Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Proiect MFP. Partea 2. Formularul 070

27-Sep-2011
3733

Proiect de Ordin pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr.262/2007 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor, cu modificarile si completarile ulterioare

Instructiuni de completare a Formularului 070 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere"

Declaratia de inregistrare fiscala/Declaratia de mentiuni pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere, denumita in continuare declaratie, se completeaza si se depune de catre persoanele fizice romane sau straine care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere, in conformitate cu prevederile legale.

Declaratia de inregistrare se completeaza cu ocazia primei inregistrari fiscale, de

regula cu ocazia infiintarii, iar declaratia de mentiuni se completeaza ori de cate ori se modifica datele declarate anterior.

Declaratia se depune direct sau prin imputernicit/reprezentant fiscal la registratura organului fiscal competent ori la posta prin scrisoare recomandata, la termenele stabilite de legislatia in vigoare.

Organul fiscal competent este:

PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii

- pentru contribuabilii care se inregistreaza direct sau prin imputernicit, organul fiscal in a carui raza teritoriala isi are domiciliul fiscal contribuabilul;

- pentru contribuabilii care se inregistreaza prin reprezentant fiscal, organul fiscal

competent pentru administrarea persoanei impozabile care are calitatea de reprezentant fiscal.

Formularul se completeaza in doua exemplare, inscriindu-se cu majuscule, citet si corect, toate datele prevazute. Un exemplar se pastreaza de contribuabil, iar celalalt exemplar se depune la organul fiscal competent.


A. FELUL DECLARATIEI

Se marcheaza cu "X" pct. 1 sau 2, dupa caz.

Atentie! In cazul declaratiei de mentiuni se completeaza toate rubricile formularului cu datele valabile la momentul declararii, indiferent daca acestea au mai fost declarate.

B. DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI

Randul 1. Cod numeric personal

Se completeaza de catre contribuabilii care au inscris codul numeric personal in actul de identitate. In cazul in care declaratia este completata de catre imputernicit/reprezentant fiscal, se va inscrie codul numeric personal al contribuabilului pe care il reprezinta.

Randul 2. Numar de identificare fiscala

Se completeaza ce catre contribuabilii care detin numar de identificare fiscala. In cazul in care declaratia de mentiuni este completata de catre imputernicit/reprezentant fiscal, se va inscrie numarul de identificare al contribuabilului pe care il reprezinta.

Randul 3. Cod unic de inregistrare

Se completeaza de catre contribuabilii care desfasoara activitati economice in mod independent si se inregistreaza la oficiul registrului comertului.

In cazul in care declaratia de mentiuni este completata de catre imputernicit, se va inscrie codul unic de inregistrare al contribuabilului pe care il reprezinta.

In cazul in care declaratia de mentiuni este completata de reprezentantul fiscal, se va inscrie codul de inregistrare in scopuri de TVA atribuit persoanei impozabile staine.

Randul 4. Cod de inregistrare fiscala

Nu se completeaza la inregistrarea initiala.

In cazul in care declaratia de mentiuni este completata de catre imputernicit, se va inscrie codul de inregistrare fiscala al contribuabilului pe care il reprezinta.

In cazul in care declaratia de mentiuni este completata de reprezentantul fiscal, se va inscrie codul de inregistrare in scopuri de TVA atribuit persoanei impozabile straine.

Randul 5. Nume, initiala tatalui, prenume

Se inscriu datele de identificare ale persoanei fizice, dupa caz.

Randul 6. Denumire

Se completeaza cu denumirea contribuabilului care solicita inregistrarea fiscala sau care a fost inregistrat fiscal, in cazul in care s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Randul 7. Date privind domiciliul persoanei fizice

Se inscrie adresa de domiciliu a contribuabilului.

Randul 8. Date privind sediul activitatii sau locul de desfasurare efectiva a activitatii principale

Se completeaza, dupa caz, cu adresa sediului sau a locului de desfasurare efectiva a activitatii principale.

Randul 9. Se marcheaza cu "X", in functie de situatia contribuabilului care se

inregistreaza.


C. ALTE DATE PRIVIND CONTRIBUABILUL

Randul 1. Cod CAEN al obiectului principal de activitate

Se inscrie codul CAEN al obiectului principal de activitate, astfel cum a fost declarat cu ocazia infiintarii sau a autorizarii.

Randul 2. Felul activitatii

Randul 2.1. Activitati economice desfasurate in mod independent

Se completeaza numai in cazul in care s-a bifat casuta 2 de la lit. A si se inscriu

numarul, data si organul emitent al autorizatiei de functionare.

Randul 2.2. Profesii libere

Se marcheaza cu "X", in functie de tipul profesiei libere pe care contribuabilul o

desfasoara si se inscriu numarul, data si organul emitent al documentului de autorizare.


D. REPREZENTARE PRIN

Se marcheaza cu "X" in cazul in care in relatiile cu organul fiscal contribuabilul este reprezentat prin imputernicit/reprezentant fiscal si se inscriu numarul si data inregistrarii la organul fiscal, de catre imputernicit, a actului de imputernicire, in forma autentica si in conditiile prevazute de lege, sau numarul si data inregistrarii deciziei de aprobare a calitatii de reprezentant fiscal, dupa caz.

Date de identificare :

Se completeaza cu datele de identificare ale imputernicitului/reprezentantului fiscal.


E. DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL

Randul 1. Taxa pe valoarea adaugata

Se marcheaza cu "X" de catre contribuabilii care solicita inregistrarea ca persoana impozabila in scopuri de TVA.

Inainte de realizarea unor operatiuni taxabile si/sau scutite de taxa pe valoarea adaugata cu drept de deducere

Randul 1.1. Se estimeaza cifra de afaceri pe care contribuabilul preconizeaza sa o realizeze in perioada ramasa pana la sfarsitul anului calendaristic, din operatiuni taxabile si/sau scutite de taxa pe valoarea adaugata cu drept de deducere, din operatiuni rezultate din activitati economice pentru care locul livrarii/prestarii se considera ca fiind in strainatate, daca taxa ar fi deductibila, in cazul in care aceste operatiuni ar fi fost realizate in Romania conform art.145 alin.(2) lit.b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, din operatiuni scutite cu drept de deducere si scutite fara drept de deducere, prevazute la art.141 alin.(2) lit.a), b), e) si f) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, daca acestea nu sunt accesorii activitatii principale, cu exceptia urmatoarelor:

a) livrarile de active fixe corporale sau necorporale, astfel cum sunt definite la art. 125 alin. (1) pct. 3 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, efectuate de persoana impozabila;

b) livrarile intracomunitare de mijloace de transport noi, scutite conform art. 143 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randul 1.2 se marcheaza cu ?X? in cazul contribuabililor care opteaza pentru aplicarea regimului normal de TVA, estimand o cifra de afaceri egala sau mai mare cu plafonul de scutire prevazut la art.152 alin.(1) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, al carui echivalent in lei se stabileste la cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data aderarii si se rotunjeste la urmatoarea mie.

Randul 1.3 se marcheaza cu ?X? in cazul contribuabililor care opteaza pentru aplicarea regimului normal de TVA, desi estimeaza o cifra de afaceri inferioara plafonului de scutire prevazut la art.152 alin.(1) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, constituita din operatiuni taxabile si/sau scutite de taxa pe valoarea adaugata cu drept de deducere, din operatiuni rezultate din activitati economice pentru care locul livrarii/prestarii se considera ca fiind in strainatate, daca taxa ar fi deductibila, in cazul in care aceste operatiuni ar fi fost realizate in Romania conform art.145 alin.(2) lit.b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, din operatiuni scutite cu drept de deducere si scutite fara drept de deducere, prevazute la art.141 alin.(2) lit.a), b), e) si f) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, daca acestea nu sunt accesorii activitatii principale, cu exceptia urmatoarelor:

a) livrarile de active fixe corporale sau necorporale, astfel cum sunt definite la art. 125 alin. (1) pct. 3 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, efectuate de persoana impozabila;

b) livrarile intracomunitare de mijloace de transport noi, scutite conform art. 143 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Plafonul de scutire prevazut la art. 152 alin. (1) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, se determina proportional cu perioada ramasa de la infiintare si pana la sfarsitul anului, fractiunea de luna considerandu-se o luna calendaristica intreaga.

Randul 1.4 se marcheaza cu "X" de catre persoanele impozabile care realizeaza in exclusivitate operatiuni care nu dau drept de deducere a TVA-ului.

Randul 1.5 se marcheaza cu "X" in cazul contribuabililor care efectueaza operatiuni in afara Romaniei care dau drept de deducere a TVA-ului, conform art. 145 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randul 1.6 se marcheaza cu "X" in cazul contribuabililor care opteaza pentru taxarea operatiunilor scutite, conform art. 141 alin. (3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Ulterior desfasurarii de operatiuni taxabile si/sau scutite de taxa pe valoarea adaugata cu drept de deducere

Randurile 1.7-1.10 se completeaza numai in cazul in care s-a bifat casuta 2 de la lit.A.

Se marcheaza cu "X", in functie de tipul inregistrarii ca persoana impozabila in scopuri de TVA: inregistrare prin depasirea plafonului de scutire sau prin optiune.

Randul 1.11 se marcheaza cu "X" de catre persoanele impozabile care au obligatia sa solicite organelor fiscale competente inregistrarea in scopuri de TVA, daca inceteaza situatia care a condus la scoaterea din evidenta, fara a fi aplicabile prevederile referitoare la plafonul de scutire pentru mici intreprinderi prevazut la art.152 din Codul fiscal, in anul calendaristic respectiv.

In aceasta situatie, persoanele impozabile trebuie sa continue aplicarea regimului fiscal privind TVA pe care l-au avut inainte de a interveni starea inactivitate temporara, inscrisa in registrul comertului.

Randul 1.12 se completeaza in cazul in care s-a bifat casuta 2 de la lit.A, daca urmare a calcularii cifrei de afaceri realizate in anul precedent, se modifica perioada fiscala.

Cifra de afaceri din anul precedent obtinuta sau, dupa caz, recalculata de catre

contribuabil, potrivit prevederilor art. 152 alin. (2) sau (5), dupa caz, din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, se calculeaza in lei, pe baza informatiilor din jurnalele pentru vanzari aferente operatiunilor efectuate in cursul anului calendaristic precedent celui in care se depune declaratia de mentiuni.

Randul 1.13. Perioada fiscala

Se marcheaza cu "X" perioada fiscala valabila la data solicitarii inregistrarii sau

ulterior inregistrarii in scopuri de TVA.

Persoana impozabila care se inregistreaza in cursul anului declara cu ocazia

inregistrarii cifra de afaceri pe care preconizeaza sa o realizeze in perioada ramasa pana la sfarsitul anului calendaristic. Daca cifra de afaceri estimata nu depaseste plafonul prevazut la art. 156 alin. (2) din Codul fiscal, recalculat corespunzator numarului de luni ramase pana la sfarsitul anului calendaristic, persoana impozabila va depune deconturi trimestriale in anul inregistrarii.

Persoanele fizice care au aplicat regimul special de scutire pentru intreprinderile mici si care se inregistreaza in scopuri de TVA in cursul anului declara cu ocazia inregistrarii cifra de afaceri realizata, recalculata in baza activitatii corespunzatoare unui an calendaristic intreg. Daca aceasta cifra depaseste plafonul prevazut la art. 156 1 alin. (2) din Codul fiscal, in anul respectiv, perioada fiscala va fi luna calendaristica. Daca aceasta cifra de afaceri recalculata nu depaseste plafonul prevazut la art. 156 1 alin. (2) din Codul fiscal, persoana

impozabila va utiliza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala.

In cazul in care contribuabilul foloseste ca perioada fiscala semestrul sau anul

calendaristic, se va inscrie numarul actului prin care organul fiscal a aprobat utilizarea acestei perioade fiscale.

Anularea inregistrarii in scopuri de TVA si scoaterea din evidenta ca persoana impozabila inregistrata in scopuri de TVA

Randurile 1.14 si 1.15 se completeaza numai in cazul in care s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Se marcheaza cu "X", in functie de tipul scoaterii din evidenta ca persoana impozabila inregistrata in scopuri de TVA.

Randul 1.16 Data scoaterii din evidenta se stabileste conform prevederilor titlului VI "Taxa pe valoarea adaugata" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si a normelor de aplicare.

Randul 2. Accize

Se marcheaza cu "X" de catre contribuabilii care, la inregistrarea initiala, conform

legilor in vigoare, devin platitori de accize.

Randurile 2.1 si 2.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Randul 3. Impozit pe venitul din salarii si pe venituri asimilate salariilor si contributii sociale

Perioada fiscala:

Randul 3.1.1 se marcheaza cu "X" de contribuabilii care indeplinesc conditiile de la art.58 alin.(2) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si care opteaza pentru declararea lunara a impozitului pe venitul din salarii si pe venituri asimilate salariilor si a contributiilor sociale, potrivit legii.

Atentie! ! Randul 3.1.1 ?Perioada fiscala lunara prin optiune? se poate marca numai dupa data de 01.01.2012.

Randul 3.1.2 se marcheaza cu "X" de contribuabilii prevazuti la art. 296 ^19 alin.(1^1) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare

Randul 3.2. Impozit pe venitul din salarii si pe venituri asimilate salariilor

Se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care, potrivit legii, au obligatia sa declare acest impozit.

Randurile 3.2.1. si 3.2.2. se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randul 3.3 Contributia pentru asigurari sociale de sanatate

Se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta

contributie, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 3.3.1 si 3.3.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randul 3.4 Contributia de asigurari pentru somaj

Se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta

contributie, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 3.4.1 si 3.4.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randul 3.5. Contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale

Se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta

contributie, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 346/2002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 3.5.1 si 3.5.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randul 3.6 Contributia de asigurari sociale

Se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta

contributie, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 3.6.1 si 3.6.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau a scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randul 3.7. Contributia la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale

Se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta

contributie, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului de garantare pentru plata creantelor salariale, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 3.7.1 si 3.7.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randul 3.8 Contributia pentru concedii si indemnizatii

Se marcheaza cu "X" de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta contributie, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobata cu modificari prin Legea nr. 399/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 3.8.1 si 3.8.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.


F. DATE PRIVIND STAREA CONTRIBUABILULUI

Randul 1. Inactivitate temporara

Se completeaza in cazul in care se declara incetarea temporara a activitatii autorizate si se inscrie data la care activitatea contribuabilului a fost suspendata, respectiv reluata, dupa caz.

Randul 2. Incetarea activitatii

Se inscrie data la care contribuabilul isi inceteaza activitatea.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Proiect MFP. Partea 2. Formularul 070":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Guvernul va schimba impozitarea PFA si plata CAS! Vine si cu nou proiect pentru Codul penal
    • Guvernul continua programul de aplicare a unor masuri care vizeaza taxele si impozitele din Romania. Daca unele taxe se reduc (precum conditia unui capital minim social de 200 lei la infiintarea unei firme, reducerea impozitului pe venit de la 16% la 10%), exista si masuri care impoziteaza suplimentar veniturile bugetare. Cititi si ATENTIE! ANAF ar putea trimite decizii de incasare contributii din ultimii 4 ani! Ar urma astfel sa se elimine impozitul pe dividende, dar sa se reduca si cota...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! ANAF ar putea trimite decizii de incasare contributii din ultimii 4 ani
    • In urma unor intalniri cu premierul Grindeanu si oficiali ANAF, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a anuntat mai multe masuri care vizeaza, pe de o parte, o mai buna relatie intre autoritatile fiscale si contribuabil si, pe de alta parte, cresterea colectarilor de taxe la bugetul de stat. In perioada urmatoare, ANAF ar putea incepe sa trimita decizii de plata pentru asigurarile de sanatate neachitate in ultimii patru ani tot din lipsa de eficienta in comunicare intre mai multe institutii...» citeste mai departe aici

  • Cum se impoziteaza in 2017 bunurile sau serviciile acordate gratuit asociatilor
    • Pentru contribuabilii platitori de impozit pe profit cheltuielile facute in favoarea actionarilor sau asociatilor, altele decat cele generate de plati pentru bunurile livrate sau serviciile prestate contribuabilului, la pretul de piata pentru aceste bunuri sau servicii, sunt cheltuieli nedeductibile la determinarea rezultatului fiscal. Printre altele, sunt considerate cheltuieli facute in favoarea actionarilor sau asociatilor: - bunurile, marfurile si serviciile acordate actionarilor sau...» citeste mai departe aici

  • Anulare repartizare profit si impozit dividende. Procedura explicata in detaliu
    • Procedura de mai jos, de natura juridica si de guvernanta corporativa, este explicata in detaliu prin cele de mai jos, cu privire la anularea repartizarii profitului: Avem astfel urmatoarele date date: "In anul 2015 o societate a repartizat la dividende suma de 75.000 lei din profitul anului 2014. Dividendele nu au fost ridicate si nu s-a declarat si platit impozitul pana la 25 ianuarie 2016. In anul 2016 societatea repartizeaza din nou la dividende suma de 130.000 lei din profitul anului 2015...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 20-16 martie 2017
    • Va tinem la curent cu noutatile publicate de ANAF, prin Directia Generala de Servicii pentru Contribuabili. Noile acte normative sunt incluse perioada 20-16 martie 2017. 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 22/2017 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.43/2013 privind unele masuri pentru dezvoltarea si sustinerea fermelor de familie si facilitarea accesului la finantare al fermierilor, pentru completarea art. 51 din Legea nr.329/2009 privind reorganizarea...» citeste mai departe aici

  • Editorial: Nu pretul e problema consultantilor fiscali care raman fara clienti
    • Traim in contextul unei economii influentate major de contextul international. Ne place sau nu, trebuie sa privim si catre vecini, dar si peste ocean. Sunt lucruri pe care trebuie sa le avem in vedere atunci cand ne stabilim inclusiv obiectivele financiare pentru anul in curs. In mare, asta cere de la noi sa fim mai prevazatori, mai chibzuiti cand vorbim de bugete si de cheltuieli. Dar ce influenta are actualul context socio-economic asupra clientilor? In mod similar, si pe acestia ii face sa...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.