Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Patru caracteristici ale unui software de salarizare performant

12-Iun-2019
1525

De la reducerea timpului dedicat activitatilor repetitive si pana la imbunatatirea comunicarii dintre angajati, digitalizarea datelor si automatizarea fluxurilor de lucru aduc beneficii incontestabile companiilor care decid sa le utilizeze.

Un software de salarizare este, in acest context, un must have al oricarei companii moderne. Sa vedem insa care sunt beneficiile integrarii unui soft de salarizare performant si ce caracteristici ar trebui sa urmaresti atunci cand decizi sa achizitionezi unul pentru compania ta.

  1. Automatizarea procesului de calcul salarial

Salarizarea este unul dintre acele procese ce pot bloca activitatea departamentului de resurse umane pentru mai multe zile atunci cand nu utilizezi un program de calcul salarial.

In cazul ideal, modulul de calcul salarial va fi integrat cu aplicatiile de administrare de personal si pontaj. Salariul este calculat pornind de la informatiile din contractele de munca, ce vor fi gestionate in varianta electronica cu un soft de administrare de personal, si adaugand informatiile zilnice legate de prezenta, tipul orelor lucrate, delegatii sau concedii (informatii gestionate de un soft de pontaj).

Ideal este, asadar, sa automatizam cele trei activitati repetitive importante ale departamentului de HR: Admin de personal, Pontaj si Salarizare.

Programul de calcul al salariilor de la Sincron HR Software, de exemplu, se poate integra si cu alte aplicatii ce gestioneaza pontajul si / sau softul de administrare de personal, nu doar cu cele care fac parte din solutia completa, all-in-one, oferita de companie.

Poti, astfel, sa generezi automat documente precum state de plata, fluturasi de salariu, centralizatoare sau declaratii fiscale, si este mult mai simplu sa actualizezi sau rectifici informatiile, daca este nevoie.

Totul pentru un plus de rapiditate si corectitudine – implicit mai mult timp si energie pentru sarcini complexe din partea departamentului de resurse umane.

 

  1. Flexibilitate si versatilitate

E important ca softul de salarii ales sa fie un instrument flexibil si versatil, putandu-se plia in functie de fluxurile clientului, oferind numeroase optiuni de configurare, filtrare si parametrizare.

Acest aspect iti va permite sa configurezi elementele salariale in mod personalizat, in functie de propria politica de salarii si legislatia muncii, de exemplu: sporuri si indemnizatii, tipuri de prime (inregistrand atat primele brute cat si cele nete, tichetele de masa sau alte tipuri de tichete pentru salariati).

  1. Opteaza pentru un software actualizat in permanenta, ce se aliniaza modificarilor fiscale si legislative

Atunci cand vorbim despre implicatiile fiscale, e cum nu se poate mai important sa alegi un soft al unui furnizor de incredere, cu traditie pe piata si experienta in alinierea la modificarile fiscale si legislative.

Softul de calcul salarial va trebui sa fie in permanenta actualizat cu modificarile Codului Muncii sau ale Codului Fiscal, iar calculele si raportarile sa fie corecte.

 

  1. Ar fi ideal sa beneficiezi de un instrument de business analytics complementar software-ului de salarii

Optand pentru o aplicatie ce integreaza functionalitati de HR Analytics, ai la dispozitie un instrument de management modern, de business intelligence, care te ajuta sa obtii insight-uri valoroase din datele de care dispui.

Sincron HR Software a integrat in solutiile de automatizare oferite companiilor, atat in cea all-in-one, cat si in modulele separate, asa cum este softul de salarizare, unul dintre instrumentele de top de business intelligence disponibile la nivel mondial – Power BI de la Microsoft.

Acesta iti permite sa obtii informatii dinamice legate de salarii, tipurile de ore lucrate sau platile la stat, care te pot ajuta sa optimizezi costurile, identificand potentiale avantaje competitive.

Cu ajutorul unui program de salarizare vei reduce semnificativ timpul si efortul destinat acestui proces - unul dintre cele mai consumatoare de timp si de resurse din cadrul departamentului HR. Desigur, varianta ideala este achizitionarea acestuia in cadrul unui program all-in-one, caz in care se va corela cu celelalte module interdependente.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici


MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Calcul impozit pe profit. Exemplu si reglementari cheie

    • Impozitul pe profit reprezinta o obligatie fiscala esentiala pentru companiile care isi desfasoara activitatea in Romania. Determinarea acestuia implica aplicarea unei cote de impozitare, conform legislatiei fiscale in vigoare. In acest articol, vom analiza reglementarile cheie legate de impozitul pe profit si vom oferi un exemplu practic pentru a intelege mai bine procesul de calcul si obligatiile asociate. » citeste mai departe aici

  • Legea contabilitatii, modificata prin OUG 138/2024. Balanta de verificare trebuie intocmita lunar

    • OUG 138/2024 privind modificarea si completarea unor acte normative in domeniul fiscal-bugetar, precum si pentru reglementarea altor masuri a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 1222 din 5 decembrie 2024 si prevede, printre altele, mai multe modificari asupra Legii contabilitatii. Conform documentului, balanta de verificare va trebui sa fie intocmita lunar. Legea contabilitatii, modificata prin OUG 138/2024. Balanta de verificare trebuie intocmita lunar Referitor la balanta de verificare,...» citeste mai departe aici

  • Inventariere anuala. Trebuie efectuata obligatoriu la data de 31 decembrie?

    • Scopul inventarierii anuale este acela al stabilirii situatiei patrimoniale reale a societatii, respectiv a tuturor elementelor de active, datorii si capitaluri inregistrate in evidentele societatii in baza carora se intocmesc situatiile financiare anuale. Inventarierea anuala este reglementata la alin 2 al punctului 1 din Normele privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii aprobate prin OMFP 2861/2009: 1. -...» citeste mai departe aici

  • 10+ Noutati Fiscale pentru 2025 care va vor afecta activitatea

    • Cu ce probleme majore va veti confrunta in 2025? Este suficient sa parcurgeti lucrarea Taxare 2025. Noutatile Codului fiscal care expune clar absolut toate schimbarile intrate recent in vigoare (sau care vor intra curand), grupate in 2 mari categorii, cu subiecte esentiale pentru mediul fiscal-contabil: A. Noutati fiscale 1. Taxa pe valoarea adaugata 2. Impozit pe veniturile microintreprinderilor 3. Accize 4. Noutati privind salarii si beneficii extrasalariale 5. Sistemul RO...» citeste mai departe aici

  • E-TVA: Obligatiile privind Notificarea de conformare, amanate pana pe 1 iulie 2025

    • Conform OUG 138/2024, anumite obligatii privind Notificarea de conformare RO e-TVA au fost amanate pana pe 1 iulie 2025. OUG 138/2024 privind modificarea si completarea unor acte normative in domeniul fiscal-bugetar, precum si pentru reglementarea altor masuri a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 1222 din 5 decembrie 2024. E-TVA: Obligatiile privind Notificarea de conformare, amanate pana pe 1 iulie 2025 A fost modificat OUG nr. 70/2024 in vederea amanarii pana la data de 1 iulie 2025 a...» citeste mai departe aici

  • Semnare bilant anual. Conform OUG 138/2024, este necesara si semnatura reprezentantului legal al firmei

    • Legea contabilitatii a fost modificata prin OUG 138/2024 si prevede mai multe schimbari in privinta bilantului anual. A fost introdusa prevederea conform careia situatiile financiare anuale trebuie semnate in mod obligatoriu si de reprezentantul legal al firmei. Semnare bilant anual. Conform OUG 138/2024, este necesara si semnatura reprezentantului legal al firmei OUG 138/2024 privind modificarea si completarea unor acte normative in domeniul fiscal-bugetar, precum si pentru reglementarea altor...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016