Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Creditele fara garantii. Cum pot fi accesate de catre microintreprinderile romanesti?

13-Iul-2017
761

Acordarea de credite fara garantii reprezinta un punct de interes pentru detinatorii de microintreprinderi care doresc sa-si dezvolte afacerea dar nu au disponibile sumele necesare. 

In continuare va prezentam ce inseamna un credit fara garantii, care sunt avantajele obtinerii unui astfel de credit, cum se acceseaza, ce documente sunt necesare si ce companii bancare din Romania acorda la ora actuala astfel de credite.

Creditul fara garantii reprezinta o facilitate de creditare pentru investitii care se acorda, in general, pentru afacerile cu activitate continua in ultimele 12 luni. 

Pentru detinatorii de afaceri in domeniul agricol, de exemplu, exista disponibile creditele agricole fara garantii care ii asigura sumele necesare pentru noi investitii si simplifica viata oricarui fermier ce are nevoie de o mana de ajutor pentru a fructifica oportunitatile de dezvoltare.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor


Cand ai nevoie de planul de conturi In permanenta  "Planului de Conturi General Functiunea si Corespondenta conturilor 2018" este instrumentul de lucru esential pentru tine Acum ai la dispozitie Planul de conturi general si functiunea conturilor in format tiparit de buzunar - lucru care te va ajuta enorm in activitatea ta ...

Oferta Speciala
expira in 1 ora 59 min 59 sec

Acest tip de creditare este atractiv pentru microintreprinderi intrucat presupune costuri reduse fata de un credit standard si nu necesita garantii reale pentru investitiile planificate.

In Romania prima companie bancara orientata pe acordarea de credite fara garantii pentru microintreprinderi este Patria Bank prin creditul EaSI. Acest tip de credit presupune facilitarea accesului la sume de pana la 110.000 lei, fara garantii reale, fara avans si costuri semnificativ reduse in raport cu un credit clasic.

Pasii de urmat pentru obtinerea unui credit fara garantii:
- trimiterea unei solicitari din partea clientului catre compania bancara (utilizand formularul online, de exemplu);
- banca trimite reprezentanti pentru a vizita afacerea, a vedea planurile de investitie si pentru a completa impreuna cu clientul solicitarea de credit;
- evaluarea si acordarea creditului.

Principalul avantaj consta in faptul ca nu sunt necesare garantii reale din partea afacerii solicitante deoarece prin aceasta facilitate de creditare beneficiaza de garantie europeana gratuita. De asemenea, este important de stiut ca nu este necesar un avans pentru planurile de investitii si ca valoarea creditului EaSI se dimensioneaza la nivelul afacerii si destinatia potrivita proiectului (capital de lucru, investitii sau mixt). Pentru rambursarea solicitantul va putea particulariza planificarea in functie de sezonalitatea afacerii.

Conditiile de acordare a creditului EaSI fara garantii care poate fi solicitat de microintreprinderi romanesti (indiferent de forma de organizare sau domeniu de activitate) sunt:

  • maxim 9 angajati si
  • minim 12 luni si
  • maxim 15 ani de activitate si
  • maxim 2 milioane euro cifra de afaceri pe an.

Pentru obtinerea unui credit fara garantii actele necesare sunt:

  • documentele de infiintare ale firmei
  • documentele financiare ale firmei 
  • alte documente care pot fi solicitate de consultantii bancari (de exemplu: autorizatii, contracte etc.)

Perioada de acordare a creditului este intre 12 si 60 de luni pentru sume de minim 22.000 lei, si maxim 110.000 lei, iar creditul poate fi folosit pentru: capital de lucru - finantarea activitatii curente, investitii sau mixt - achizitia de bunuri (vehicule, echipamente, utilaje etc.) precum si investitii imobiliare (achizitie de cladiri sau teren, constructie/renovare de cladiri utilizate in scopul desfasurarii activitatii companiei).

Un avantaj suplimentar consta in faptul ca sunt acceptate inclusiv finantari in cadrul proiectelor cu fonduri europene (pentru valorile ce depasesc 25.000 de euro se acorda credite diferite).

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Creditele fara garantii. Cum pot fi accesate de catre microintreprinderile romanesti?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Legea care prevede repartizarea trimestriala de dividende a fost publicata
    • In Monitorul Oficial nr. 595 din 12/07/2018 a fost publicata Legea nr. 163/2018 pentru modificarea si completarea Legii contabilitatii nr. 82/1991, modificarea si completarea Legii societatilor nr. 31/1990, precum si modificarea Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei. Conform modificarilor aduse de aceasta lege societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste pot opta pentru...» citeste mai departe aici

  • Vouchere de vacanta: Cadru legislativ, regim contabil si fiscal
    • Voucherele de vacanta nu le primesc doar bugetarii, ci tot mai multe companii private opteaza pentru achizitionarea acestor tichete, pentru a le oferi salariatilor. Totusi, multi administratori de firme inca mai au intrebari in ceea ce priveste documentele justificative pe care trebuie sa le prezinte salariatul care beneficiaza de aceste tichete. O alta intrebare care se ridica in acest caz, si la care specialistii nostri vor raspunde in materialul de fata, este contabilizarea primirii si...» citeste mai departe aici

  • Achizitie imobil. Conditii pentru cota redusa de TVA 5%
    • Care sunt conditiile in care o persoana fizica poate achizitiona un imobil cu TVA 5%? Se poate depasi valoarea sau suprafata constructiei in functie de cati cumparatori va avea imobilul respectiv? In cele ce urmeaza vom analiza situatia unei familii care intentioneaza sa achizitioneze un apartament intr-un imobil, indeplinind urmatoartele conditii: - nu a mai achizitionat un imobil cu TVA 5%; - valoarea imobilului este de 96.000 euro; - constructia este noua; - suprafata este de 178 mp. Imobilul...» citeste mai departe aici

  • ANRP anunta simplificarea procedurilor pentru stingerea datoriilor
    • Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor (A.N.R.P.) anunta ca, incepand cu 13 iulie a.c., a intrat in vigoare OUG nr. 63/2018 Ordonanta de Urgenta nr. 63 privind compensarea unor creante reciproce intre statul roman si persoanele beneficiare ale legilor din domeniul restituirii proprietatii. In interesul persoanelor vizate de OUG nr. 63/2018, A.N.R.P. a stabilit o procedura simplificata de depunere si solutionare a cererilor. “A fost instituit, astfel, un mecanism de...» citeste mai departe aici

  • Cum se efectueaza corect inventarierea
    • Scopul principal al inventarierii este stabilirea situatiei reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor si a capitalurilor proprii ale fiecarei entitati. De asemenea, prin inventariere se stabilesc si bunurile si valorile detinute cu orice titlu, apartinand altor persoane juridice sau fizice, pentru intocmirea situatiilor financiare anuale ce trebuie sa ofere o imagine clara a pozitiei financiare si a performantei entitatii pentru respectivul exercitiu financiar. In legislatie...» citeste mai departe aici

  • Angajarea pensionarilor cu grad de invaliditate
    • Din punct de vedere al legislatiei muncii, se ridica multe semne de intrebare, atat din partea nagajatorilor, cat, mai ales, a salariatilor, care nu isi cunosc foarte bine drepturile. Ce se intampla in cazul in care o persoana se pensioneaza pe caz de boala, mai poate ea munci? Iar daca da, in ce conditii? In cele ce urmeaza avem o analiza amanuntita, in functie de diversele situatii in care se poate afla un potential angajat cu grad de invaliditate. De la inceput trebuie sa precizam ca, in...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016