Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Formularele necesare inregistrarii fiscale initiale pot fi depuse ONLINE de contribuabili (Ordinul 1699/2021)

05-Nov-2021
4538
Formularele necesare inregistrarii fiscale initiale pot fi depuse ONLINE de contribuabili (Ordinul 1699/2021)

Conform Ordinului 1699/2021, declaratiile necesare inregistrarii fiscale initiale pot fi depuse in mod online de contribuabili. Pana acum acest lucru nu era posibil. Persoanele care aveau aceasta obligatie trimiteau declaratia prin posta sau o depuneau in format hartie la registratura.

"Pentru a sprijinii activitatea de conformare voluntara a contribuabililor in vederea indeplinirii obligatiei de inregistrare fiscala si pentru eficientizarea administrarii fiscale, prin prezentul proiect de ordin se propune extinderea modalitatii de depunere a declaratiilor de inregistrare fiscala/de radiere a inregistrarii fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanta”, explica ANAF in Proiectul de Ordin.

ANAF doreste comunicarea electronica exclusiva cu contribuabilii din martie 2022 si face modificari si in privinta inregistrarii fiscale initiale. Astfel, contribuabilii pot depune, incepand de anul viitor, declaratia necesara inregistrarii fiscale initiale in mod electronic.

Mentiunile ulterioare inregistrarii fiscale pot fi transmise prin mijloace electronice, prin completarea formularului 700 „Declaratie pentru inregistrarea/modificarea in mediu electronic a mentiunilor ulterioare inregistrarii fiscale”.

De asemenea, prin acest Ordin se aproba modelul, continutul, precum si instructiunile de completare a formularelor necesare inregistrarii fiscale:

a) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica (010), 
b) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente (013), 
c) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care nu au sediu permanent in Romania (015), 


d) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele juridice straine care au locul de exercitare a conducerii efective in Romania (016), 
e) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice romane si straine care detin cod numeric personal (020), 
f) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele fizice care nu detin cod numeric personal (030), 
g) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru institutiile publice (040), 
h) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru sediile secundare (060), 
i) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere (070), 
j) Declaratie pentru inregistrarea/modificarea in mediu electronic a mentiunilor ulterioare inregistrarii fiscale, precum si pentru radierea inregistrarii fiscale (700), 
k) Certificat de inregistrare in scopuri de TVA, 
l) Certificat de inregistrare fiscala.

Categoriile de obligatii fiscale de declarare, cu caracter permanent, care se inscriu in vectorul fiscal sunt:

a) taxa pe valoarea adaugata;
b) impozitul pe profit;
c) impozitul pe veniturile microintreprinderilor;
d) accizele;
e) impozitul pe venitul din salarii si pe venituri asimilate salariilor;
f) impozitul pe reprezentanta;
g) contributia de asigurari sociale datorata de persoanele fizice care au calitatea de salariati;
h) contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care au calitatea de salariati;
i) contributia asiguratorie pentru munca;
j) redeventele miniere;
k) redeventele petroliere;
l) contributia pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii;
m) impozitul pe monopolul natural din sectorul energiei electrice si al gazului natural;
n) impozitul asupra veniturilor suplimentare obtinute ca urmare a dereglementarii preturilor din sectorul gazelor naturale;
o) impozitul pe veniturile din activitatile de exploatare a resurselor naturale, altele decat gazele naturale;
p) taxele datorate potrivit legislatiei din domeniul jocurilor de noroc;
q) impozitul specific unor activitati.

Ordinul nr. 1.699 din 25 octombrie 2021 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor si a tipurilor de obligatii fiscale care formeaza vectorul fiscal a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 1056 din 4 noiembrie 2021.

