Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ati sunat la ANAF. Cu ce va putem ajuta?

02-Nov-2017
28819

ANAF pune la dispozitia contribuabililor o gama variata de servicii electronice. In situatia in care pe site-ul ANAF nu regasiti informatiile de care aveti nevoie, puteti contacta ANAF si telefonic.



In cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala exista un Call-Center special destinat indrumarii si asistentei in domeniul fiscal. ANAF iti ofera raspunsuri prompte si de calitate la intrebarile tale. in cazul in care solicitarea ta nu poate fi solutionata de operatorii din cadrul Call-Center, poti fi indrumat sa formulezi solicitarea prin intermediul unui alt mijloc de comunicare. 

Daca vrei sa iei legatura cu ANAF, numarul de telefon alocat Call-center este: 031 403 91 60.

Alte servicii ANAF:

I. Servicii oferite la distanta
1. Servicii oferite electronic:


1.1. Website: www.anaf.ro
- Asistenta prin e-mail;
- Asistenta in probleme de natura tehnica;
- Sesizari;
- Depunerea on-line a declaratiilor fiscale;
- Spatiul privat virtual;
- Informatii publice.
2. Servicii oferite telefonic
- indrumare si asistenta telefonica;
- Numere de telefonie destinate asistentei contribuabililor;
- Telverde;
- Helpdesk;
- Acces Date prin SMS.
3. Servicii oferite prin corespondenta.

In vederea eficientizarii modului de acordare a asistentei prin e-mail, incepand cu data de 10 iunie 2014 a fost implementat un produs informatic care permite atat alocarea automata a numarului de inregistrare cat si arondarea si gestionarea automata a solicitarilor primite prin intermediul
“Formularului de asistenta”.

Nu uitati ca alte doua site-uri sunt disponibile pentru depunerea declaratiilor si plata taxelor online: http://www.e-guvernare.ro/ si https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public

Solicitarile sunt repartizate in mod automat unitatilor fiscale in functie de codul de identificare fiscala/domiciliul fiscal. Raspunsul ti se va transmite de administratia fiscala pe adresa ta de e-mail. 

Catalogul serviciilor livrate contribuabililor - actualizat in data de 03.04.2017
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/Catalog_serviciilor_livrate_contribuabililor_03042017.pdf

Servicii oferite de ANAF

Lista intalnirilor cu contribuabilii - actualizat in data de 26.10.2017

Lista intalnirilor organizate in colaborare cu filialele C.E.C.C.A.R - actualizat in data de 26.10.2017

Ghidul serviciilor ANAF

Spatiul privat virtual ofera contribuabililor persoane fizice si persoane juridice toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, precum si a altor informatii si inscrisuri in legatura cu situatia financiara sau fiscala proprie a acestora.

Accesarea serviciului "Spatiul privat virtual" se face de pe pagina principala a site-ului ANAF www.anaf.ro , la sectiunea "Servicii Online-Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice si juridice Spatiul Privat Virtual."

Spatiului Privat Virtual este o modalitate de comunicare prin mijloace electronice care confera doar avantaje: economiseste timpul, cheltuielile cu deplasarea si consumabilele necesare tiparirii, contribuind astfel la protectia mediului inconjurator.

Prin serviciul "Spatiul privat virtual" [SPV] persoanele fizice si juridice se pot informa asupra obligatiilor fiscale pe care le au de platit, pot descarca decizii de impunere incepand cu anul 2013, pot verifica cum declara angajatorul contributiile de asigurari sociale si nu numai atat. SPV se imbogateste permanent. Serviciul este disponibil persoanelor din toata tara.

Telefonic, solicitarile se pot face la Centrul de asistenta a contribuabililor ANAF (031/4039160 ) sau la serviciile/birourile /compartimentele de asistenta din cadrul organelor fiscale locale. 

ALBA 0258 / 819.825

ARAD 0257 / 202.757, 202.797, 202.729

ARGES 0248 / 219.540, 219.534

BACAU 0234 / 512.929 sau 031.403.91.60

BIHOR 0259 / 433.056 sau 031.403.91.60

BISTRITA-NASAUD 0263 / 210.624

BOTOSANI 0231 / 607.127

BRASOV 0268 / 308.443 sau 031.403.91.60

BRAILA 0239 / 612.993

BUCURESTI - Directia Municipiului 021/ 305.74.54

Marii Contribuabili 021/ 408.94.37

Contribuabili Mijlocii 021/305 74 53 si 0800 800 697

Sector 1

021.230.17.00

021. 230.94.84 pers. juridice

021. 231.22.80 pers. fizice

sau 031.403.91.60

Sector 2


021 / 310.34.51 pers. juridice

021/ 310.34.83 pers. fizice

sau 031.403.91.60

Sector 3


021 / 315.73.89 Cal. Mosilor pers.juridice
021 / 340.47.81 Bd. L. Patrascanu pers. fizice
sau 031.403.91.60

Sector 4


021 / 332.30.52 Bd. C. Brancoveanu pers. fizice
021/3102461 - str.Cutitul de Argint 7 pers. juridice
sau 031.403.91.60

Sector 5


021 / 781.32.12 pers. fizice
021/410.49.41,

021 / 410.06.12 int.32 pers. juridice
sau 031.403.91.60

Sector 6


021/315.96.77, 021 / 315.32.70 int. 216 pers. fizice
021 / 315.32.70 int. 221 pers. juridice

sau 031.403.91.60

BUZAU 0238/402.495

CARAS-SEVERIN 0255 / 220.105

CALARASI 0242 / 311.072

CLUJ 0264 / 599.626 , 0264/591.670 int. 201 si 203

sau 031.403.91.60

CONSTANTA 0241 / 488.047 sau 031.403.91.60

COVASNA 0267 / 317.158

DAMBOVITA 0245 / 220.562

DOLJ 0251/402228, 0251/402283

GALATI 0236 / 463.202

GIURGIU 0246 / 211.629

GORJ 0253 / 219.580

HARGHITA 0266 / 207.818

HUNEDOARA 0254 / 211.151

IALOMITA 0243 / 231.653

IASI 0232 / 219.470 sau 031.403.91.60

ILFOV 021/340.16.00/148 si 340.51.89

MARAMURES 0262 / 205.157

MEHEDINTI 0252 / 306.233

MURES 0265 / 250.656

NEAMT 0233 / 233.204

OLT 0249 / 421.371

PRAHOVA 0244 / 597.746

SATU MARE 0261 / 750.601

SALAJ 0260 / 661.117

SIBIU 0269 / 238.496

SUCEAVA 0230 / 522.435

TELEORMAN 0247 / 421.035

TIMIS 0256 / 493.680 sau 031.403.91.60

TULCEA 0240 / 502.490, 0240 / 502.491

VASLUI 0235 / 319.963

VALCEA 0250 / 731.707 sau 031.403.91.60

VRANCEA 0237 / 620.609

Centrul de asistenta a contribuabililor ANAF 031.403.91.60


Sursa: Curierul

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ati sunat la ANAF. Cu ce va putem ajuta?":
Rating:

Nota: 3.52 din 24 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii (3)

21-Feb-2012

Suna bine , dar realiatea e alta.

21-Feb-2012

Intradevar ideea este foarte buna , sa vedem si practic daca ma voi lamuri. Va multumesc.

18-Feb-2012

sintem buni





Subiectele saptamanii

  • Tratament TVA pentru factura primita cu intarziere
    • Care este tratamentul TVA care se aplica unei societati care a primit cu intarziere o factura? Aceasta este una dintre intrebarile la care va raspunde unul dintre specialistii nostri. O societate primeste de la o firma platitoare de TVA o factura cu data din iulie in luna septembrie. Este o factura de stornare, TVA-ul (4426) fiind de -52000 RON. Marfa a fost livrata in septembrie, dar ei insista cu aceasta factura si nu vor sa emita alta in septembrie. Cum trebuie procedat in acest caz? Se face...» citeste mai departe aici

  • ANAF impoziteaza nuntile! Te casatoresti? Nu uita sa completezi formularul dat de Fisc
    • Abia te-a cerut in casatorie si deja ai inceput sa te gandesti la ce ai de facut: inchirierea salonului pentru marele eveniment, gasirea celui mai bun fotograf si, mai ales, a unei formatii care sa iti tina invitatii pe ring toata noaptea. Nu uita insa de ANAF! Fiscul vrea si el sa faca parte din planurile tale de nunta. Cuplurile de proaspeti casatoriti vor primi formulare de la ANAF in care vor trebui sa declare toate relatiile economice cu partenerii de… nunta. Daca nu ai participat...» citeste mai departe aici

  • Fiscalitatea cheltuielilor auto merge ca pe roate? Evitati cele mai frecvente greseli pe care le fac contabilii
    • Lucrurile ar trebui sa fie simple pentru o masina cumparata pe firma. Dar (pentru ca mereu exista un "dar") legiuitorul a gandit altfel, a presupus din start ca masina este folosita si in scopuri personale de catre salariati sau de catre membrii conducerii, asa ca a introdus tot felul de limitari, interdictii si exceptii privind deducerea cheltuielilor respective. Rezultatul? Un cadru legal stufos, multe neclaritati si multe greseli de interpretare si aplicare a prevederilor legislative! Un...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Servicii electronice puse la dispozitia contribuabililor 24h/24h
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala pune la dispozitia contribuabililor servicii electronice disponibile la orice ora, astfel incat cozile de la ghiseele sediilor de administrare fiscala sau de la oficiile postale sa fie evitate. Asadar, prin Spatiul privat virtual (SPV), contribuabilii persoane fizice si persoane juridice au la dispozitie toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, dar pot beneficia si de alte informatii si...» citeste mai departe aici

  • ANAF explica: Procedura completa de obtinere a esalonarii la plata a obligatiilor fiscale
    • In cadrul sesiunii de asistenta online organizata miercuri de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, reprezentantii institutiei au prezentat pasii care sunt necesari pentru obtinerea esalonarii la plata a obligatiilor fiscale. Raspunzand la intrebarea unui contribuabil interesat de “procedura de obtinere/aprobare a platii esalonate a datoriilor/obligatiilor fiscale”, ANAF a precizat ca esalonarea la plata este reglementata prin “Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura...» citeste mai departe aici

  • BNR schimba regulile de acordare a creditelor! Cine are de castigat?
    • Consiliul de Administratie al Bancii Nationale a Romaniei - BNR a adoptat, miercuri, Regulamentul pentru modificarea si completarea Regulamentului BNR nr. 17/2012 privind anumite conditii de creditare, cu modificarile si completarile ulterioare, a informat institutia. “Conform noilor prevederi, nivelul maxim al gradului de indatorare va fi de 40% din venitul net la creditele in lei si 20% la cele in valuta. Gradul total de indatorare se determina ca pondere a obligatiilor totale lunare de...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016