
Raportul Special
realizat de specialisti
Va ocupati de o asociatie de proprietari? Atunci trebuie sa aveti toate aceste documente completate corect. Sunt nici mai mult nici mai putin de 37. Dar vestea buna este ca le puteti avea pe toate cele 37 de documente gata redactate, in concordanta perfecta cu prevederile Legii 196/2018!
Folositi lucrarea pe stick 37 documente utile in asociatiile de proprietari ...detalii complete gasiti aici >>click<<
Doar scrieti datele dvs. si dati print!
Mai exact, lucrarea 37 documente utile in asociatiile de proprietari:
1. Va pune la dispozitie 37 modele de documente indispensabile pentru asociatia de proprietari. Enumeram cateva:
Proces verbal infiintare asociatie
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
SAF-T Ghid de raportare corecta
In doar 3 pasi aveti pe birou actul dorit!
Ca sa fiti in regula cu toate documentele pentru asociatie, trebuie sa urmati doar 3 pasi:
Pasul 1. Introduceti stick-ul, selectati actul dorit si dati click. Pe ecran va aparea modelul acestuia, in format pdf.
Pasul 2. Completati cu datele necesare: numele asociatiei, datele de inregistrare, numele reprezentantului/angajatului, perioada de valabilitate a actului etc.
Pasul 3. Printati actul. GATA!
Nu uitati ca in fata organelor de control nu conteaza explicatiile verbale, ci doar documentele, actele, formularele - intocmite corect si la timp.
Trebuie sa va asigurati ca le aveti pe toate in regula!
Cum s-a modificat legislatia in ceea ce priveste asociatiile de proprietari?
Legea nr. 196/2018 reglementeaza, incepand cu data de 28 septembrie 2018, aspectele juridice, economice si tehnice cu privire la:
a) infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari din cadrul condominiilor formate din cel putin 3 unitati de proprietate imobiliara;
b) administrarea, intretinerea si folosirea imobilelor sau grupurilor de imobile din condominii care au in structura lor locuinte sau spatii cu alta destinatie decat aceea de locuinta, aflate in proprietatea a cel putin 3 persoane fizice sau juridice, fiecare proprietar avand o proprietate individuala si o cota-parte indiviza din proprietatea comuna.
Incepand cu data de 28 septembrie 2018, Legea nr. 230/2007 si HG nr. 1.588/2007 ambele cu referire la infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, au fost abrogate, iar toate operatiunile de infiintare, organizare si functionare a asociatiilor de proprietari se supun noilor reglementari.
Fiti asociatia de proprietari cu toate documentele in regula! Folositi lucrarea 37 documente utile in asociatiile de proprietari ...click aici pentru detalii si comenzi >>
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Asociatiile de Proprietari in 2020 - modificari in legislatieSfaturi de la experti
Intrebare: In momentul in care produsele sunt scoase din antrepozit, valoarea accizei nu intra in costul marfii?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Recuperare TVA pentru achizitie intracomunitara taxabila in statul membru al furnizorului
Intrebare: TVA platita in Germania poate fi recuperata in cazul in care mai platesc inca o data TVA in Romania prin D301?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA