
Raportul Special
realizat de specialisti
In Monitorul Oficial al Romaniei nr.507/2017 a fost publicata OUG nr.49/ 2017 pentru modificarea si completarea OG nr.17/ 2015 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare si completarea unor acte normative.
Ordonanta in discutie va intra in vigoare la data de 30 iulie 2017.
Incepand cu aceasta data, nici persoanele fizice, nici persoanele juridice de drept privat si entitatile fara personalitate juridica nu vor mai fi obligate sa stampileze contractele depuse, emise sau incheiate in relatia cu institutiile sau autoritatile publice.
Va recomandam si: Firmele si persoanele fizice autorizate scapa de stampila de la 30 iulie! In ce conditii nu se mai foloseste?
In acest context, in conformitate cu prevederile noului act normativ, solicitarea stampilarii declaratiilor, cererilor, contractelor sau a altor documente sau inscrisuri de catre o persoana din cadrul institutiilor sau autoritatilor publice va fi considerata abatere disciplinara.
Mai trebuie subliniat faptul ca obligatia stampilarii ramane valabila in continuare pentru persoanele juridice de drept public.
Cartea Verde a Contabilitatii
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Certificatul de atestare fiscala. Cand ai nevoie de el si cum poate fi obtinut onlineDeclaratia 394 se va completa integral pentru toate operatiunile efectuate pe teritoriul national, incepand cu data de 1 octombrie 2016Documentar fiscal: Declaratie impozit retinut la sursa si castigurile sau pierderile realizateRecunoasterea cheltuielilor si veniturilor inregistrate in chitanteActualizare Declaratia 394 incepand cu operatiunile din ianuarie 2012Ultimele articole
Lista actelor ANAF fara semnatura si STAMPILA a fost EXTINSA, conform Ordinului 402/2025Colectarea creantelor fiscale: ANAF propune introducerea a 23 de formulare noi si elimina 5 existenteBon fiscal de combustibil NU trebuie sa fie STAMPILAt pentru a fi inregistrat in contabilitateDocumente semnate cu certificat calificat. NU mai este necesara prezentarea la organul fiscal pentru STAMPILAGuvernul a reintrodus, prin OUG 70/2023, obligativitatea semnaturii olografe si a stampilei pentru angajatorii care elibereaza unele documenteArticole similare
Prin Split TVA, FIRMEle vor putea fi executate silit pentru orice datorieImpozitul pe cladiri in functie de destinatie se poate aplica din 2016Cheltuieli puncte de lucru inchiriate. Cum stabilim ce cheltuieli sunt deductibile?Ordinul 2518/2022. Anumite FIRME mici NU vor mai transmite D406 din 2025 ci din 1 ianuarie 2023PFA-urile, II-urile si IF-urile vor comunica cu fiscul EXCLUSIV prin SPV din 1 martie 2022Ultimele articole
Cand si de ce e important sa ai un avocat in Bucuresti ca partener de businessCoduri CAEN Rev. 3. Ce OBLIGATII au microintreprinderile, PFA-urile si SRL-urile din 2025Mijloace fixe. Facilitati fiscale de care pot beneficia FIRMEleRentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!Bonificatie de 3% pentru FIRMEle corecte. Ce CONDITII trebuie sa indeplinestiArticole similare
Noul regim al amenzilor in sistemul e-TVAPersoana fizica autorizata - Depunere formular 107MFP: Proiect de modificare a Codului fiscalMai putine firme care si-au suspendat activitatea si mai putine societati dizolvate in primele 7 luniTopim preturile in mijlocul verii! Reduceri de 70% si transport GRATUIT pentru carti de fiscalitate si contabilitateUltimele articole
Coduri CAEN Rev. 3. Ce OBLIGATII au microintreprinderile, PFA-urile si SRL-urile din 2025Taxe PFA 2025. Ce obligatii CAS si CASS exista pentru persoanele care au si venituri din CIMTaxe PFA in sistem real: CAS, CASS, dar si cum se completeaza Declaratia UnicaDeclaratie Unica. Mai depun PFA-urile in 2025 declaratia pentru estimarea veniturilor?Cum te afecteaza impozitul pe venit in cazul unui imprumut personalSfaturi de la experti
Inregistrare in contabilitate raport evaluare teren
Intrebare: Avem un teren intravilan cumparat in anul 2019. In octombrie 2024 se face un raport de evaluare cu scopul de a se estima valoarea de piata a terenului. Acest raport de evaluare trebuie sa fie inregistrat in contabilitate? Daca da,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Corectie impozit pe profit 2023
Intrebare: Firma SRL, platitoare de impozit pe profit, a terminat anul 2023 pe pierdere. Sold debitor 121 = 4.800 lei. In declaratia 101 depusa pentru anul 2023, la rubrica ?Diferenta de impozit pe profit de recuperat? am suma de 890 lei (am...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Taxe PFA. CAS si CASS de platit in cazul PFA-urilor care au avut pierderi fiscale
Impozitul minim pe cifra de afaceri in 2025. Atentie la depunerea D177 si la sponsorizari [VIDEO]
Sanctiuni e-Factura in 2025: Atentie la amenzile egale cu 15% din valoarea facturii [VIDEO]
Raportare SAF-T si D406. Cum se completeaza sectiunea Produse
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA