Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CFR a desfiintat trenurile Rapid si Personal

25-Mar-2011
2923
In Monitorul Oficial nr. 200 din 22 martie 2011 a fost publicat Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 153/2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru circulatia trenurilor si manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.816/2005, si pentru definirea trenurilor de calatori in functie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de calatori

Pentru stabilirea prioritatii in circulatie, fiecarui tren i se atribuie un rang, dupa cum urmeaza:

- peste orice rang: trenuri de serviciu puse in circulatie pentru restabilirea circulatiei trenurilor;

- in ordinea rangului:

a) rangul I - trenuri pentru care autoritatea de stat in transporturile feroviare dispune sa circule in acest rang;


b) rangul II - trenuri intercity;

c) rangul III - trenuri interregio;

d) rangul IV - trenuri regio, trenuri mixte;

e) rangul V - trenuri internationale de marfa, trenuri de marfa specializate pentru transportul marfurilor perisabile si/sau al vietatilor, trenuri de mesagerie, containere si coletarie;

f) rangul VI - trenuri de marfa interregionale sau regionale, trenuri navete, trenuri marsrute, trenuri cu vagoane goale;

g) rangul VII - trenuri de marfa care urmeaza sa manevreze pe sectie (locale), trenuri convoaie de manevra (in complexe feroviare), trenuri de serviciu, locomotive izolate.

Trenurile intercity IC se clasifica astfel:

- Intercity Eurocity IC-EC - opereaza intre orasele importante, in trafic intern sau international si respecta in totalitate criteriile de calitate definite pentru marca Eurocity EC;

- Intercity Euronight IC-EN - opereaza intre orasele importante, au parcurs de noapte, in trafic intern sau international si respecta in totalitate criteriile de calitate definite pentru marca Euronight EN;

- Intercity IC - opereaza intre orasele importante si circula de regula in timpul zilei, incluzand destinatii internationale;

- Intercity Night IC-N - opereaza intre orasele importante, incluzand destinatii internationale, si ofera servicii suplimentare de transport cu vagoane de dormit si/sau cuseta.

Trenurile interregio IR se clasifica astfel:

Interregio IR

Interregio Night IR-N - au parcurs de noapte si ofera servicii suplimentare de transport cu vagoane de dormit si/sau cuseta.

Trenurile regio R se clasifica astfel:

Regio Express R-E - asigura conditii de transport pentru arii geografice restranse;

Regio R - asigura conditii de transport pentru arii geografice restranse;

Regio Urban R-U/Regio Suburban R-S - asigura transportul in jurul marilor orase, pentru traficul suburban (de navetisti).

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici


MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Plafon 33% beneficii netaxabile 2025. Plafonul se calculeaza in functie de salariul brut sau net?

    • Pentru a remunera angajatii, firmele pot acorda numeroase beneficii extrasalariale, fara a fi supuse impozitarii, in limita unui plafon lunar de 33% din salariu. Printre facilitati amintim tichetele de masa, cazarea sau chiar contributiile la pensii facultative. Este important de mentionat faptul ca angajatorii au de respectat mai multe reguli si trebuie sa calculeze corespunzator plafonul de 33%, fiindca aceste beneficii salariale pot fi cumulate. Plafon 33% beneficii netaxabile. Beneficii...» citeste mai departe aici

  • Factura proforma in contextul e-Factura. Mai poate fi utilizata sau nu?

    • Modul in care sunt gestionate platile intre furnizori si clienti a fost schimbat prin implementarea sistemului E-Factura. Iar in acest context, multi antreprenori se intreaba daca mai pot efectua plati pe baza facturilor proforme, asa cum se obisnuia inainte de implementarea acestui sistem electronic. Factura proforma in contextul e-Factura In conditiile existentei e-Factura si a obligatiei de a plati o suma de bani unui furnizor doar dupa ce ai primit factura fiscala prin e-Factura, se mai...» citeste mai departe aici

  • Impozit pe venit in 2025. Ce modificari importante au aparut

    • Mai multe modificari importante cu privire la impozitul pe venit se vor aplica din 2025. Acestea vor afecta atat persoanele fizice, cat si persoanele juridice, fiinca au aparut intr-o perioada economica incerta. Printre cele mai semnificative masuri se numara eliminarea scutirii de impozit pentru salariatii din sectoarele IT, constructii, agricol si industria alimentara, cresterea cotei de impozitare pentru dividendele distribuite, dar si noi reguli privind impozitarea veniturilor din transferul...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016