Extras din Ordin:
Articolul 1
Se aproba modelul, continutul, precum si instructiunile de completare a urmatoarelor formulare:
a) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica (010), prevazuta in anexa nr. 1;
b) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente (013), prevazuta in anexa nr. 2;
c) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care nu au sediu permanent in Romania (015), prevazuta in anexa nr. 3;
d) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele juridice straine care au locul de exercitare a conducerii efective in Romania (016), prevazuta in anexa nr. 4;
e) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice romane si straine care detin cod numeric personal (020), prevazuta in anexa nr. 5;
f) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele fizice care nu detin cod numeric personal (030), prevazuta in anexa nr. 6;
g) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru institutiile publice (040), prevazuta in anexa nr. 7;
h) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru sediile secundare (060), prevazuta in anexa nr. 8;
i) Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/ Declaratie de radiere pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere (070), prevazuta in anexa nr. 9;
j) Declaratie pentru inregistrarea/modificarea in mediu electronic a mentiunilor ulterioare inregistrarii fiscale, precum si pentru radierea inregistrarii fiscale (700), prevazuta in anexa nr. 10;
k) Certificat de inregistrare in scopuri de TVA, prevazuta in anexa nr. 11;
l) Certificat de inregistrare fiscala, prevazuta in anexa nr. 12.
Articolul 2
Caracteristicile de tiparire/editare, modul de difuzare, de utilizare si pastrare a formularelor de la art. 1 sunt prevazute in anexa nr. 13.
Articolul 3
Anexele nr. 1-13*) fac parte integranta din prezentul ordin.
*) Anexele nr. 1-13 se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1056 bis, care se poate achizitiona de la Biroul pentru relatii cu publicul din Str. Parcului nr. 65, intrarea A, sectorul 1, Bucuresti.
Articolul 4
Categoriile de obligatii fiscale de declarare, cu caracter permanent, care se inscriu in vectorul fiscal sunt:
a) taxa pe valoarea adaugata;
b) impozitul pe profit;
c) impozitul pe veniturile microintreprinderilor;
d) accizele;
e) impozitul pe venitul din salarii si pe venituri asimilate salariilor;
f) impozitul pe reprezentanta;
g) contributia de asigurari sociale datorata de persoanele fizice care au calitatea de salariati;
h) contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care au calitatea de salariati;
i) contributia asiguratorie pentru munca;
j) redeventele miniere;
k) redeventele petroliere;
l) contributia pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii;
m) impozitul pe monopolul natural din sectorul energiei electrice si al gazului natural;
n) impozitul asupra veniturilor suplimentare obtinute ca urmare a dereglementarii preturilor din sectorul gazelor naturale;
o) impozitul pe veniturile din activitatile de exploatare a resurselor naturale, altele decat gazele naturale;
p) taxele datorate potrivit legislatiei din domeniul jocurilor de noroc;
q) impozitul specific unor activitati.
Articolul 5
(1) Referirile la Codul de procedura fiscala din prezentul ordin reprezinta trimiteri la Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, iar referirile la Codul fiscal reprezinta trimiteri la Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Trimiterile la formularul 013 „Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente“ din cuprinsul Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.140/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare fiscala a contribuabililor nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente, precum si a modelului si continutului formularului 013 „Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente“, cu modificarile ulterioare, se considera a fi facute la anexa nr. 2 la prezentul ordin.
(3) Trimiterile la „Declaratia de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara de bunuri taxabila in Romania (092)“ din cuprinsul Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 169/2019 privind aprobarea Procedurii de actualizare a vectorului fiscal, pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de taxa pe valoarea adaugata care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara de bunuri taxabila in Romania, precum si a modelului si continutului unor formulare, se considera a fi facute la:
a) pct. 1.12, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. V din anexa nr. 1 la prezentul ordin;
b) pct. 1.7, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. V din anexa nr. 2 la prezentul ordin;
c) pct. 1.6, sectiunea A, subsectiunea II de la cap. VIII din anexa nr. 3 la prezentul ordin;
d) pct. 1.12, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. VII din anexa nr. 4 la prezentul ordin;
e) pct. 1.12, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. V din anexa nr. 5 la prezentul ordin;
f) pct. 1.6, sectiunea A, subsectiunea II de la cap. V din anexa nr. 6 la prezentul ordin;
g) pct. 1.12, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. IV din anexa nr. 7 la prezentul ordin;
h) pct. 1.12, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. V din anexa nr. 9 la prezentul ordin;
i) pct. 1.18, sectiunea B, subsectiunea II de la cap. V din anexa nr. 10 la prezentul ordin.
(4) Trimiterile la formularul (097) „Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare“ din cuprinsul Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.503/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare, la cerere, in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare si a Procedurii de radiere, la cerere sau din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare, precum si a modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare, se considera a fi facute la:
a) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. V din anexa nr. 1 la prezentul ordin;
b) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. VII din anexa nr. 4 la prezentul ordin;
c) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. V din anexa nr. 5 la prezentul ordin;
d) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. IV din anexa nr. 7 la prezentul ordin;
e) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. V din anexa nr. 9 la prezentul ordin;
f) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. V din anexa nr. 10 la prezentul ordin.
(5) Trimiterile la formularul 099 „Cerere de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, potrivit art. 316 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare“ din cuprinsul Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2.011/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare, la cerere, in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, potrivit prevederilor art. 316 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare, se considera a fi facute la:
a) sectiunea B, subsectiunea VII de la cap. V din anexa nr. 1 la prezentul ordin;
b) sectiunea B, subsectiunea IV de la cap. V din anexa nr. 2 la prezentul ordin;
c) sectiunea A, subsectiunea III de la cap. VIII din anexa nr. 3 la prezentul ordin;
d) sectiunea B, subsectiunea VII de la cap. VII din anexa nr. 4 la prezentul ordin;
e) sectiunea B, subsectiunea VII de la cap. V din anexa nr. 5 la prezentul ordin;
f) sectiunea A, subsectiunea III de la cap. V din anexa nr. 6 la prezentul ordin;
g) sectiunea B, subsectiunea VI de la cap. IV din anexa nr. 7 la prezentul ordin;
h) sectiunea B, subsectiunea VII de la cap. V din anexa nr. 9 la prezentul ordin;
i) sectiunea B, subsectiunea VII de la cap. V din anexa nr. 10 la prezentul ordin.
Articolul 6
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in 90 de zile de la data publicarii.
Articolul 7
La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga:
a) Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.725/2017 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor si a tipurilor de obligatii fiscale care formeaza vectorul fiscal, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.027 din 27 decembrie 2017, cu modificarile ulterioare;
b) Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 726/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularului (012) „Notificare privind modificarea sistemului anual/trimestrial de declarare si plata a impozitului pe profit“, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 136 din 22 februarie 2016;
c) articolele 2 si 3 si anexele nr. 2 si 3 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.140/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare fiscala a contribuabililor nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente, precum si a modelului si continutului formularului 013 „Declaratie de inregistrare fiscala/ Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru contribuabilii nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente“, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 893 din 8 noiembrie 2016, cu modificarile ulterioare;
d) Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.546/2017 pentru aprobarea modelului si continutului formularului (014) „Notificare privind modificarea anului fiscal“, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 401 din 29 mai 2017;
e) Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.254/2021 pentru aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale formularului (085) „Optiune privind aplicarea/incetarea aplicarii prevederilor art. 275 alin. (2) si art. 278 alin. (5) lit. h) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal“, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 788 din 17 august 2021;
f) articolul I si anexa nr. 1 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.698/2016 pentru aprobarea modelului si continutului unui formular, precum si pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 631/2016 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.059 din 29 decembrie 2016;
g) articolul 1 literele a) si c), anexele nr. 1, 3 si punctele I si III din anexa nr. 7 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 631/2016 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 131 din 19 februarie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare;
h) articolul 2 litera a), anexa nr. 2 si punctul 1 din anexa nr. 5 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 169/2019 privind aprobarea Procedurii de actualizare a vectorului fiscal, pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de taxa pe valoarea adaugata care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara de bunuri taxabila in Romania, precum si a modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 154 din 27 februarie 2019;
i) articolul 2, anexa nr. 3 si punctul 1 din anexa nr. 7 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.503/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare, la cerere, in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare si a Procedurii de radiere, la cerere sau din oficiu, din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare, precum si a modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 403 din 27 mai 2016, cu modificarile si completarile ulterioare;
j) articolul 2, anexa nr. 2 si punctul 1 din anexa nr. 5 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2.011/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare, la cerere, in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, potrivit prevederilor art. 316 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 589 din 3 august 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Articolul 8
Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, precum si directiile generale regionale ale finantelor publice si unitatile fiscale subordonate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici


MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Legea contabilitatii. Noutati care se aplica incepand cu anul 2025

    • In acest articol vom reda noutatile care se aplica din anul 2025 in privinta Legii contabilitatii. Legea contabilitatii. Noutati care se aplica incepand cu anul 2025 Pentru verificarea inregistrarii corecte in contabilitate a operatiunilor efectuate, balanta de verificare se va intocmi obligatoriu lunar. Institutiile publice intocmesc situatii financiare trimestriale si anuale, conform normelor elaborate de Ministerul Finantelor si se pastreaza timp de 10 ani. Situatiile financiare anuale...» citeste mai departe aici

  • Plafon 33% beneficii netaxabile 2025. Plafonul se calculeaza in functie de salariul brut sau net?

    • Pentru a remunera angajatii, firmele pot acorda numeroase beneficii extrasalariale, fara a fi supuse impozitarii, in limita unui plafon lunar de 33% din salariu. Printre facilitati amintim tichetele de masa, cazarea sau chiar contributiile la pensii facultative. Este important de mentionat faptul ca angajatorii au de respectat mai multe reguli si trebuie sa calculeze corespunzator plafonul de 33%, fiindca aceste beneficii salariale pot fi cumulate. Plafon 33% beneficii netaxabile. Beneficii...» citeste mai departe aici

  • Bonificatie de 3% in 2025 pentru contribuabilii bun-platnici. Ce conditii trebuie sa indeplineasca

    • Prin OUG 107/2024, a fost introdusa facilitatea conform careia se aplica, incepand cu anul 2025, o bonificatie de 3% pentru contribuabilii bun-platnici. Bonificatie de 3% in 2025 pentru contribuabili bun-platnici. Ce conditii trebuie sa indeplineasca acestia Ordonanta de urgenta nr. 107/2024 pentru reglementarea unor masuri fiscal-bugetare in domeniul gestionarii creantelor bugetare si a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al Romaniei in anul 2024, precum si pentru...» citeste mai departe aici

  • Impozit pe venit in 2025. Ce modificari importante au aparut

    • Mai multe modificari importante cu privire la impozitul pe venit se vor aplica din 2025. Acestea vor afecta atat persoanele fizice, cat si persoanele juridice, fiinca au aparut intr-o perioada economica incerta. Printre cele mai semnificative masuri se numara eliminarea scutirii de impozit pentru salariatii din sectoarele IT, constructii, agricol si industria alimentara, cresterea cotei de impozitare pentru dividendele distribuite, dar si noi reguli privind impozitarea veniturilor din transferul...» citeste mai departe aici

  • Factura proforma in contextul e-Factura. Mai poate fi utilizata sau nu?

    • Modul in care sunt gestionate platile intre furnizori si clienti a fost schimbat prin implementarea sistemului E-Factura. Iar in acest context, multi antreprenori se intreaba daca mai pot efectua plati pe baza facturilor proforme, asa cum se obisnuia inainte de implementarea acestui sistem electronic. Factura proforma in contextul e-Factura In conditiile existentei e-Factura si a obligatiei de a plati o suma de bani unui furnizor doar dupa ce ai primit factura fiscala prin e-Factura, se mai...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere in 2025. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului de 250.000 euro?

    • Reguli importante de aplicare a sistemului pe veniturile micro pentru firme, valabile incepand cu 1 ianuarie 2025, au fost aduse ca urmare a modificarilor incluse in OUG 156/2024 privind unele masuri fiscal-bugetare. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului 250.000 euro? Microintreprindere in 2025. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului 250.000 euro? Reamintim ca, asa cum apare in prevederile art. 47...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016