Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Masurile care duc la eficientizarea activitatii in cadrul unei afaceri

21-Oct-2021
2751
Masurile care duc la eficientizarea activitatii in cadrul unei afaceri

Eficientizarea proceselor si serviciilor in cadrul unei companii sunt obiective pe care orice business si le propune. Astfel, odata ce se produce aceasta optimizare, productivitatea se imbunatateste si, implicit, profitabilitatea creste. De aceea, orice afacere trebuie sa caute solutiile potrivite pentru domeniul de activitate, astfel incat sa isi eficientizeze activitatea. Iata cateva masuri care pot fi luate in considerare. 


Investitii in propriii angajati


Firmele isi pot trimite angajatii la anumite cursuri de specializare si traininguri specifice, astfel incat sa dobandeasca noi cunostinte in domeniul lor de activitate, cu ajutorul carora sa devina mai eficienti cu privire la cerintele profesionale. Astfel, un salariat instruit isi va duce la bun sfarsit task-urile intr-un timp mult mai scurt, iar numarul potentialelor erori pe care ar putea sa le faca va fi unul redus. In plus, cei care participa la cursurile respective ii pot ajuta, la randul lor, pe colegii mai putin experimentati. 


Apelarea la dispozitive de ultima generatie


Un alt aspect important de care companiile trebuie sa tina cont, atunci cand isi doresc o eficientizare a activitatii, este reprezentat de dispozitivele de ultima generatie. Pentru a respecta legislatia in vigoare, dar si pentru a castiga timp si a tine evidenta cu exactitate a tranzactiilor, firmele din Capitala pot apela la case de marcat in Bucuresti. In plus, noile modele de case de marcat pot fi conectate direct la computer. 


Externalizarea serviciilor


Externalizarea anumitor servicii, in functie de obiectivele unei companii, reprezinta o decizie care poate duce atat la reducerea costurilor, cat si la eficientizarea activitatii. Mai precis, un business contracteaza o echipa de profesionisti, specialisti intr-un anumit domeniu, pentru a prelua unele sarcini de munca. Astfel, angajatorul nu va mai trebui sa angajeze personal pe care sa-l instruiasca sau caruia sa ii ofere salariu si alte beneficii. In plus, la finalul lunii, echipa respectiva va intocmi rapoarte in functie de care oamenii de afaceri pot lua decizii de business. De asemenea, specialistii vor oferi consultanta permanenta pe tot parcursul proiectului, iar companiile vor avea acces rapid la informatii.


Program de lucru flexibil


O alta metoda pe care o pot implementa firmele este programul de lucru flexibil. In primul rand, daca un business renunta la sediu pentru ca personalul sa munceasca doar de acasa, costurile se vor reduce considerabil, fiindca antreprenorii nu vor mai fi nevoiti sa achite chiria, facturile la energie electrica, gaze, abonamente de telefonie mobila, utilitati sau pentru serviciile de curatenie si mentenanta. De asemenea, cum salariatii isi vor desfasura activitatea profesionala din confortul propriei locuinte, intr-un mediu relaxant, de unde vor munci cu placere, si randamentul lor va fi unul sporit, deci activitatea se va eficientiza.


Beneficii pentru angajati


Pentru ca randamentul angajatilor sa fie la cel mai inalt nivel si activitatea profesionala sa devina eficienta, acestia trebuie motivati cu ajutorul beneficiilor. Asadar, pe langa programul de munca flexibil, angajatorul le mai poate pune la dispozitie si alte beneficii. De exemplu, le poate oferi zile suplimentare de concediu angajatilor, mai ales cand au parte de un volum mare de munca. De asemenea, in functie de rezultatele profesionale, poate apela la bonusuri de performanta sau mariri salariale. In plus, tichetele de masa si cardurile cadou, voucherele de vacanta, abonamentele la sali de fitness sau la clinici private de sanatate reprezinta alte avantaje de care se poate bucura personalul.

Acestea sunt doar cateva dintre masurile la care pot apela companiile cand isi propun sa isi eficientizeze activitatea. Totusi, aceste decizii trebuie luate in functie de strategia, bugetul si obiectivele fiecarei companii. De aceea, inainte sa se implementeze o astfel de masura, este necesar ca antreprenorii sa faca o analiza de business, ca sa isi dea seama care sunt serviciile sau chiar departamentele care trebuie imbunatatite. 

Sursa foto: Shutterstock.com 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?



MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?






Sfaturi de la experti



Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016