Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Modele de documente utile pentru asociatiile de proprietari

20-Mar-2019
1993

Va ocupati de o asociatie de proprietari? Atunci trebuie sa aveti toate aceste documente completate corect. Sunt nici mai mult nici mai putin de 37. Dar vestea buna este ca le puteti avea pe toate cele 37 de documente gata redactate, in concordanta perfecta cu prevederile Legii 196/2018! 

Folositi lucrarea pe stick 37 documente utile in asociatiile de proprietari ...detalii complete gasiti aici >>click<<

Doar scrieti datele dvs. si dati print!

Mai exact, lucrarea 37 documente utile in asociatiile de proprietari:

1. Va pune la dispozitie 37 modele de documente indispensabile pentru asociatia de proprietari. Enumeram cateva:

Proces verbal infiintare asociatie


Cerere inscriere de noi asociati
Statutul asociatiei de proprietari
Regulamentul condominiului
Contract prestari servicii
Contract individual de munca
Contracte de utilitati
Notificare bresa securitate – GDPR
Fisa de post pentru orice pozitie in asociatie
Registru inventar
Registru pentru evidenta fondului de rulment
Lista de plata a cotelor de contributii

2. Aduce lamuriri despre infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Practic, lucrarea va ofera explicatii complete despre modul in care va afecteaza Legea nr. 196/2018!


In doar 3 pasi aveti pe birou actul dorit!

Ca sa fiti in regula cu toate documentele pentru asociatie, trebuie sa urmati doar 3 pasi:

 Pasul 1. Introduceti stick-ul, selectati actul dorit si dati click. Pe ecran va aparea modelul acestuia, in format pdf.

 Pasul 2. Completati cu datele necesare: numele asociatiei, datele de inregistrare, numele reprezentantului/angajatului, perioada de valabilitate a actului etc.

 Pasul 3. Printati actul. GATA!

Nu uitati ca in fata organelor de control nu conteaza explicatiile verbale, ci doar documentele, actele, formularele - intocmite corect si la timp.

Trebuie sa va asigurati ca le aveti pe toate in regula!


Cum s-a modificat legislatia in ceea ce priveste asociatiile de proprietari?

Legea nr. 196/2018 reglementeaza, incepand cu data de 28 septembrie 2018, aspectele juridice, economice si tehnice cu privire la:

a) infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari din cadrul condominiilor formate din cel putin 3 unitati de proprietate imobiliara;

b) administrarea, intretinerea si folosirea imobilelor sau grupurilor de imobile din condominii care au in structura lor locuinte sau spatii cu alta destinatie decat aceea de locuinta, aflate in proprietatea a cel putin 3 persoane fizice sau juridice, fiecare proprietar avand o proprietate individuala si o cota-parte indiviza din proprietatea comuna.

Incepand cu data de 28 septembrie 2018, Legea nr. 230/2007 si HG nr. 1.588/2007 ambele cu referire la infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, au fost abrogate, iar toate operatiunile de infiintare, organizare si functionare a asociatiilor de proprietari se supun noilor reglementari. 


Fiti asociatia de proprietari cu toate documentele in regula! Folositi lucrarea 37 documente utile in asociatiile de proprietari ...click aici pentru detalii si comenzi >>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Modele de documente utile pentru asociatiile de proprietari":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Pensionarii nu vor mai putea acumula pensia cu salariul de stat (proiect MMPS)
    • Ministerul Muncii si Protectiei Sociale este in plin proces de elaborare a unui proiect de act normativ care prevede interzicerea cumulului pensiei cu salariul de la stat, anunta ministrul Violeta Alexandru. "Se lucreaza la un proiect de lege in cadrul echipei mele la Ministerul Muncii, am facut o prima lectura a unei variante pe care echipa mi-a prezentat-o, urmeaza sa o finalizam pe masura ce colectam toate informatiile legate de persoanele carora li s-ar aplica o asemenea prevedere. In foarte...» citeste mai departe aici

  • Contribuabilii afla de la specialistii ANAF constatarile inspectiilor fiscale desfasurate pana acum
    • In luna decembrie a.c. si in ianuarie 2020, specialistii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala vor prezenta contribuabililor constatarile Agentiei selectate ca urmare a inspectiilor fiscale desfasurate. “Agentia Nationala de Administrare Fiscala organizeaza, in perioada decembrie 2019 - ianuarie 2020, sesiuni de asistenta a contribuabililor si a reprezentantilor acestora, in cadrul carora vor fi prezentate constatari ANAF selectate ca urmare a inspectiilor fiscale...» citeste mai departe aici

  • Cand poate opta un PFA pentru schimbarea modului de impozitare?
    • "Un PFA infiintat in anul 2009 declara de la infiintare si pana in prezent veniturile in sistem real. Avand un cod caen care se regaseste la norma de venit, doreste sa schimbe modul de impozitare din sistem real la norma de venit. Cand poate face aceasta optiune? Se mai poate modifica declaratia unica depusa pentru anul 2018?" Raspunsul specialistului Potrivit art. 69 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul PFA care realizeaza venituri din activitati independente in mod individual, venitul net...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala
    • Prin O.A.N.A.F. nr. 3.008/2019 publicat in M.Of. nr. 945 din data de 26.11.2019 au fost aduse modificari si completari procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala, precum si modelului acestui formular si al cererii de eliberare. Noile prevederi vor intra in vigoare la data de 26 decembrie 2019 si se va aplica si cererilor de eliberare a certificatului de atestare fiscala, aflate in curs de solutionare la aceasta data. Principalele modificari si completari vizeaza: Modalitatile...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016