Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ati sunat la ANAF. Cu ce va putem ajuta?

02-Nov-2017
33356

ANAF pune la dispozitia contribuabililor o gama variata de servicii electronice. In situatia in care pe site-ul ANAF nu regasiti informatiile de care aveti nevoie, puteti contacta ANAF si telefonic.



In cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala exista un Call-Center special destinat indrumarii si asistentei in domeniul fiscal. ANAF iti ofera raspunsuri prompte si de calitate la intrebarile tale. in cazul in care solicitarea ta nu poate fi solutionata de operatorii din cadrul Call-Center, poti fi indrumat sa formulezi solicitarea prin intermediul unui alt mijloc de comunicare. 

Daca vrei sa iei legatura cu ANAF, numarul de telefon alocat Call-center este: 031 403 91 60.

Alte servicii ANAF:

I. Servicii oferite la distanta
1. Servicii oferite electronic:


1.1. Website: www.anaf.ro
- Asistenta prin e-mail;
- Asistenta in probleme de natura tehnica;
- Sesizari;
- Depunerea on-line a declaratiilor fiscale;
- Spatiul privat virtual;
- Informatii publice.
2. Servicii oferite telefonic
- indrumare si asistenta telefonica;
- Numere de telefonie destinate asistentei contribuabililor;
- Telverde;
- Helpdesk;
- Acces Date prin SMS.
3. Servicii oferite prin corespondenta.

In vederea eficientizarii modului de acordare a asistentei prin e-mail, incepand cu data de 10 iunie 2014 a fost implementat un produs informatic care permite atat alocarea automata a numarului de inregistrare cat si arondarea si gestionarea automata a solicitarilor primite prin intermediul
“Formularului de asistenta”.

Nu uitati ca alte doua site-uri sunt disponibile pentru depunerea declaratiilor si plata taxelor online: http://www.e-guvernare.ro/ si https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public

Solicitarile sunt repartizate in mod automat unitatilor fiscale in functie de codul de identificare fiscala/domiciliul fiscal. Raspunsul ti se va transmite de administratia fiscala pe adresa ta de e-mail. 

Catalogul serviciilor livrate contribuabililor - actualizat in data de 03.04.2017
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/Catalog_serviciilor_livrate_contribuabililor_03042017.pdf

Servicii oferite de ANAF

Lista intalnirilor cu contribuabilii - actualizat in data de 26.10.2017

Lista intalnirilor organizate in colaborare cu filialele C.E.C.C.A.R - actualizat in data de 26.10.2017

Ghidul serviciilor ANAF

Spatiul privat virtual ofera contribuabililor persoane fizice si persoane juridice toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, precum si a altor informatii si inscrisuri in legatura cu situatia financiara sau fiscala proprie a acestora.

Accesarea serviciului "Spatiul privat virtual" se face de pe pagina principala a site-ului ANAF www.anaf.ro , la sectiunea "Servicii Online-Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice si juridice Spatiul Privat Virtual."

Spatiului Privat Virtual este o modalitate de comunicare prin mijloace electronice care confera doar avantaje: economiseste timpul, cheltuielile cu deplasarea si consumabilele necesare tiparirii, contribuind astfel la protectia mediului inconjurator.

Prin serviciul "Spatiul privat virtual" [SPV] persoanele fizice si juridice se pot informa asupra obligatiilor fiscale pe care le au de platit, pot descarca decizii de impunere incepand cu anul 2013, pot verifica cum declara angajatorul contributiile de asigurari sociale si nu numai atat. SPV se imbogateste permanent. Serviciul este disponibil persoanelor din toata tara.

Telefonic, solicitarile se pot face la Centrul de asistenta a contribuabililor ANAF (031/4039160 ) sau la serviciile/birourile /compartimentele de asistenta din cadrul organelor fiscale locale. 

ALBA 0258 / 819.825

ARAD 0257 / 202.757, 202.797, 202.729

ARGES 0248 / 219.540, 219.534

BACAU 0234 / 512.929 sau 031.403.91.60

BIHOR 0259 / 433.056 sau 031.403.91.60

BISTRITA-NASAUD 0263 / 210.624

BOTOSANI 0231 / 607.127

BRASOV 0268 / 308.443 sau 031.403.91.60

BRAILA 0239 / 612.993

BUCURESTI - Directia Municipiului 021/ 305.74.54

Marii Contribuabili 021/ 408.94.37

Contribuabili Mijlocii 021/305 74 53 si 0800 800 697

Sector 1

021.230.17.00

021. 230.94.84 pers. juridice

021. 231.22.80 pers. fizice

sau 031.403.91.60

Sector 2


021 / 310.34.51 pers. juridice

021/ 310.34.83 pers. fizice

sau 031.403.91.60

Sector 3


021 / 315.73.89 Cal. Mosilor pers.juridice
021 / 340.47.81 Bd. L. Patrascanu pers. fizice
sau 031.403.91.60

Sector 4


021 / 332.30.52 Bd. C. Brancoveanu pers. fizice
021/3102461 - str.Cutitul de Argint 7 pers. juridice
sau 031.403.91.60

