Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Patru caracteristici ale unui software de salarizare performant

12-Iun-2019
197

De la reducerea timpului dedicat activitatilor repetitive si pana la imbunatatirea comunicarii dintre angajati, digitalizarea datelor si automatizarea fluxurilor de lucru aduc beneficii incontestabile companiilor care decid sa le utilizeze.

Un software de salarizare este, in acest context, un must have al oricarei companii moderne. Sa vedem insa care sunt beneficiile integrarii unui soft de salarizare performant si ce caracteristici ar trebui sa urmaresti atunci cand decizi sa achizitionezi unul pentru compania ta.

  1. Automatizarea procesului de calcul salarial

Salarizarea este unul dintre acele procese ce pot bloca activitatea departamentului de resurse umane pentru mai multe zile atunci cand nu utilizezi un program de calcul salarial.

In cazul ideal, modulul de calcul salarial va fi integrat cu aplicatiile de administrare de personal si pontaj. Salariul este calculat pornind de la informatiile din contractele de munca, ce vor fi gestionate in varianta electronica cu un soft de administrare de personal, si adaugand informatiile zilnice legate de prezenta, tipul orelor lucrate, delegatii sau concedii (informatii gestionate de un soft de pontaj).

Ideal este, asadar, sa automatizam cele trei activitati repetitive importante ale departamentului de HR: Admin de personal, Pontaj si Salarizare.

Programul de calcul al salariilor de la Sincron HR Software, de exemplu, se poate integra si cu alte aplicatii ce gestioneaza pontajul si / sau softul de administrare de personal, nu doar cu cele care fac parte din solutia completa, all-in-one, oferita de companie.

Poti, astfel, sa generezi automat documente precum state de plata, fluturasi de salariu, centralizatoare sau declaratii fiscale, si este mult mai simplu sa actualizezi sau rectifici informatiile, daca este nevoie.

Totul pentru un plus de rapiditate si corectitudine – implicit mai mult timp si energie pentru sarcini complexe din partea departamentului de resurse umane.

 

  1. Flexibilitate si versatilitate

E important ca softul de salarii ales sa fie un instrument flexibil si versatil, putandu-se plia in functie de fluxurile clientului, oferind numeroase optiuni de configurare, filtrare si parametrizare.

Acest aspect iti va permite sa configurezi elementele salariale in mod personalizat, in functie de propria politica de salarii si legislatia muncii, de exemplu: sporuri si indemnizatii, tipuri de prime (inregistrand atat primele brute cat si cele nete, tichetele de masa sau alte tipuri de tichete pentru salariati).

  1. Opteaza pentru un software actualizat in permanenta, ce se aliniaza modificarilor fiscale si legislative

Atunci cand vorbim despre implicatiile fiscale, e cum nu se poate mai important sa alegi un soft al unui furnizor de incredere, cu traditie pe piata si experienta in alinierea la modificarile fiscale si legislative.

Softul de calcul salarial va trebui sa fie in permanenta actualizat cu modificarile Codului Muncii sau ale Codului Fiscal, iar calculele si raportarile sa fie corecte.

 

  1. Ar fi ideal sa beneficiezi de un instrument de business analytics complementar software-ului de salarii

Optand pentru o aplicatie ce integreaza functionalitati de HR Analytics, ai la dispozitie un instrument de management modern, de business intelligence, care te ajuta sa obtii insight-uri valoroase din datele de care dispui.

Sincron HR Software a integrat in solutiile de automatizare oferite companiilor, atat in cea all-in-one, cat si in modulele separate, asa cum este softul de salarizare, unul dintre instrumentele de top de business intelligence disponibile la nivel mondial – Power BI de la Microsoft.

Acesta iti permite sa obtii informatii dinamice legate de salarii, tipurile de ore lucrate sau platile la stat, care te pot ajuta sa optimizezi costurile, identificand potentiale avantaje competitive.

Cu ajutorul unui program de salarizare vei reduce semnificativ timpul si efortul destinat acestui proces - unul dintre cele mai consumatoare de timp si de resurse din cadrul departamentului HR. Desigur, varianta ideala este achizitionarea acestuia in cadrul unui program all-in-one, caz in care se va corela cu celelalte module interdependente.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Patru caracteristici ale unui software de salarizare performant":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Salariul minim, majorat cu 100 de lei! Premierul desemnat: Aceasta decizie nu o poate lua decat un Guvern legitim
    • Asa cum a anuntat ieri - 22 octombrie - ministrul demis al Muncii, astazi a fost pus in Transparenta decizionala proiectul de Hotarare privind majorarea salariului minim brut pe economie la 2.262 de lei, fata de 2080 de lei, cat este in prezent. Cresterea de 100 de lei se aplica salariului minim net. Pentru persoanele cu studii superioare, salariul de baza minim brut pe economie se majoreaza cu aproape 300 de lei, de la de la 2.350 lei la 2.620 lei lunar. Ministrul demis al Muncii a...» citeste mai departe aici

  • OG 6/2019: Anularea obligatiilor accesorii
    • O societate a primit o decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand dobanzi si penalitati aferente impozitului pe profit, TVA, si fond pentru persoane cu handicap pentru trimestrul trecut (iunie 2019). Pot fi anulate printr-o solicitare catre ANAF? Iata care este opinia specialistului nostru: Prin Capitolul II din OG 6/2019 s-a instituit posibilitatea anularii unor obligatii accesorii. Conform art. 23 din ordonanta aceasta facilitate se aplica pentru debitorii - persoane...» citeste mai departe aici

  • Completarea plajei de facturi din declaratia 394
    • Va rog sa imi spuneti ce facturi se trec la plaja de facturi in Declaratia 394, daca avem si livrari in Romania cu 19%, scutite, intracomunitare si externe. Trebuie trecute doar facturile din tara si sarit peste cele ce nu fac obiectul livrarilor interne sau trec toata plaja din decizie. Completarea si depunerea declaratiei: Cartusul I Plaje de facturi 2.1 Plaja de facturi alocate _______ _______ _______ ________ de la seria _______ numarul _______ la seria _______ numarul ________ din...» citeste mai departe aici

  • Spor de noapte? Rezolvari legale pentru problemele privind retribuirea corecta a salariatilor
    • De cate ori nu v-ati aflat in situatia de a nu sti cum sa aplicati legea, a nu sti in ce categorie sa incadrati un anumit interval orar de munca sau de a nu sti cum sa retribuiti corect orele lucrate noaptea sau in weekend? Astazi vom aborda doua astfel de situatii si va vom arata cum trebuie tratate corect. Ore sulimentare in intervalul orar de noapte De exemplu, pentru un angajat care lucreaza zilnic intre 9:00 - 18:00 si care efectueaza suplimentar cate 2 ore in intervalul 22:00 - 6:00, ati...» citeste mai departe aici

  • Achizitionarea de locuinte, fara adeverinta de venit, pentru romanii din diaspora! (propunere)
    • Ilan Laufer, fost ministru al IMM-urilor si coordonatorul programului Smart Start USA, este de parere ca una dintre cele mai bune masuri de repatriere a romanilor care incearca sa isi cladeasca un viitor in afara granitelor este ca statul sa le acorde posibilitatea achizitionarii de locuinte fara adeverinta de venit. Acesta a precizat chiar ca are deja in lucru un draft de proiect de lege in acest sens. "Este nevoie de o Lege a repatrierii pentru Romania, pentru care eu o sa ma lupt in...» citeste mai departe aici

  • MFP: Disponibilitatile prevazute in OUG 114/2018 se vireaza la bugetul de stat (proiect de Ordin)
    • Ministerul Finantelor Publice a pus in dezbatere publica un proiect de Ordin care completeaza Ordinul nr. 1386/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind virarea la bugetul de stat de catre Ministerul Sanatatii si Ministerul Tineretului si Sportului a disponibilitatilor prevazute la art. 57 si 59 din OUG 114/2018 privind instituirea unor masuri in domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene....» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016