Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Dupa modificarile din Codul fiscal pentru 2018, Kaufland a facut un anunt important pentru salariati

10-Nov-2017
2774

Ca urmare a modificarilor legislative, incepand cu data de 1 ianuarie 2018, Kaufland Romania preia contributiile aferente angajatorului in salariul brut al angajatului. Astfel, fiecare angajat Kaufland Romania va avea un salariu net mai mare, in medie cu 1,5%.

"Compania intelege astfel sa linisteasca ingrijorarile salariatilor si familiilor acestora si ii asigura ca, dincolo de schimbarile legislative, firma face toate eforturile, cu fapte, pentru siguranta lor salariala." declara Laura Iancu, Director Resurse Umane, Kaufland Romania. 

PACHETE DE BENEFICII PESTE CERINTELE LEGII

Crearea unui mediu de lucru placut si motivant pentru colegi este una dintre prioritatile noastre. Pe langa tichete de masa si asigurarea voluntara de sanatate, Kaufland ofera avantaje care sprijina angajatii sa realizeze un echilibru sanatos intre viata personala si cea profesionala. 

Printre acestea se numara programul flexibil de lucru, cursuri de yoga, antrenamente de alergat cu traineri dedicati, sesiuni de terapie antifumat sau cursuri de nutritie, dar si abonamente la sali de sport.

In plus, oferim angajatilor nostri mai multe zile de concediu de odihna anual care, in functie de vechimea in companie, pot ajunge pana la 27 de zile pe an. Pe langa acestea, compania acorda si zile libere, platite, pentru actiuni de voluntariat.


RECUNOASTEREA BRANDULUI DE ANGAJATOR

Kaufland Romania este singura companie din industria de retail care a obtinut pentru al doilea an consecutiv titlul de Angajator de Top in Romania, printr-o certificare internationala acordata de organizatia independenta Top Employers Institute din Olanda. 

Aceasta certificare demonstreaza performanta strategiei si a instrumentelor de resurse umane utilizate in cadrul companiei. Obtinerea acestei certificari reprezinta o recunoastere a angajamentului companiei in asigurarea unui climat de lucru placut si propice dezvoltarii profesionale a echipei sale.

De asemenea, incepand cu anul 2014, compania se regaseste in top "100 cei mai doriti angajatori" din Romania, potrivit studiului "European Graduate Barometer" realizat de institutul Trendence din Germania. 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozitul pe venit. Obligatii fiscale in 2025 pentru impozitul din arenda

    • Incepand cu anul 2025, persoanele care obtin venituri din arendarea terenurilor agricole trebuie sa acorde o atentie deosebita modului de calcul al impozitului pe venit si al contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS). Astfel, contribuabilii se intreaba tot mai des care este formula concreta de calcul a acestor obligatii fiscale in 2025? Raspunsul depinde atat de valoarea veniturilor realizate, cat si de sursa acestora (unul sau mai multi platitori). In continuare, detaliem exact cum...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare: Cand se depune bilantul si cum faci monografia

    • Dividendele interimare pot fi distribuite in cursul anului fiscal, insa doar in anumite conditii expres prevazute de lege. Repartizarea acestora se bazeaza pe situatii financiare interimare intocmite conform reglementarilor contabile si aprobate de asociati sau actionari. Respectarea termenelor si a obligatiilor de raportare catre autoritatile fiscale este esentiala pentru ca aceasta distribuire sa fie legala si corect documentata. Avem acest caz. O societate comerciala care doreste...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Monografie si tratament fiscal pentru mijloace fixe lipsa la inventar

    • Inventarierea anuala a patrimoniului este o obligatie legala si un instrument esential pentru reflectarea fidela a situatiei economico-financiare a unei entitati. Una dintre situatiile frecvent intalnite in practica este constatarea unor lipsuri la inventar, inclusiv in cazul mijloacelor fixe aflate in custodie externa. Acest articol analizeaza, din punct de vedere contabil si fiscal, procedura de scoatere din evidenta a unor matrite lipsa la inventar, in contextul in care furnizorul extern nu...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016