistrare in SPV a unei SRL ? Administratorul detine semnatura electronica. Multumesc:, intreaba un contribuabil.

Raspunsul ANAF

“Pentru inregistrarea in SPV a unei persoane juridice prin intermediul unui utilizator cu certificat digital, se utilizeaza aplicatia web dedicata, existenta pe site-ul ANAF.
Dupa completarea datelor de indentificare solicitate de formularul de inscriere se selecteaza documentul de confirmare pentru certificatul detinut si arhiva zip cu documentele justificative:
- Actul de identitate al reprezentantului legal/reprezentantului desemnat/imputernicitului,


- Documentele din care rezulta calitatea de reprezentant legal, reprezentant desemnat respectiv de imputernicit.
Ulterior, pentru aprobarea cererii de inregistrare reprezentantul legal/reprezentantul desemnat/imputernicitul prezinta organului fiscal central urmatoarele:
- Numarul de inregistrare primit ca urmare a trimiterii cererii de inregistrare 
- Actul de identitate, in copie si original; 
- Documentele din care rezulta calitatea de reprezentant legal, reprezentant desemnat respectiv de imputernicit in original sau copie legalizata, dupa caz.
Procedura completa de inregistrare a persoanelor juridice in SPV poate fi consultata la urmatorul link”.

Pierderea datelor de inregistrare in SPV

“Buna ziua ! Daca am pierdut plicul din partea dvs. singura modalitate este prezentarea la ghiseu pentru crearea de user si parola? Nu se poate gasi alt mod de lucru? Daca tot am venit cu totul in On-line? Multumesc”, scrie un alt utilizator.

Raspunsul ANAF

“Buna ziua! Va puteti inregistra si in baza unui act administrativ emis de organul fiscal incepand cu anul 2013. In cazul in care nu detineti nici un act administrativ, trebuie sa va prezentati la orice organ fiscal, in 10 zile de la data inregistrarii pe site, pentru validarea datelor”.

Inrolarea in SPV cu procura

“Buna ziua. 1. Va rog sa ne spuneti daca pentru inrolarea in SPV persoane juridice este necesara procura, copie legalizata a procurii deja depuse sau copie simpla a procurii. 2. Este normal sa nu se accepte imputernicirea simpla pe motiv ca nu exista la dosar specimenul de semnatura ca sa poata verifica semnatura? Multumesc”, este intrebarea unui alt contribuabil.

Raspunsul ANAF

“Imputernicirea poate fi autentica (la notariat) sau sub semnatura privata. Dvs veti depune imputernicirea la organul fiscal in original sau copie legalizata. In situatia in care imputernicirea este in forma autentica, aceasta se va depune la orice organ fiscal.
In situatia in care utilizati o imputernicire sub semnatura privata, pentru aprobarea cererii de inregistrare in SPV este necesar sa va prezentati la unitatea fiscala unde este arondat ca platitor de taxe si impozite contribuabilul pentru care se doreste inregistrarea”.

Inregistrarea in SPV a unei persoane fara venituri

“Cum inregistrez in SPV o persoana fara venituri care doreste sa plateasca asigurarea de sanatate?”, vrea sa stie un alt utilizator.

Raspunsul ANAF

"Persoanele fizice se pot inregistra in SPV, pe baza de credentiale (nume utilizator si parola). inregistrarea se poate realiza de acasa, pe site-ul nostru, sau la unitatile fiscale, in cadrul carora contribuabilii au la dispozitie calculatoare destinate auto-servirii. In cazul in care persoanele aleg sa se deplaseze la sediile unitatilor fiscale, acestea vor fi indrumati de colegii nostri pentru a se inregistra in SP”.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF a realizat o noua sesiune de asistenta, pe tema "Inregistrarea in SPV"":
Rating:

Nota: 3.44 din 8 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Concedii de odihna neefectuate. Tratament contabil
    • "Actionariatul societatii doreste ca sumele aferente concediilor neefectuate in cursul anului sa fie provizionate la sfarsitul exercitiului financiar in corespondenta cu o datorie contingenta care urmeaza a fi achitata intr-o perioada ulterioara. Este aceasta abordare corecta din punct de vedere contabil avand in vedere faptul ca nu se pune problema compensarii in bani a concediului neefectuat, ci doar amanarea in timp a concediului care in fapt este determinata de necesitatea prezentei in...» citeste mai departe aici

  • Legea privind modificarea salarizarii bugetare in invatamant, in vigoare de pe 20 aprilie! (Oficial, in Monitorul Oficial)
    • Legea privind aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 41/2018 pentru modificarea si completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice a fost publicat, miercuri, in Monitorul Oficial nr. 296, partea I, din 17 aprilie 2019. Concret, anumite categorii de personal din invatamantul universitar si preuniversitar vor beneficia de acordarea unor sporuri, majorari salariale. Pe de alta parte, este exclusa de la cresterea accelerata a salariilor...» citeste mai departe aici

  • Guvernul mareste lista domeniilor in care pot fi angajati zilieri. Alte noua activitati adaugate pe lista
    • Executivul a aprobat Ordonanta de Urgenta pentru includerea a inca noua activitati si domenii pe lista celor in care se pot angaja zilieri, anunta, joi, 18 aprilie, Ministerul Muncii, intr-un comunicat de presa. Actul normativ urmareste asigurarea protectiei zilierilor, scaderea birocratiei si simplificarea procedurilor administrative de inregistrare a acestora. Asadar, o persoana poate desfasura pentru un singur beneficiar activitati necalificate, cu caracter ocazional. Zilierii vor putea fi...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Finantelor: Pana la finalul lunii mai, ANAF trebuie sa plateasca toate sumele aferente taxei auto
    • ANAF va trebui sa “se dea peste cap” si de mai multe ori daca este nevoie, spune ministrul Finantelor Publice, amenintand ca daca sumele aferente taxei auto nu vor fi restituite pana la finalul lunii mai, ii va demite pe toti cei care nu emit deciziile de impunere la timp. Intr-o conferinta de presa sustinuta la Bistrita, ministrul Eugen Teodorovici a anuntat ca deja se stie foarte clar la nivelul ANAF ca pana la finalul lunii aprilie trebuie sa fie emise toate deciziile de impunere...» citeste mai departe aici

  • Detalii de incasare din bonul fiscal. Corectia erorilor
    • In situatia emiterii unui bon fiscal pe care valoarea este corecta dar, din greseala, s-a trecut la detalii incasare cu card, desi incasarea a fost cu numerar sau invers - s-a trecut incasare cu numerar in loc de incasare cu card (prin selectarea eronata a optiunii din aparatul de marcat), mai este necesara decizia de corectie sau anulare a bonului respectiv (procedura prevazuta pentru corectarea erorilor din bonurile fiscale), dat fiind ca suma nu este gresita? La aceste intrebari raspunde...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Finantelor, despre amnistia fiscala: Guvernul are in plan un pachet cu masuri care vizeaza stergerea datoriei pentru firmele de stat
    • Ministrul Finantelor Publice a anuntat, joi, intr-o conferinta de presa, ca Guvernul lucreaza la un pachet care cuprinde masuri privind amnistia fiscala, dar si un set de masuri pentru firmele care isi platesc la timp datoriile catre stat. Pachetul de masuri la care se lucreaza in prezent va fi publicat in luna mai, spune ministrul Teodorovici. „Restructurarea aceasta financiara este o masura pe care o avem in atentie la Guvern. Eu imi doresc foarte mult ca in luna mai sa venim cu un...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016