Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Importanta informarii corecte despre asigurarile private de sanatate

31-Mar-2017
1983

In Romania, asigurarile private de sanatate sunt pe locul doi in topul beneficiilor preferate de angajatori, dupa tichetele de masa. Desi tot mai multi angajatori ofera acest beneficiu salariatilor, exista multi salariati care fie nu stiu ce anume cuprinde asigurarea lor, fie nu o folosesc deloc.



Nivelul de informare si de constientizare difera de la un angajat la altul. Rolul tau este sa le oferi informatii complete si corecte despre asigurarea de sanatate pe care le-o oferi si sa ii determini sa constientizeze ca starea de sanatate influenteaza calitatea vietii si, implicit, calitatea muncii lor si a safisfactiei profesionale.

Realizarea unui plan de informare corecta  

Avand angajati cu atributii si nevoi diferite, e foarte posibil ca in cadrul companiei sa existe mai multe tipuri de asigurari de sanatate private. Ca tu sa poti educa angajatii cu privire la pachetul de asigurari pe care il oferi, in primul rand trebuie sa cunosti foarte bine caracteristicile fiecarui tip de pachet pe care l-ai contractat.

In planul de informare ai putea include actiuni ca:  

  • Realizarea unei brosuri pentru fiecare tip de asigurare oferit in cadrul companiei;
  • Explicarea detaliata a avantajelor pentru cei aflati la prima asigurare de sanatate din cariera lor;
  • Evidentierea noilor avantaje sau a diferentelor intre pachetul anterior si cel actual in cazul angajatilor care au mai beneficiat de astfel de asigurari in trecut;
  • Comunicarea datei intrarii in vigoare a beneficiilor si perioada valabilitatii;
  • Prezentarea listei complete de servicii acoperite de asigurarea privata;
  • Alegerea unui canal de comunicare a tuturor noutatilor legate de serviciile medicale;
  • Stabilirea unei persoane responsabile pentru a raspunde la intrebarile angajatilor si pentru trimiterea de memento-uri celor care nu au folosit beneficiile asigurarilor.

Aceste actiuni de informare pot fi incluse in programul de sanatate pe termen lung. Alcatuirea unui astfel de program pentru angajati incepe cu analizarea tipului de servicii medicale potrivite pentru fiecare grup de angajati din cadrul companiei. Urmatorul pas este sa faci o cercetare in randul companiilor care ofera asigurari private de sanatate si sa gasesti oferta care se potriveste nevoilor din cadrul companiei.

Scopul e sa gasesti acea oferta care se incadreaza in buget si ofera maximum de beneficii in schimbul sumei investite in asigurari de sanatate. Dupa cum spuneam, programul de sanatate are nevoie de un plan de informare pentru toti angajatii, o comunicare constanta si o evaluare periodica a succesului pe care l-ai obtinut.

Cum determini salariatii sa foloseasca asigurarea privata?

Investitia in asigurari private de sanatate personalizate e doar un pas din programul tau. Rezultatele apar doar daca fiecare angajat merge la vizitele medicale de rutina sau cand se confrunta cu o problema de sanatate.

Cum incurajezi tu angajatii sa foloseasca serviciile acoperite de asigurare?

Ofera-le flexibilitate pentru programarile la medic
Sunt mari sanse ca, in caz de urgente medicale, angajatii sa nu prinda loc la medici decat in timpul programului de munca al companiei, deci, fii intelegator si ofera-le posibilitatea sa isi rezolve problemele medicale.

Beneficiile asigurarii private se reflecta in calitatea muncii
Un angajat care merge la investigatii de preventie regulat si care are grija sa urmeze sfaturile medicului va fi capabil sa isi realizeze sarcinile eficient, ceea ce duce la cresterea productivitatii la nivel de companie.

Lista serviciilor medicale si ale partenerilor trebuie sa fie actualizata
Multi dintre noi amana consultatiile medicale de teama costurilor prea mari, insa odata cu asigurarile private de sanatate, angajatii trebuie sa stie ca au o serie de servicii pentru care nu trebuie sa plateasca nimic sau pentru care au reduceri substantiale. 

Daca vrei sa afli mai multe despre asigurarile private de sanatate si cauti solutia potrivita de asigurare tine cont de toate cele mentionate in acest material si cauta un consilier care sa iti ofere cele mai bune sfaturi pentru programul tau de sanatate.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Bon fiscal emis eronat. Cum se poate face corectia contabila

    • Bonul fiscal este un document important in desfasurarea activitatii unei firme, fiindca include informatii referitoare la toate tranzactiile efectuate de aceasta, precum livrari de bunuri sau prestari de servicii, si este emis de casele de marcat fiscale electronice. Tocmai de aceea este necesar ca acestea sa fie corecte atunci cand sunt oferite clientilor de catre comercianti. Insa cum putem proceda in cazul in care o firma a emis un bon fiscal eronat? Cum se poate face corectia contabila?...» citeste mai departe aici

  • Controale ANAF 2024. Nereguli descoperite la persoanele fizice in luna august

    • Persoanele fizice, la fel ca cele juridice, au obligatii fiscale catre stat precum plata unor impozite, taxe sau contributii catre buget. In caz contrar, in urma controalelor ANAF, s-a putea sa fie amendate sau sa sufere alte consecinte fiscale. In acest articol vom vedea ce nereguli au descoperit inspectorii ANAF in urma controalelor la persoanele fizice din luna august 2024, asa cum apare in documentul publicat de institutie pe site-ul oficial. Controale ANAF 2024. Nereguli descoperite la...» citeste mai departe aici

  • RO e-Factura la nivelul ONRC. Cand are institutia obligatia de a trimite facturile in sistem

    • Referitor la prevederile OUG nr. 120/2021 privind administrarea sistemului national RO-e Factura si cele ale Codului Fiscal (Legea nr. 227/2015), Oficiul National al Registrului Comertului va aduce la cunostinta urmatoarele aspecte: RO e-Factura la nivelul ONRC. Cand are institutia obligatia de a trimite facturile in sistem Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), prin activitatea sa de baza desfasurata ca autoritate publica, emite facturi fara TVA pentru serviciile specifice...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016