Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ce trebuie sa stie un antreprenor inainte de a-si alege partenerii de afaceri

14-Ian-2019
1284

Indiferent de domeniul in care activeaza, orice antreprenor are parte si de experiente mai putin placute in relatia cu partenerii sai de afaceri.

 

Pentru a evita conflictele si greselile care ar putea dauna businessului, acesta ar trebui sa fie intotdeauna atent la deciziile pe care le ia si mai ales la persoanele cu care alege sa lucreze.

 

Inainte de a incheia un parteneriat, un antreprenor ar trebui sa stie daca este pe aceeasi lungime de unda si daca poate lucra impreuna cu acesti colaboratori pe termen lung.

 

Daca te afli intr-o astfel de ipostaza si iti cauti noi parteneri pentru afacerea ta, iata care sunt intrebarile la care trebuie sa raspunzi pentru a gasi cea mai buna modalitate de lucru.

 

Ai incredere in viitorii tai parteneri de afaceri?

 

Increderea se numara printre principiile de baza in lumea afacerilor, asa ca poti porni de la acest punct. Daca ai chiar si o urma de indoiala in privinta viitorilor parteneri, fie ca este vorba de o companie sau de persoane fizice, atunci poate ca ar trebui sa te mai gandesti in privinta colaborarii cu ei.

 

Daca exista posibilitatea, cere si cateva referinte despre ei de la persoanele cu care au mai lucrat. Cu cat esti mai bine documentat in ceea ce ii priveste, cu atat vei putea lua deciziile potrivite pentru afacerea ta.

Cifrele si rapoartele lor sunt reale?

 

Este important sa cunosti informatiile financiare si aspectele juridice ale viitorilor parteneri de afaceri, de la eventualele dosare in instanta si pana la cotele de piata si datoriile catre stat sau catre furnizori.

 

In felul acesta, vei evita sa lucrezi cu oameni rau-platnici, lipsiti de seriozitate, si vei elimina riscurile pe care le pot aduce pentru afacerea ta. Confidas este o platforma care aduna si proceseaza toate aceste date, pentru a te ajuta sa cunosti mai bine companiile, sa intelegi nivelul de risc comercial asociat acestora. Asta inseamna ca vei putea analiza daca este sau nu in beneficiul tau sa te asociezi cu ele si vei putea lua decizia potrivita pentru afacerea ta.

Impartasiti acelasi set de principii si valori?

 

Multe dintre conflictele in afaceri iau nastere din cauza diferentelor in ceea ce priveste viziunea despre business.

 

Tocmai din acest motiv, este esential sa porti de la bun inceput o discutie cu viitorii parteneri de afaceri pentru a vedea care sunt conditiile si directia lor. S-ar putea ca ei sa vina cu cerinte diferite si compromisuri pe care nu vei fi dispus sa le faci, caz in care nu ar mai avea rost sa continuati negocierile.

 

Pe de alta parte, este posibil sa vina cu propuneri la care tu nu te-ai gandit si cu idei care iti ajuta afacerea sa se dezvolte si in alte directii.

 

Nu in ultimul rand, tine cont de faptul ca orice decizie luata trebuie sustinuta si de un act juridic, de preferat un contract cu niste clauze bine definite. Astfel, iti vei lua toate masurile de precautie necesare, iar partenerii tai de afacere vor fi nevoiti sa actioneze asa cum ati convenit.

Cum vor fi impartite sarcinile?

 

La fel de important este sa stiti exact care sunt rolurile partilor implicate intr-un contract. Atat tu, cat si viitorii parteneri trebuie sa stiti de la bun inceput care sunt pozitiile de pe care veti discuta.

 

De exemplu, unii pot avea doar calitate de investitori, lasand conducerea businessului in sine pe seama unor manageri care sa coordoneze activitatea. Altii doresc sa investeasca intr-o afacere, dar sa se si implice activ in dezvoltarea sa.

 

Cu cat este ierarhia mai bine structurata, cu atat mai repede vei putea demara proiectul colaborarii. Fiecare partener isi va cunoaste fisa postului si va putea actiona in conformitate cu deciziile stabilite.

Care sunt obiectivele finale?

 

Ca antreprenor, stii deja ca fiecare actiune pe care o intreprinzi trebuie sa te aduca mai aproape de indeplinirea obiectivelor tale, fie ca este vorba de cresterea profitului, de imbunatatirea imaginii sau de orice altceva.

 

Parteneriatele pe care le inchei cu terte persoane ori companii ar trebui sa te ajute sa iti atingi aceste obiective. Din acest motiv, seteaza-ti de la bun inceput un plan de actiune si gandeste-te in ce masura iti vor fi utile parteneriatele pe termen lung. Scopul este ca la final, dupa ce se trage linie, toata lumea sa aiba de castigat din aceasta colaborare.

 

Sursa foto: Shutterstock.com

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce trebuie sa stie un antreprenor inainte de a-si alege partenerii de afaceri":
Rating:

Nota: 4.5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Programul prin care elevii primesc cate un borcan de miere, functional de la 1 ianuarie 2020
    • Daniel Botanoiu, secretar de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), a anuntat, vineri - 20 septembrie, in conferinta de presa care a deschis editia de toamna a Targului National al Mierii, ca programul prin care scolarii vor primi cate un borcan cu miere in fiecare luna va fi functional de la 1 ianuarie 2020. "Incepand cu 1 ianuarie 2020, programul prin care scolarii vor primi cate un borcan cu miere va fi functional. Ideea este ca am avut intelegerea de a pregati foarte...» citeste mai departe aici

  • MODEL de NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii (OG nr. 6 / 2019)
    • Ministerul Finantelor Publice a pus in dezbatere publica procedura pentru anularea restantelor accesorii aferente obligatiilor bugetare datorate la 31 decembrie 2018. Solicitarile pentru facilitati fiscale pot fi depuse pana la 16 decembrie 2019. Aici gasiti modelul de NOTIFICARE privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii. Proiectul de Ordin pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligatiilor de plata accesorii si pentru modificarea Ordinului ministrului...» citeste mai departe aici

  • Inregistarea in scopuri de TVA prin optiune - precizari de la ANAF
    • Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Brasov a realizat un material informativ prin care aduce precizari privind inregistrarea in scopuri de TVA prin optiune, potrivit art. 316 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal - daca cifra de afaceri realizata de o persoana impozabila in cursul unui an calendaristic este inferioara plafonului de scutire de 300.000 lei. Potrivit art. 310 alin, (1), art.316 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, daca cifra de afaceri realizata in cursul unui an...» citeste mai departe aici

  • Plati compensatorii acordate unui salariat. Tratament impozit pe profit
    • "O salariata, revenita de o luna si jumatate din concediu pentru cresterea copilului in varsta de pana la doi ani, doreste incetarea contractului individual de munca, cu acordul partilor. Societatea noastra ii va acorda, cu titlu de recompensare pentru activitatea desfasurata, un numar de salarii brute. Aceste venituri vor fi impozitate la nivel de salariat. Mentionam ca aceste compensatorii nu sunt prevazute in contractul individual de munca ori in Regulamentul intern al Societatii, iar...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016