Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Patru caracteristici ale unui software de salarizare performant

12-Iun-2019
478

De la reducerea timpului dedicat activitatilor repetitive si pana la imbunatatirea comunicarii dintre angajati, digitalizarea datelor si automatizarea fluxurilor de lucru aduc beneficii incontestabile companiilor care decid sa le utilizeze.

Un software de salarizare este, in acest context, un must have al oricarei companii moderne. Sa vedem insa care sunt beneficiile integrarii unui soft de salarizare performant si ce caracteristici ar trebui sa urmaresti atunci cand decizi sa achizitionezi unul pentru compania ta.

  1. Automatizarea procesului de calcul salarial

Salarizarea este unul dintre acele procese ce pot bloca activitatea departamentului de resurse umane pentru mai multe zile atunci cand nu utilizezi un program de calcul salarial.

In cazul ideal, modulul de calcul salarial va fi integrat cu aplicatiile de administrare de personal si pontaj. Salariul este calculat pornind de la informatiile din contractele de munca, ce vor fi gestionate in varianta electronica cu un soft de administrare de personal, si adaugand informatiile zilnice legate de prezenta, tipul orelor lucrate, delegatii sau concedii (informatii gestionate de un soft de pontaj).

Ideal este, asadar, sa automatizam cele trei activitati repetitive importante ale departamentului de HR: Admin de personal, Pontaj si Salarizare.

Programul de calcul al salariilor de la Sincron HR Software, de exemplu, se poate integra si cu alte aplicatii ce gestioneaza pontajul si / sau softul de administrare de personal, nu doar cu cele care fac parte din solutia completa, all-in-one, oferita de companie.

Poti, astfel, sa generezi automat documente precum state de plata, fluturasi de salariu, centralizatoare sau declaratii fiscale, si este mult mai simplu sa actualizezi sau rectifici informatiile, daca este nevoie.

Totul pentru un plus de rapiditate si corectitudine – implicit mai mult timp si energie pentru sarcini complexe din partea departamentului de resurse umane.

 

  1. Flexibilitate si versatilitate

E important ca softul de salarii ales sa fie un instrument flexibil si versatil, putandu-se plia in functie de fluxurile clientului, oferind numeroase optiuni de configurare, filtrare si parametrizare.

Acest aspect iti va permite sa configurezi elementele salariale in mod personalizat, in functie de propria politica de salarii si legislatia muncii, de exemplu: sporuri si indemnizatii, tipuri de prime (inregistrand atat primele brute cat si cele nete, tichetele de masa sau alte tipuri de tichete pentru salariati).

  1. Opteaza pentru un software actualizat in permanenta, ce se aliniaza modificarilor fiscale si legislative

Atunci cand vorbim despre implicatiile fiscale, e cum nu se poate mai important sa alegi un soft al unui furnizor de incredere, cu traditie pe piata si experienta in alinierea la modificarile fiscale si legislative.

Softul de calcul salarial va trebui sa fie in permanenta actualizat cu modificarile Codului Muncii sau ale Codului Fiscal, iar calculele si raportarile sa fie corecte.

 

  1. Ar fi ideal sa beneficiezi de un instrument de business analytics complementar software-ului de salarii

Optand pentru o aplicatie ce integreaza functionalitati de HR Analytics, ai la dispozitie un instrument de management modern, de business intelligence, care te ajuta sa obtii insight-uri valoroase din datele de care dispui.

Sincron HR Software a integrat in solutiile de automatizare oferite companiilor, atat in cea all-in-one, cat si in modulele separate, asa cum este softul de salarizare, unul dintre instrumentele de top de business intelligence disponibile la nivel mondial – Power BI de la Microsoft.

Acesta iti permite sa obtii informatii dinamice legate de salarii, tipurile de ore lucrate sau platile la stat, care te pot ajuta sa optimizezi costurile, identificand potentiale avantaje competitive.

Cu ajutorul unui program de salarizare vei reduce semnificativ timpul si efortul destinat acestui proces - unul dintre cele mai consumatoare de timp si de resurse din cadrul departamentului HR. Desigur, varianta ideala este achizitionarea acestuia in cadrul unui program all-in-one, caz in care se va corela cu celelalte module interdependente.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Patru caracteristici ale unui software de salarizare performant":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!‚Äč

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia 230: Descarca noua versiune actualizata 2020
    • UPDATE AUGUST 2020: Ordinul nr. 147/2020 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 44 din 22 ianuarie 2020. Proiectul de Ordin al presedintelui ANAF pentru aprobarea procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se infiinteaza si functioneaza in conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 112 - versiunea actualizata 2020
    • UPDATE septembrie 2020 ANAF a actualizat, in data de 23 iulie 2020, PDF-ul inteligent necesar pentru generarea Declaratiei 112 - declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun nr. 1942/979/819 al MFP/MMJS/MS, publicat in M.Of.426/ 21.05.2020, valabil incepand cu 01.04.2020. Pentru a accesa softul A, actualizat in data de 28.09.2020, click AICI. Pentru a accesa softul J*, actualizat in...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 101- ANAF a actualizat PDF-ul inteligent
    • Pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost publicata Declaratia 101, privind impozitul pe profit conform OPANAF nr. 3200/20.12.2018. PDF-ul inteligent pentru 2019 (valabil pentru an sfarsit de perioada 2018) a fost actualizat in data de 21.06.2019. OPANAF nr. 3200/2018 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.386/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor 101 “Declaratie privind impozitul...» citeste mai departe aici

  • Declaratia recapitulativa 390 VIES. Cum arata noul formular.
    • UPDATE septembrie 2020. Ordinul nr. 705/2020 din 11 martie 2020 pentru aprobarea modelului si continutului formularului (390 VIES) "Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare" a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 217 din 17 martie 2020. Pentru a descarca Soft A, click AICI. Pentru a descarca Soft J, click AICI. Pentru a vedea Anexa validari, click AICI. Articol initial: Agentia Nationala de Administrare Fiscala a supus dezbaterii publice un nou proiect...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! Se apropie termenul limita pentru depunerea notificarii privind intentia de restructurare a obligatiilor bugetare
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala reaminteste ca termenul limita de depunere a notificarii, prin care se manifesta intentia de a beneficia de masura de restructurare a obligatiilor bugetare restante, este data de 30 septembrie 2020. Se incadreaza la aceasta facilitate toti contribuabilii care inregistreaza obligatii bugetare restante la data de 31.07.2020 si care doresc sa isi restructureze aceste obligatii bugetare potrivit prevederilor Cap.I din Ordonanta Guvernului nr. 6/2019 privind...» citeste mai departe aici

  • Ordinul 1602/946/2020. Noi masuri privind indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate si concediile. Model cerere
    • Ordinul nr. 1602/946/2020 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2018/1.311/2017 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 865 din 22 septembrie 2020. Conform actului normativ care a intrat in vigoare de la 22 septembrie 2020,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificari in Codul Fiscal 2020 - 10 Politici si Proceduri Contabile actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016