Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Importanta informarii corecte despre asigurarile private de sanatate

31-Mar-2017
924

In Romania, asigurarile private de sanatate sunt pe locul doi in topul beneficiilor preferate de angajatori, dupa tichetele de masa. Desi tot mai multi angajatori ofera acest beneficiu salariatilor, exista multi salariati care fie nu stiu ce anume cuprinde asigurarea lor, fie nu o folosesc deloc.



Nivelul de informare si de constientizare difera de la un angajat la altul. Rolul tau este sa le oferi informatii complete si corecte despre asigurarea de sanatate pe care le-o oferi si sa ii determini sa constientizeze ca starea de sanatate influenteaza calitatea vietii si, implicit, calitatea muncii lor si a safisfactiei profesionale.

Realizarea unui plan de informare corecta  

Avand angajati cu atributii si nevoi diferite, e foarte posibil ca in cadrul companiei sa existe mai multe tipuri de asigurari de sanatate private. Ca tu sa poti educa angajatii cu privire la pachetul de asigurari pe care il oferi, in primul rand trebuie sa cunosti foarte bine caracteristicile fiecarui tip de pachet pe care l-ai contractat.

In planul de informare ai putea include actiuni ca:  

  • Realizarea unei brosuri pentru fiecare tip de asigurare oferit in cadrul companiei;
  • Explicarea detaliata a avantajelor pentru cei aflati la prima asigurare de sanatate din cariera lor;
  • Evidentierea noilor avantaje sau a diferentelor intre pachetul anterior si cel actual in cazul angajatilor care au mai beneficiat de astfel de asigurari in trecut;
  • Comunicarea datei intrarii in vigoare a beneficiilor si perioada valabilitatii;
  • Prezentarea listei complete de servicii acoperite de asigurarea privata;
  • Alegerea unui canal de comunicare a tuturor noutatilor legate de serviciile medicale;
  • Stabilirea unei persoane responsabile pentru a raspunde la intrebarile angajatilor si pentru trimiterea de memento-uri celor care nu au folosit beneficiile asigurarilor.

Aceste actiuni de informare pot fi incluse in programul de sanatate pe termen lung. Alcatuirea unui astfel de program pentru angajati incepe cu analizarea tipului de servicii medicale potrivite pentru fiecare grup de angajati din cadrul companiei. Urmatorul pas este sa faci o cercetare in randul companiilor care ofera asigurari private de sanatate si sa gasesti oferta care se potriveste nevoilor din cadrul companiei.

Scopul e sa gasesti acea oferta care se incadreaza in buget si ofera maximum de beneficii in schimbul sumei investite in asigurari de sanatate. Dupa cum spuneam, programul de sanatate are nevoie de un plan de informare pentru toti angajatii, o comunicare constanta si o evaluare periodica a succesului pe care l-ai obtinut.

Cum determini salariatii sa foloseasca asigurarea privata?

Investitia in asigurari private de sanatate personalizate e doar un pas din programul tau. Rezultatele apar doar daca fiecare angajat merge la vizitele medicale de rutina sau cand se confrunta cu o problema de sanatate.

Cum incurajezi tu angajatii sa foloseasca serviciile acoperite de asigurare?

Ofera-le flexibilitate pentru programarile la medic
Sunt mari sanse ca, in caz de urgente medicale, angajatii sa nu prinda loc la medici decat in timpul programului de munca al companiei, deci, fii intelegator si ofera-le posibilitatea sa isi rezolve problemele medicale.

Beneficiile asigurarii private se reflecta in calitatea muncii
Un angajat care merge la investigatii de preventie regulat si care are grija sa urmeze sfaturile medicului va fi capabil sa isi realizeze sarcinile eficient, ceea ce duce la cresterea productivitatii la nivel de companie.

Lista serviciilor medicale si ale partenerilor trebuie sa fie actualizata
Multi dintre noi amana consultatiile medicale de teama costurilor prea mari, insa odata cu asigurarile private de sanatate, angajatii trebuie sa stie ca au o serie de servicii pentru care nu trebuie sa plateasca nimic sau pentru care au reduceri substantiale. 

Daca vrei sa afli mai multe despre asigurarile private de sanatate si cauti solutia potrivita de asigurare tine cont de toate cele mentionate in acest material si cauta un consilier care sa iti ofere cele mai bune sfaturi pentru programul tau de sanatate.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Importanta informarii corecte despre asigurarile private de sanatate":
Rating:

Nota: 4 din 6 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Corectia unui bon fiscal emis eronat. Evidentierea in formularul A4200
    • Inregistrarea unor bonuri fiscale eronate nu este o greseala intalnita ocazional, majoritatea contribuabililor fiind pusi macar o data in aceasta situatie. Totusi, cum se face corectia unui bon fiscal in cazul in care se introduce in mod eronat o alta suma pe casa de marcat si se valideaza bonul fiscal gresit? Cum se face evidentierea bonului fiscal eronat in formularul A4200? Raspunsul specialistului Situatia descrisa poate fi solutionata cu respectarea prevederilor Normelor metodologice date...» citeste mai departe aici

  • Noutati de la ANAF: Sunt vizati contribuabilii mari si mijlocii!
    • Pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) a fost pus in dezbatere publica un nou Proiect de ordin privind modificarea unor acte normative referitoare la administrarea si monitorizarea contribuabililor mari si mijloci. Proiectul pus in dezbatere publica marti, 20 noiembrie 2018, a fost emis in contextul in care prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2.716/2018 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare...» citeste mai departe aici

  • Contul unic: Metodologia de stingere a obligatiilor fiscale, MODIFICATA DE ANAF!
    • Pe site-ul Agentiei Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a fost publicat, luni, 20 noiembrie 2018, un Proiectul de ordin pentru modificarea pct.34 din Metodologia de distribuire a sumelor platite de contribuabili in contul unic si de stingere a obligatiilor fiscale, aprobata prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 1613/2018. La punctul 34, capitolul V al anexei la ordinului presedintelui ANAF nr. 1613/2018, “s-a prevazut ca, in situatia in care contribuabilul face o plata eronata in...» citeste mai departe aici

  • Suspendarea activitatii: Cum se obtine regimul de declarare derogatoriu?
    • Suspendarea activitatii la Registrul Comertului nu determina automat suspendarea obligatiilor declarative ale societatii. Astfel, pe perioada in care se afla in inactivitate temporara entitatile au obligatia sa depuna declaratiile fiscale conform vectorului fiscal. Pentru obligatiile declarative inscrise in vectorul fiscal declaratiile se depun, chiar daca nu exista sume de declarat, pe zero, cu exceptia situatiei in care societatea solicita si i se aproba un regimul de declarare derogatoriu...» citeste mai departe aici

  • Proiect pentru modificarea Formularului 101, Declaratie privind impozitul pe venit
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat marti, 20 noiembrie, un proiect de ordin al presedintelui ANAF pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui ANAF nr. 3386/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularului 101 "Declaratie privind impozitul pe profit". Vezi AICI Formularul 101, Declaratie privind impozitul pe profit, asa cum este stabilit in Anexa proiectului de ordin. ART. I - Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr....» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016