Sector 5


021 / 781.32.12 pers. fizice
021/410.49.41,

021 / 410.06.12 int.32 pers. juridice
sau 031.403.91.60

Sector 6


021/315.96.77, 021 / 315.32.70 int. 216 pers. fizice
021 / 315.32.70 int. 221 pers. juridice

sau 031.403.91.60

BUZAU 0238/402.495

CARAS-SEVERIN 0255 / 220.105

CALARASI 0242 / 311.072

CLUJ 0264 / 599.626 , 0264/591.670 int. 201 si 203

sau 031.403.91.60

CONSTANTA 0241 / 488.047 sau 031.403.91.60

COVASNA 0267 / 317.158

DAMBOVITA 0245 / 220.562

DOLJ 0251/402228, 0251/402283

GALATI 0236 / 463.202

GIURGIU 0246 / 211.629

GORJ 0253 / 219.580

HARGHITA 0266 / 207.818

HUNEDOARA 0254 / 211.151

IALOMITA 0243 / 231.653

IASI 0232 / 219.470 sau 031.403.91.60

ILFOV 021/340.16.00/148 si 340.51.89

MARAMURES 0262 / 205.157

MEHEDINTI 0252 / 306.233

MURES 0265 / 250.656

NEAMT 0233 / 233.204

OLT 0249 / 421.371

PRAHOVA 0244 / 597.746

SATU MARE 0261 / 750.601

SALAJ 0260 / 661.117

SIBIU 0269 / 238.496

SUCEAVA 0230 / 522.435

TELEORMAN 0247 / 421.035

TIMIS 0256 / 493.680 sau 031.403.91.60

TULCEA 0240 / 502.490, 0240 / 502.491

VASLUI 0235 / 319.963

VALCEA 0250 / 731.707 sau 031.403.91.60

VRANCEA 0237 / 620.609

Centrul de asistenta a contribuabililor ANAF 031.403.91.60


Sursa: Curierul

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ati sunat la ANAF. Cu ce va putem ajuta?":
Rating:

Nota: 3.63 din 26 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii (3)

21-Feb-2012

Suna bine , dar realiatea e alta.

21-Feb-2012

Intradevar ideea este foarte buna , sa vedem si practic daca ma voi lamuri. Va multumesc.

18-Feb-2012

sintem buni





Subiectele saptamanii

  • Regim fiscal pentru cazare si transport fara documente justificative pe durata deplasarilor
    • Potrivit HG 714/2018, personalul din institutiile publice beneficiaza, incepand cu 1 ianuarie 2019, de o indemnizatie de delegare de 20 lei/zi si o alocatie de cazare de 230 lei/zi, plus decontarea combustibilului pentru utilizarea in deplasare a masinii personale, de 7,5 litri/100 km. In baza vechii HG 1860/2006, Codul fiscal dadea dreptul firmelor private sa respecte aceleasi decontari, diferenta fiind doar in cazul diurnei, unde se accepta ca si cheltuiala deductibila de 2,5 ori diurna pentru...» citeste mai departe aici

  • Este oficial! Alocatiile de stat, MAJORATE prin OUG!
    • UPDATE 20 februarie 2019! Vesti bune pentru parinti! Alocatiile copiilor depasesc pragul de 84 lei/luna la care ramasesera blocate din iunie 2015 (cand fusesera dublate, de la cuatumul de 42 de lei/luna)! MMJS anunta ca Guvernul a adoptat marti, 19 februarie, Ordonanta de Urgenta prin care se MAJOREAZA alocatiile copiilor, de la 84 de lei, la 150 de lei/luna. Incepand cu data de 1 a lunii urmatoare intrarii in vigoare a Legii bugetului de stat pe 2019, cuantumul alocatiilor de stat pentru...» citeste mai departe aici

  • Zilierii primesc sprijin din partea Guvernului in cautarea si gasirea unui loc de munca
    • Ministerul Muncii si Justitiei Sociale (MMJS) anunta aprobarea criteriilor de acreditare a agentiilor de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, venind, astfel, in intampinarea nevoilor zilierilor. Proiectul de Hotarare initiat de MMJS si aprobat de Guvern prevede si procedura de acreditare si notificare, suspendare si retragere a acreditarii, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere intre cererea si oferta de munca ziliera, dar si obligatiile agentiilor de...» citeste mai departe aici

  • MFP: Persoanele fizice care detin titluri de stat in Programul Tezaur le pot vinde inainte de scadenta
    • Persoanele fizice care detin titluri de stat in Programul Tezaur le pot rascumpara sau le pot transfera catre alt investitor- persoana fizica inainte de termen, anunta Ministerul Finantelor Publice (MFP). Potrivit unui comunicat de presa, Finantele au modificat si completat Ordinul nr.3139/2017 privind aprobarea emiterii de titluri de stat destinate populatiei prin intermediul unitatilor operative ale Trezoreriei Statului in cadrul Programului Tezaur. Astfel, persoanele fizice isi pot vinde...» citeste mai departe aici

  • Detii un business la inceput de drum? Ai nevoie de o agentie de marketing online!
    • Competitia intre business-urile online este din ce in ce mai acerba. In fond, este absolut normal: oricine isi doreste ca afacerea lui sa prospere. Dar stiai ca aproximativ jumatate dintre business-urile nou aparute nu supravietuiesc mai mult de cinci ani? Daca nu-ti doresti sa ajungi in aceeasi situatie, este nevoie sa investesti in succesul tau. Cu toate acestea, multe persoane evita sa colaboreze cu o agentie de marketing online. Experientele anterioare neplacute reprezinta...» citeste mai departe aici

  • ANRE proroga termenul de transmitere a cifrei de afaceri pentru calcularea contributiei de 2% stipulata in OUG 114/2018
    • Potrivit unui anunt facut de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), termenul de transmitere a cifrei de afaceri in functie de care se va calcula contributia de 2% datorata de companiile energetice (asa cum este stipulat in OUG 114/2018) se abroga! Deocamdata, noul termen de furnizare a acestor date este necunoscut. "Avand in vedere prevederile Ordinului ANRE nr. 224/2018 de aprobare a tarifelor si contributiilor banesti percepute de ANRE in anul 2019, precum si...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016