Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

IMM-urile au platit circa 87.800 de dolari dupa un incident de securitate cibernetica, iar companiile mari pana la 992.000 de dolari

25-Sep-2017
203

Conform unui raport intocmit de Kaspersky Lab si B2B International, intitulat "Securitatea IT: centru de cost sau investitie strategica?", companiile globale mici si mijlocii au platit, in medie, in acest an, 87.800 de dolari dupa un incident de securitate cibernetica, in timp ce firmele mari au scos din buget pana la 992.000 de dolari.

Asa cum arata studiul, citat de Agerpres, per ansamblu, companiile globale cheltuie aproape un sfert (23%) din bugetele IT alocate pentru investitii strategice in securitatea cibernetica, noteaza realizatorii cercetarii.

Se remarca insa ca bugetul mediu alocat de marile corporatii segmentului de securitate IT, in termeni absoluti, a scazut in 2016 de la 25,5 de milioane de dolari, la 13,7 milioane de dolari, anul acesta.

Acelasi raport arata ca, in prezent, 63% dintre companii investesc in securitate cibernetica, in crestere cu 7%, comparativ cu datele din 2016, iar costurile de recuperare a informatiilor, in urma breselor de securitate, se maresc.

Prin urmare, in 2017, intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) au platit, in medie, 87.800 de dolari pentru urmarile unui incident de securitate, in comparatie cu 86.500 de dolari, in 2016, in timp ce firmele mari au avut o crestere importanta, pana la 992.000 de dolari, in 2017, fata de 861.000 dolari, cu un an in urma.

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
Vezi detalii
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Vezi detalii
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Vezi detalii

Conform raportului Kaspersky Lab si B2B International, cele mai insemnate pierderi provin din incidentele care implica probleme cibernetice ale tertilor.

In acest caz, IMM-urile trebuie sa plateasca pana la 140.000 de dolari pentru incidentele care afecteaza infrastructura gazduita de catre un tert, iar companiile mari pierd 1,8 milioane de dolari, ca rezultat al breselor ce afecteaza furnizorii cu care folosesc date in comun, si 1,6 milioane de dolari din cauza furnizorilor de servicii de infrastructura (IaaS - Infrastructure as a service) cu o protectie insuficienta, informeaza Agerpres.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "IMM-urile au platit circa 87.800 de dolari dupa un incident de securitate cibernetica, iar companiile mari pana la 992.000 de dolari":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Plafoane fiscale valabile in anul 2018. Cum arata noile limite?
    • Anul 2018 a adus mai multe modificari din punct de vedere fiscal, inclusiv din perspectiva plafoanelor in functie de care se realizeaza anumite incadrari. In cele de mai jos, regasiti plafoanele fiscale valabile in 2018, conform informatiilor oficiale transmise de autoritatile fiscale. La 31 decembrie 2017 a fost zi nebancara, astfel incat cursul valutar este cel publicat in 29.12.2017, adica 4,6597 lei/euro. 1. Plafonul pentru incadrarea la microintreprinderi Cifra de afaceri sub 1.000.000 de...» citeste mai departe aici

  • Transmiterea datelor la ANAF de catre utilizatorii caselor de marcat. Cum se procedeaza?
    • Incepand cu 1 iunie 2018, casele de marcat cu jurnal electronic vor deveni obligatorii pentru firmele mari si mijlocii, iar cele mici se vor conforma acestei obligatii de la 1 august 2018. Camera Deputatilor a aprobat miercuri, 18 aprilie 2018, in calitate de For decizional al Parlamentului, noile prevederi, informeaza Business-review.eu. Casele de marcat electronice devin obligatorii Utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale trebuie sa transmita Agentiei Nationale de Administrare...» citeste mai departe aici

  • Sesiune online ANAF: Completarea Declaratiei Unice 212
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a organizat miercuri, 18 aprilie 2018, o sesiune de asistenta online cu privire la completarea Declaratiei Unice 212 pentru veniturile din activitati independente - realizate in anul 2017 si/ sau estimate pentru anul 2018. Specialistii de la Directia Generala de Asistenta pentru Contribuabili au oferit raspunsuri referitoare la completarea Declaratiei Unice - 212. Ce presupune Declaratia Unica? Declaratia unica - Declaratia privind impozitul pe...» citeste mai departe aici

  • Cum se pot inregistra bonurile fiscale in registrul de casa?
    • In analiza de mai jos, vom vedea cum se pot inregistra bonurile fiscale in registrul de casa. Iata raspunsul specialistului! Potrivit art. 1 din O.U.G. nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale: "(1) Operatorii economici care incaseaza, integral sau partial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar contravaloarea bunurilor livrate cu amanuntul, precum si a prestarilor de servicii efectuate...» citeste mai departe aici

  • Abonamentele acordate salariatilor pentru transportul in comun. Sunt considerate avantaje in natura?
    • Rentrop&Straton a organizat la data de 17 aprilie seminarul online cu tema "Microintreprinderea. Aspecte fiscale", o sesiune de consultanta personalizata prezentata de Portal Codul Fiscal. In a doua parte a seminarului, participantii au putut adresa intrebari consultantului Rentrop&Straton Olga Crevelescu - expert contabil, membru CECCAR si formator autorizat A.N.C. Temele discutate in cadrul seminarului online au fost: 1. Microintreprindere sau impozit specific; 2. Microintreprindere sau...» citeste mai departe aici

  • MFP: Noile norme de aplicare a Codului fiscal
    • Ministerul Finantelor Publice (MFP) a publicat proiectul de hotarare pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobare prin Hotararea Guvernului nr. 1/2016. Documentul mentionat mai sus cuprinde prevederi cu privire la impozitul pe profit, impozitul pe venitul microintreprinderilor, impozitul pe venit si contributiile sociale obligatorii, impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti, taxa pe valoarea adaugata,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii